روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

یلدای 92



اندوهت را به برگ ها بسپار
واپسین روزهای پاییزت بخیر دوست چهارفصل من

یلدایتان مبارک

بخش جدید در وبلاگمون - خوشحالی یعنی ....


از امروز هر هفته جمعه ها خوشحالی یعنی داریم

امیدوارم خوشتون بیاد

اینم اولیش



4شنبه و پنج شنبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سریال vampire diaries

Poster

هوراااا فصل جدیدشو دارم دانلود میکنممممم
اگه تا حالا ندیدین حتما دانلود کنین نگاه کنین خیلی قشنگه
تازه یه سریال جدید هم امده به اسم اصیل ها اون فصل اولش هست

طالع رنگی 26 آذر تا 1 دی


طالع رنگی هفته – ۲۶ آذر تا ۱ دی


مهر
این روزها کلی فکر خوب داری ولی فشار کارهای باقیمونده از قبل و تنبلی شروع کارهای جدید وقت عملی کردنشون رو بهت نمی ده. تمرکز کردن روی یک چیز مهارت اصلی انسان نیست. ما توسعه پیدا کردیم که در هر لحظه مواظب کلی چیز باشیم و به همین علت پیش بردن یک کار خاص نیازمند تمرکزی بیش از حده. دینامیک رابطه ات دستخوش تغییر است و از شکلی که داشته فاصله خواهد گرفت. احساس بازتر بودن میکنی و قابلیت پذیرش ایده‌هایی جدید رو داری. اگر بتونی این خصوصیت رو با رابطه ای عاطفی ترکیب کنی ، لحظاتی شاد برای هر دو طرف خواهی ساخت. در واقع در زندگی عشقی این چند وقتت کلمه «عجیب و غریب» به معنی «داغ» خواهد بود.




فروردین
نسبت به آینده باید خوش‌بین‌تر باشی حتی اگر به نظرت مشکلات سر راه آینده بیشتر از قبل باشن. اعتماد به نفست به اندازه‌ای که کسی مثل تو باید اعتماد به نفس داشته باشه بالا نیست پس باور بیشتری به خودت داشته باش چون توانایی‌هات خیلی بیشتر از چیزی است که ازشون استفاده کردی. اگر مدتی است رابطه‌ات به قدر کافی گرم نیست، آسمون رو مقصر ندون. نگران نزدیک شدن به کسی که دوستش داری نباش و ایده‌های فلسفی و اجتماعی ات رو مطرح کن و درباره شون حرف بزن. چیزی که در رابطه کم شده، گفتگوهای عمیقه.

اردیبهشت
توجه کردن به صحبت‌های یک آدم مهم توی زندگی ات، تاثیر خوبی برات خواهد داشت. این صحبت یا نصحیب ممکنه اولش تلخ باشه ولی نتایجش برات مثبت است. اگر فکرت شلوغه و به کارهای متنوع یا برنامه جدیدی فکر می کنی کمی وقت بذار و بیشتر به جریان فکر کن. کنترل کردن فکرها مهارت خوبیه برای تمرین این هفته چون شلوغ شدن فکر فقط نتیجه اش عقب موندن همه کارها است. یک گفتگوی صمیمی و عمیق و حتی عاشقانه هم متنظرته – حتی ممکنه این گفتگو به جاهای باریکتر هم بکشه. اگر حوالی پنجشنبه سراغ این بحث بری بهتره و پاسخ ها احتمالا سورپریزت می کنن.

خرداد
منتظر یک تغییر مسیر هستی و حالا وقتشه که سراغ یک قدم بزرگ بری. این اتفاق شاید از نظر بعضی ها خیلی بزرگ باشه ولی اگر حس می کنی چیز صحیحی است و اگر مدتی طولانی است بهش فکر میکنی حتما به سراغش برو. در مسائل رمانتیک هفته‌ مشکوکی است. دو تا ستاره متضاد به هم رسیدن که ممکنه نشون دهنده یک تغییر عظیم باشه یا کسالت. به هرحال از این هفته انتظار رمانتیک بزرگی نداشته باش. اگر قرار یا جلسه ای در پیشه لباسی کمی متفاوت تر از همیشه بپوش و به تاثیری که در دیگران می ذاره دقت بیشتری بکن. معمولا برای جلب توجه، صدای آهسته خیلی بهتر از صدای بلند کار می کنه.

تیر
دوستانی روی اعصابت می رن بخصوص وقتی که اصرار حادی می کنن روی ادامه مسیری که تو اشتباه می دونیش. قابل درک نیست که چطوری یک نفر ممکنه تا این حد چشماش رو ببنده و بدون دیدن راه، پیش بره اما مساله اصلی اینه که این موضوع خارج از محدوده تصمیم گیری و تاثیر توئه. زندگی خودشه و کاری رو می کنه که به نظرش درسته. این هفته اگر چیزی یا کسی تو رو به خودش جلب کرد، بهش محبت کن. یک وعده غذا می تونه باعث شروع یا تعمیق یک رابطه بشه ولی سعی کن اصلا این اتفاق در روز پنجشنبه نیافته. اگر بچه ای در اطرافت می شناسی، می تونه تو رو به چیزی که برات جذابیت خواهد داشت راهنمایی کنه پس کمی باهاش وقت بگذرون و برات خوشحال کننده خواهد بود.

مرداد
رابطه گرفتن با دوستان در یک جمع بهترین تصمیمی است که می تونی در این هفته بگیری. تصمیمی روشنفکرانه منتظره که بگیری اش! کتاب یا سینما یا بحثی مهم یا روزنامه یا چنین چیزهایی – در این مورد فقط کاری رو کن که دوست داری به نظر خودت خوبه و به مشورت هیچ کس هم گوش نکن. رمانس و عشق و هیجان در ذهنت می گذره و نباید هیچ چیز رو به اون ترجیح بدی. اگر امکانش هست عملی اش کن و نذار هیچ چیز جلوش رو بگیره و اگر امکانش نیست کمی وقت بذار و فکر کن چه چیزی کمه که امکان این موضوع برات وجود نداره.

شهریور
فکرت متمرکز شده روی یک تصمیم که این هفته یا حداکثر هفته بعدی باید گرفته بشه ولی هنوز نمی تونی به طور شفاف به دو طرف ماجرا و نتیجه تصمیمت نگاه کنی. ترجیح دادن یک گزینه به اون یکی گزینه سخته ولی طول کشیدن تصمیمگیری هم می تونه زندگی رو سخت کنه. بالاخره باید یکی رو انتخاب کنی دیگه. داشتن عشق و داشتن حس اعتماد به طرف مقابل دو چیز متفاوت است. اگر با کسی هستی و یکی از این دو رو نداری لازمه به رابطه بیشتر فکر کنی. تا اینجا خوب پیش اومدی و این دو هفته رو هم باید ادامه بدی.

مهر
این روزها کلی فکر خوب داری ولی فشار کارهای باقیمونده از قبل و تنبلی شروع کارهای جدید وقت عملی کردنشون رو بهت نمی ده. تمرکز کردن روی یک چیز مهارت اصلی انسان نیست. ما توسعه پیدا کردیم که در هر لحظه مواظب کلی چیز باشیم و به همین علت پیش بردن یک کار خاص نیازمند تمرکزی بیش از حده. دینامیک رابطه ات دستخوش تغییر است و از شکلی که داشته فاصله خواهد گرفت. احساس بازتر بودن میکنی و قابلیت پذیرش ایده‌هایی جدید رو داری. اگر بتونی این خصوصیت رو با رابطه ای عاطفی ترکیب کنی ، لحظاتی شاد برای هر دو طرف خواهی ساخت. در واقع در زندگی عشقی این چند وقتت کلمه «عجیب و غریب» به معنی «داغ» خواهد بود.

آبان
در ماجرایی بیشتر از اونی که از اول فکرش رو کرده بودی درگیر می شی. مثل دریاچه‌ای که توش شیرجه می زنی و می فهمی عمقش خیلی بیشتر از اونه که فکرش رو می کردی. به خودت اجازه بده که با وقایع بالا و پایین بشی چون هر آدمی سالمی باید بالا و پایین عاطفی داشته باشه. خوشبینی می تونه این هفته ات رو متحول کنه – اونهم به نفع خودت. ساترن که تقریبا از یکسال قبل در حال عبور از آسمونت بود در این هفته روی محور رابطه یک کسوف ایجاد می کنه و فقط خوشبینی تو است که باعث می شه بدون جنجال از کنار این تاریکی بگذری. باور جدید بهت اجازه می ده بازهم دنیا رو قشنگ و شاد ببینی.

آذر
به نظر می یاد که همه دارن زیادی سریع حرکت می کنن. این قابلیت رو داری که آرومشون کنی ولی آیا واقعا لازمه؟ در آرامشی که داری شاید بهتر باشه تمرکزت رو بذاری روی تجدید قوای خودت و کمی بیخیال بقیه و اشتباهاتشون بشی. استراحت کردن یکی از مراحل مهم رسیدن به موفقیت است پس وقت کافی رو برای استراحت بگذار. اصلی ترین رمز رسیدن به یک قلب شکوفا، داشتن یک ذهن شکوفا است و این هفته با همه وجود این رو درک خواهی کرد بخصوص از سه شنبه تا پنجشنبه. فکرت رو با یک کتاب تازه باز کن و هر چیزی در این هفته ممکنه اتفاق بیافته.

دی
ممکنه بیشتر و بیشتر برای یک موضوع مضطرب بشی و حتی فکر کنی کنترل زندگی از دستت در حال در رفتنه. این واقعیت نداره. به راحتی خواهی تونست این موقعیت رو کنترل کنی و بعدش بری سراغ برنامه سابق برای زندگی ات. کاری بوده که در طول این مدت می خواستی پرونده اش رو ببندی ولی کمی دیگه هم ماجرا طول خواهد کشید. اشکالی هم نداره و نباید براش عجله بیش از حد کنی. دری که داره بسته می شه، بدون هل هم چفت خواهد شد. تو و پارتنرت تصور خواهید کرد که یک رویا در حال به واقعیت رسیدن است و روز پنجشنبه پیامی می گیری که بهت می گه تلاش‌هات به ثمر نشستن. این خبر کلی شادی به زندگی ات تزریق می کنه پس آماده جشن باش.

بهمن
تغییرات وسیعی که در زندگی ات هست باعث استرس خواهد شد. کارهای اجتماعی زیادی داری ولی دقیقا اونی نیستن که میخوای و درخشش مرکوری در خونه یازدهم دوستان، این موضوع رو برات تا حدی ناراحت کننده خواهد کرد. آدم لازم داره از کارهایی که می کنه راضی باشه. اینکه نمی تونی دقیقا ری مشکل انگشت بذاری معنی اش این نیست که همه چیز مرتبه. اگر واقعا انتظار داری شرایط عوض بشه، کارهایی که می کنی رو عوض کن. همچنین مرکوری حاکم عشق تو است روز پنجشنبه که به اورانوس می رسه شاهد جرقه‌های گرم و داغ در آسمون خواهی بود – به طور خاص بین یک تو و یک دوست از جنس مخالف.

اسفند
اینکه چقدر کار در این هفته برای کردن هست باعث تعجب که نه، باعث سکته می شه! آدم تو داری هستی و خیلی چیزها رو خودت تحمل می کنی بدون اینکه به اندازه لازم غر بزنی اما در این هفته توصیه ستاره‌ها اینه که غر بیشتری بزنی و مشکلاتت رو بیشتر به دیگران نشون بدی. اگر برنامه جدیدی هست نگران تموم شدن یا شروع کردنش نباش. کلا تلاش نکن چیزی رو در این هفته با جواب قطعی پاسخ بدی. مسائل عشقی هم از این مساله مستثنی نیستن. در این هفته قرار بر جواب نیست بلکه پروژه این هفته فقط پیش رفتن یا موندن در وضع موجوده. ژوپیتر و ساترن در چهارشنبه ظهر به هم می رسن و اگر رابطه قطع شده ای داری که می خوای بهش برگردی، وقت کاملا مناسبه.