روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 28 بهمن تا 4 اسفند


طالع رنگی هفته – ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند


مهر
قبل از اینکه روز سه شنبه ماه وارد تقابل با ماه تولدت بشه، هر چند تا چیز بسته نشده که می تونی رو ببند. چیزهای بسته نشده می تونن پروژه‌های تحویل داده نشده، رابطه‌های رها شده، قول های عمل نشده و ایمیل های جواب داده نشده باشن. برای موفق شدن در اینکار و اجازه ندادن به نور فریب دهنده ماه برای تاثیر منفی روی پروژه‌هات، باید قبول کنی که لازم نیست همه چیز رو به شکل تمام و کمال انجام بدی و بعد ببندی. گاهی بستن و تموم کردن یک چیز مهمتر از اجرای اون به بهترین شکله. مثلا اون ایمیلی که گذاشتی یک روز کامل جواب بدی رو بهتره همین الان خلاصه جواب بدی و از دستش راحت بشی. نگران نباش ! در آینده ایمیل هایی می یان که اگر دوست داشتی می تونی اونها رو کامل جواب بدی. پروژه‌هات رو ببند و اگر برای خریدن چیزی پول جمعی می کنی بدون که به زودی قراره یک خرید خوب داشته باشی. کم شدن درآمد یا خرید بزرگ پیش بینی می شه چون به هرحال ذخیره پول‌ها قراره تغییر کنه. متاسفانه به نظر می رسه که یارت در این هفته‌ها به اندازه کافی حاضر نیست و بهت کمک می کنه. این خوب نیست و باید متوجه‌اش باشی.



فروردین
بیشتر هفته رو باید به کار بگذرونی ولی دو سه روز از هفته آینده قرار روزهای خوبی بشن. چه با دوستانت بری بیرون و چه خونه بمونی به نفعت است که یکی دو نفر رو در برنامه‌هات شریک کنی تا بیشتر بهت خوش بگذره. اگر کاری که کردی رو به سریع تموم کنی فرصت خوبی برای شروع یک کار جدید پیش خواهد اومد و چیزهایی که می تونی ازشون خوشحال بشی بیشتر می شن. عشق معنوی بعد از سه شنبه توی ذهنت خواهد چرخید. عشقی که حتی اگر عملی نشه باعث آرامش و لذتت خواهد بود. شاید وقتش رسیده که شیوه برخوردت با موضوعی رو عوض کنی تا نتیجه به چیزی که می خوای نزدیک‌تر بشه. با تلاش برای فراهم کردن یک فضای راحت برای صحبت شروع کن و احتمالا حرف دلگرم کننده ای خواهی شنید.

اردیبهشت
رفتار مهربون توصیه می شه ولی تمرکزت رو نباید روی مهربون بودن با دیگران بذاری. نگاه کن و ببین چی در نهایت به نفع خودت است و فراموش نکن که باید بخشی از اون رو هم انجام بدی و مهربونی با دیگران نباید به ضرر خودت تموم بشه. اگر مشغول تصمیمی هستی باید بگم که متاسفانه وقتت داره تموم می شه و اگر خیلی سریع تصمیم نگیری و اعلام نکنی و سراغش نری، ممکنه دیگه خیلی دیر شده باشه. به جای نگران شدن، عمل کن – حتی اگر اشتباه کنی عمل کردن بهتر از فکر کردن ابدی است. اگر تنهایی و دنبال عشق مواظب باش چون گاهی چیزهای اشتباهی سر راه آدم قرار می گیرن ؛ بخصوص در اینترنت. از غریزه ات استفاده کن و ببین می تونی طرفت رو کمی به نفع خودت تغییر بدی یا نه و بعد در مورد انتخابت تصمیم بگیر. اگر می خوای کسی رو برای اولین بار ببینی حتما یک محیط عمومی قرار بذار و ماجرا رو به یکی از دوستای نزدیکت هم بگو.

خرداد
خونه موندن و استراحت و تنبلی کردن برای این هفته برنامه خوبیه. هرچند که توی یک جشن می تونه بهت خیلی خوش بگذره ولی خونه موندن هم نقشه خوبیه و خب چون یک هفته کامل داریم می شه به هر دوش رسید. بازی دادن یک نفر به ضرر تموم خواهد شد و اگر کسی منتظر جوابی از طرف تو است بهتره سریعتر و خیلی شفاف تکلیف رو روشن کنی. به این نگاه کن که برای رسیدن به چیزی که می خوای باید چه چیزی رو کنار بذاری و برات روشن می شه که چرا هنوز به اون چیزی که می خوای نرسیدی. اگر هزینه کاری خیلی بالاست، جواب بهتره «نه» باشه. سه شنبه و چهارشنبه بهترین روزها برای رمانتیک بودن است و تا پنجشنبه و ظهر جمعه هم می شه کشش داد.

تیر
قدم‌های کوچیکی هستن که اگر برداشته بشن، زندگی به نظم معقولش برمی‌گرده. وضعیت فعلی ستاره‌ها انرژی چندانی بهت منتقل نمی کنه و جای تعجب نیست اگر اون قدم‌های کوچیک رو برنمی‌داری و می‌ذاری آشوب نسبی ادامه پیدا کنه. جمعه که بیاد و هفته بعد که شروع بشه کم کم مشکل رو خواهی دید و باید تمام تلاشت رو بکنی تا به برنامه‌ات نظم بدی و بدونی مشغول چه کاری هستی. این هفته اما شانس خوبی داری. اگر دست به قمار حساب شده ای بزنی احتمالا برنده می شی و دید وسیعت بهت اجازه می ده چیزهایی رو ببینی که قبلا ندیده بودی. حساسیت عاطفی ولی می تونه اذیتت کنه. از تنش دوری کن و  اعصابت رو برای کسی که شعورش به اندازه کافی نمی رسه خورد نکن و بدون که اگر کسی تو رو دوست داره باید اونو با عملش نشون بده نه حرفش.

مرداد
استفاده از عقل سلیم روش خوبیه برای گرفتن جواب سوالی که داری و رسیدن به بهترین تصمیم اما این هفته رو می تونی با کمی ریسک و دست زدن به کارهایی که خیلی هم عاقلانه به نظر نمی یان پیش بری و شاد باشی. اگر نقشه ای داری که می خوای اجراش کنی اول نگاهی به اطرافت بنداز و مطمئن بشو که همدست‌ها هم از نقشه مطلع هستن! اگر هم تنها می خوای عملی اش کنی به پاهات نگاه بنداز تا بدونی که پاهات رو جای محکمی گذاشتی – با اینکه این هفته شانس با توئه اما بی گدار به آب زدن همیشه خطرناکه. فکرت کمی شلوغه و به نظر می رسه دلش کمی شیطنت می خواد. اینکار رو بکن! کمی حماقت کردن که ترس نداره. بخصوص چهارشنبه و پنجشنبه روزهای خوبی هستن برای کارهای غیرمعمول. ستاره‌های خطرناک دور هستن و وقتشه کمی ریسک کنی.

شهریور
چیزها و کسایی هستن که همیشه می تونستن تو رو خوشحال نگه دارن ولی الان بعضی‌هاشون حوصله سر بر شدن و بعضی‌هاشون رو دیگه حتی دوست هم نداری. یک شکل از رابطه عشق-نفرت همزمان. حوصله سررفتگی یک شهریوری در این هفته دور از ذهن نیست – چه از دوستان چه از کار چه از تفریحات. اگر می خوای چیزهای جدید رو آزمایش کن و اگر حوصله اونها رو هم نداری، فقط صبر کن که این هفته بگذره. رفتن به کتابفروشی و برداشتن یک کتاب که از حوزه علایق همیشگی ات خارجه بسیار توصیه می شه. مثلا کتابی کوچیک در مورد اسطوره‌های مصر باستان یا خاطرات مربی تیم منچستر. از سه شنبه به بعد می تونی نوری باشی که به زندگی یک نفر می تابه. خورشید وارد خونه رابطه ات شده و زمان خوبیه برای لذت و شادی دو طرفه. اگر حسی بیشتر از کشش فیزیکی به کسی داری، بهش لبخند بزن و تو این هفته که خورشید با توئه، احتمالا خودش می فهمه.

مهر
قبل از اینکه روز سه شنبه ماه وارد تقابل با ماه تولدت بشه، هر چند تا چیز بسته نشده که می تونی رو ببند. چیزهای بسته نشده می تونن پروژه‌های تحویل داده نشده، رابطه‌های رها شده، قول های عمل نشده و ایمیل های جواب داده نشده باشن. برای موفق شدن در اینکار و اجازه ندادن به نور فریب دهنده ماه برای تاثیر منفی روی پروژه‌هات، باید قبول کنی که لازم نیست همه چیز رو به شکل تمام و کمال انجام بدی و بعد ببندی. گاهی بستن و تموم کردن یک چیز مهمتر از اجرای اون به بهترین شکله. مثلا اون ایمیلی که گذاشتی یک روز کامل جواب بدی رو بهتره همین الان خلاصه جواب بدی و از دستش راحت بشی. نگران نباش ! در آینده ایمیل هایی می یان که اگر دوست داشتی می تونی اونها رو کامل جواب بدی. پروژه‌هات رو ببند و اگر برای خریدن چیزی پول جمعی می کنی بدون که به زودی قراره یک خرید خوب داشته باشی. کم شدن درآمد یا خرید بزرگ پیش بینی می شه چون به هرحال ذخیره پول‌ها قراره تغییر کنه. متاسفانه به نظر می رسه که یارت در این هفته‌ها به اندازه کافی حاضر نیست و بهت کمک می کنه. این خوب نیست و باید متوجه‌اش باشی.

آبان
کشف کردن یک عدم تعادل توی محیط اطراف (جایی مثل خونه یا دانشگاه یا مدرسه یا محل کار) باعث یک ناراحتی بزرگ شده یا خواهد شد. سعی کن به خودت سخت نگیری و قبول کنی که بعضی ها چیزی که نشون می دن نیستن و اینو فرصتی ببینی برای یاد گرفتن این موضوع. هیچ پزشکی تا حالا نتونسته برای التیام یک قلب مجروح برنامه زمانی بده پس تو هم سعی نکن اینو حدس بزنی – ورزش، تفریح و آدم ها و محیط های جدید بهترین درمان هستن. بعد از سه شنبه زمان مناسبی است برای یک قدم جلو گذاشتن در یک رابطه. اگر به عشق واقعی رسیده ای سعی کن مسیرهای جدیدی رو توش کشف کنی و اگر در مورد کسی شک داری وقتشه که بسنجی اش. کمی بدجنس بودن در این هفته توصیه می شه. گاهی بهتره صد در صد صادق نباشی تا بتونی شرایط مختلف رو محک بزنی. گم شدن توی چشم‌های یک نفر دیگه توصیه ماهی است که داره به سمت محو شدن پیش می ره.

آذر
دقیق بودن و همه چیز رو زیادی بررسی کردن در طول این هفته برات دردسر درست می کنه؛ مواظب باش اینکار رو نکنی. مرکوری هوشمند وارد آسمونت شده و تا مدتی توجه و تمرکز زیادی خواهی داشت. این یک شمشیر دو لبه است. اگر تمرکز و دقتت رو جای درست استفاده کنی شاد می شی و موفق اما اگر اونهمه انرژی رو روی ایراد گرفتن یا زیادی بررسی کردن روابط و این تیپ چیزها مصرف کنی معلومه که در جامعه به مشکل خواهی خورد. یک آدم مشهور قراری باهات می ذاره یا جایی ملاقاتش می کنی و نتایجش به نفعت تموم می شه. از رد شدن نترس تا بتونی روابط جدیدی رو تست کنی. اگر کسی رو هیچ وقت هیچ کس رد نکرده باشه، یعنی اون آدم هیچ وقت سعی نکرده با کسی بالاتر از خودش دوست بشه یا تلاش نکرده جایی بره که از سطح خودش بالاتره. رد شدن نمودار تلاش برای پیشرفته. شجاع باش و با کمک مرکوری هفته خوبی در انتظارته. اگر دنبال جواب هستی بهتره مستقیم از کسی بپرسی‌اش که جوابش رو می دونه.

دی
کسی که باید ازت تقدیر کنه، اینکار رو نمی کنه. یک دلیلش شاید بی توجهی باشه، یک دلیلش شاید عدم شعور باشه و شاید هم واقعا فقط خودت هستی که فکر می کنی شایان تقدیری. اگر مطمئنی که سومی نیست اجازه داره ازش مستقیم بخوای تا به کارهات توجه بیشتری نشون بده. به هرحال در ستاره‌ها هست که این هفته باید مورد تقدیر باشی و زیر نور خورشیدی که مستقیم داره بهت می تابه. حرف زدن در مورد عشق و عاطفه از هر هفته دیگه ای راحت تره و کاملا ممکنه در هر لحظه ای حس کنی قلبت پر از عشق شده. یک دوست کمی توی ذوقت می زنه؛ احتمالا حوالی چهارشنبه ولی ناراحت نشو و به دوستی ادامه بده. اگر نیاز به حمایت عاطفی یا مالی داشتی خجالت نکش و اینو مستقیم مطرح کن و اگر کسی ازت کمک خواست حتما ازش دریغ نکن. یادت باشه که یک عاشق واقعی به حرف آدم بدون قضاوت گوش می ده و سعی نمی کنه با راهنمایی‌هاش بهت بگه که مساله ساده است. یک آغوش باز منتظرته.

بهمن
ایده خوب برداشتن یک قدم بزرگه به سمت یک ماجرای شاد و خوشحال کننده. اگر قراره به سفری بری کمی در موردش برنامه ریزی کن و اگر کسی ناراحتت کرده تو قدم بردار و دوستی رو دوباره برقرار کن. سعی نکن با تلاش بیش از حد به هدفی که داری برسی! این هدف یا باید با تلاش کم به دست بیاد یا کلا بیخیالش شو.تاثیرگذاری خوبی با حرف خواهی داشت پس مستقیم حرف بزن و خواسته‌هات رو بگو. تلفن یا ایمیل می تونه کمک خوبی برات باشه برای شاد کردن یکسری آدم و دیدن جواب‌های مثبتش. اول یک لیست کوتاه از کسایی که باید باهاشون حرف بزنی درست کن و بعد تلفن رو بردار یا سراغ ایمیل برو. تمام این توصیه ها رو کردم ولی اگر صحبتی هست که واقعا مهمه بهتره اونو بذاری برای ماه اسفند و این چند روز رو هم دندون روی جیگر بذاری.

اسفند
نوری به مغزت خواهد تابید که زیرش جواب خیلی چیزها رو خواهی گرفت. اگر مدتی است که نسبت به یک موضوع مرددی، در این هفته خواهی تونست جواب معقولی بگیری. تخیلاتت فعال هستن و خوبه که بهشون فرصت تاخت و تاز بدی چون شاید به جایی برسن که حتی فکرش رو هم نمیکردی. در صورتی که به چیزی علاقه نداری خودت رو بهش مجبور نکن. خورشید به زودی وارد ماه اسفند می شه و متولد اسفند روزهای شلوغی در پیش خواهد داشت پس کاملا حق داری الان رو استراحت کنی. یک تقلب کوچیک اونقدرها هم که بقیه سر و صدا می کنن ترسناک نیست. در صورت داشتن هر نوع اضطراب، دنبال ریشه اش بگرد و درمانش کن و اگر با کسی که دوستش داری اختلاف اعتقادی پایه ای داری بدون که کنار اومدن باهاش بسیار سخت خواهد بود اما وحشت نکن و به این فکر کن که آیا این ادامه رابطه رو غیر ممکن خواهد کرد یا نه. جوابت به این سوال مشخص خواهد کرد که چه حرفی باید در این هفته زده بشه. تو زیبایی و دنیای اطرافت اینو می دونه پس به خودت افتخار کن.





شام رژیمی + هفته اول کلاس ترم اخر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وروجک خاله

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

3روز اخر هفته

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ولنتاین


ولنتاین امسال برای بالشم یه رو بالشی می گیرم!


ولنتاین خودم تنها مبارک