روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

سریال vampire diaries

Poster

هوراااا فصل جدیدشو دارم دانلود میکنممممم
اگه تا حالا ندیدین حتما دانلود کنین نگاه کنین خیلی قشنگه
تازه یه سریال جدید هم امده به اسم اصیل ها اون فصل اولش هست

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو جمعه 29 آذر 1392 ساعت 03:46 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایت رویایی
روزهایت پر فروغ
شبهایت ستاره باران!

مرسی عزیز دلمممممممم
فدای تو مهربونم بشمم

ندا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 09:34 http://donyayeinrozayeman92.blogfa.com

منم دیدم فصل جدیدش تا قسمت 3 دیدم واقعا عالیه

بقیشم دانلود کن من دارم دانلود میکنممم
خیلی معرکه شد این فصلش

جیران شنبه 30 آذر 1392 ساعت 15:31

منم این سریال رو دنبال میکنم خیلی قشنگه

سحر یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 12:03

سلام نانا منم اینو دیدمش.
من تا فصل پنجم قسمت ده دیدمش
خیلی خیلی قشنگه.
اون سریال دیگه اورجینالس در باره نیکلاوس الایژا و با خواهرشه. اونم باید قشنگ باشه

لامصب بد جذبت مبکنه مجبور میشی بشینی هی نگاه کنی
از درس و مقشم میندازه ادمو

بعد امتحانا اونم دانلود میکنم میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد