روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

اخرین پست 92 / تشکر ویژه




 بار الهی

در سال جدید به لطف و رحمتت

بهترین ها را

برای عزیزانم رقم بزن


سال 1393 مبارک



میخوام از دوستای عزیزم که همیشه و همجا همراهم بودن و توی بدترین شرایط تنهام نذاشتن

تشکر کنم


مائده عزیزم : ایشالا سال خوبی باشه واست برعکس پارسال که عید خوبی نداشتی و یکی از عزیزانتو از دست دادی

در کنار همسر عزیزت سال خوب و خوشی داشته باشی ایشالا در همین سال خونه خودت بری


ندای مهربون : دخملی که هم اسم خواهرمه به خاطر همین خیلی حس خوبی بهت دارم

ایشالا سال 93 در کنار همسرت عاشقانه زندگی کنی و روزای خوبی برات ارزومندم


ساغر عزیزم : عروس چند روز پیش امیدوارم سال خوبی رو در خونه عشقولانتون داشته باشین


سهیلای مهربون : دخملی از شهر خودم که با همون دیدار اول عاشقش شدممم

خیلی دوست دارم سهیلای عزیزمممم

ایشالا سال خوبی برای خودت و اقا رضای گلت و خانوادت باشه


زمزم پر انرژی : امیدوارم سال پر برکت واست باشه و بهترین روزا و ساعتها برایت رقم بخوره


بسامه گلم : بهترین ها رو برایت توی سال جدید ارزو میکنم


خانوم پیشی : از خدای خوبم میخوام زودتر تموم کاراشون اوکی بشه


عروس آبان : از خدای عزیز میخوام عشقشون و زندگیشون همینجور پایدار باشه و سال خوبی براشون باشه


خانوم میم : توی سال جدید بهترین چیزهارو از خدای خوبم میخوام براش و ایشالا قشنگترین عروس امسالمون بشه


لوبیا جونم : ایشالا سال خوبی برای خودش و خانوادش باشه


جلبکی : ایشالا خدا در سال جدید سواد بهش یاد بده و اولین سال رو در خونه خودش به خوبی شروع کنه


روناک : امیدوارم سال جدید پر از خیر و برکت براشون باشه


مهناز گلم : امیدوارم با خانوادش بهترین روزهارو سپری کنند


سایرای عزیزمم : امیدوارم سال جدید سالی باشه که بهترین اتفاق ها براشون بیفته


الهام و ایمان : ایشالا همیشه روزای خوبی رو داشته باشن و سال خوب براش ارزومندم


مهتاب عزیزمم : بهترین آرزوها رو در سال جدید برات دارم


دختر خاک : ایشالا سال جدید سال خوب و پر از موفقیت برات باشه


میس استار عزیزممم : بهترین هارو توی سال جدید برات ارزومندم


مامان ستایش گلم : در کنار دخمل عزیزت و همسرت بهترین سال رو داشته باشین


بانوی مهربون : از خدای مهربون براش بهترین هارو میخوام همیشه زندگیشون پر از عشق باشه


رعنای عزیزم : دخملی از دیار شهری خوش آب و هوای گرگان همشهری عزیزممممم 

ایشالا توی درساش موفق باشه توی سال جدید و سال خوب و پر از اتفاقای خوب باشه


جوانه ی قشنگممم :ایشالا سال خوبی برای خودش و خانواده ی عزیزش باشه





روزهای اخر سال 92

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میرسد بهار


http://w0.fast-meteo.com/system/images/11487/large/Nahavand.jpg?1361001354


نوروزه پیروز می رسه شاد و دل افروز می رسه


بهار می آد دوون دوون تازه نفس بشکون زنون زمستونو پس می زنه عشق می ده به پیر و جوون
 روز های کهنه نو می شن تاریکی و درو می شن عیدی ما عشق و امید کورشه چشه هرکی ندید


نوروزه پیروز می رسه شاد و دل افروز می رسه سفره ها رنگارنگ میشن هفت تا سین قشنگ میشن


آدما مهربون می شن گلخونه ها جوون می شن ابر های تار تو سرزنون داد می کشن
گریه کنون راهی کوه قاف می شن آسمونامون صاف می شن عیدی ما عشق و امید کورشه چشه هر کی ندید


نوروزه پیروز می رسه شاد و دل افروز می رسه سفره ها رنگارنگ میشن هفت تا سین قشنگ میشن


بوی شاهادی بوی عید باز بهار از راه رسید می خونیم همه با هم آواز
عشق و امید


نوروز ، شاد و دل افروز می رسه


نوروزه پیروز می رسه شاد و دل افروز می رسه سفره ها رنگارنگ میشن هفت تا سین قشنگ میشن


نوروزه پیروز می رسه شاد و دل افروز می رسه گلا زیره آواز می زنن پرنده ها ساز می زنن

فاتحه / 5شنبه اخر سال


امروز پنج شنبه اخر سال است ، یادی کنیم از عزیزانی که دیگه بینمون نیستند ♥♥

بارالها!! همه ی رفتگان ما را بیامرز و مورد لطف و مرحمت خود قرار ده.

فاتحه یادتون نره عزیزانم

.


طالع رنگی 19 تا 25 اسفند

http://rangirangi.com/thumbs/470/292/wp-content/uploads/2014/03/horscope-esfand.jpg

مهر
مشتاقی تا جنبه‌ای حسی تر یا هنری تر از خودت رو به نمایش بذاری اما کارهای دیگه اجازه نمی دن و در نهایت به روند طبیعی زندگی ات بر می گردی. اگر واقعا فکر می کنی باید کاری متفاوت بکنی سراغش برو و نگران شکل و نتیجه و دید دیگران نباش. ایده ات رو پیش ببر و اونهم به قصد لذت خودت و می بینی که نتیجه از اونی که فکر می کردی بهتر می شه. نیاز به یک صحبت رمانتیک در مورد موضوعات احساسی و عاطفی حس می شه و حتما براش وقت بذار. این هفته فشار و تغییر بزرگی رو حس می کنی ولی بدون که همه آدم‌ها در مقابل هر شکلی از تغییر مقاومت دارن. شکی نیست که شرایط ممکنه بدتر بشه ولی توان کنار اومدن باهاش و پیش بردن دنیا رو داری. تا جمعه تصمیمی بسیار خوشحالت خواهد کرد پس امیدوار باش و پر انرژی تا لحظه دیدن چیزهای خوب، کلی انرژی مثبت به ماجرا اضافه کنی.


از دیروز تا حالا پلک چپم یه ریز میپره یعنی میشه یه خبر خوش خوش بهم برسهههه


فروردین
وقت گرفتن یک تصمیم جدی فرا رسیده. مدت ها است که دست دست می کنی و فکر و احتیاط ولی الان دیگه وقتشه که تصمیم نهایی ات رو بگیری و نذاری ماجرا به سال بعد برسه. شروع یک سال می تونه تغییر خوبی از نظر احساسی ایجاد کنه پس بهتره چیزی که قراره تموم بشه رو تموم کنی. وقت گذرونی با دوستان و همکاران می تونه شادت کنه ولی خیلی درگیر دوستان نشو چون در این هفته یک تصمیم مهترین کاری است که باید انجام بشه. صحبت سختی در یک مورد عاطفی در پیشه و حتی ممکنه همین پنجشنبه اتفاق بیافته. اگر حس می کنی برای ابراز احساسات نسبت به یک نفر آماده ای اینکار رو بکن اما پیشنهادم اینه که تا جمعه صبر کرده باشی. اگر با کسی در رابطه ای اینو بدون که ممکنه طرف مقابلت از یکی از دوستات خوشت نیاد و بخواد اینو بهت بگه. با روی گشاده و فکر باز در موردش حرف بزن.

اردیبهشت
امید زیادی به این هفته و هفته پیش رو داری اما فکر می کنی بعضی برنامه ها رو بهتره قبل از کامل شدن به کسی نگی. حواست باشه برای قولی که دادی تلاش کنی و انجامش بدی تا سابقه ات خراب نشه. انجام دادن وظایف به بهترین نحو مهمه اما تنها چیزی نیست که این هفته باید به فکرش باشی. در این هفته نگاهی بندازه به سال گذشته و ببین چه چیزیش لازمه در طول سال آینده تغییر کنه. برای متولد اردیبهشت در این یکی دو ماه هیچ هفته‌ای برای برنامه ریزی بهتر از این هفته نیست. کسی که باهاش رابطه عاطفی داری نباید تو رو از پیشرفت در زندگی بازبداره یا هر جور دیگه کندت کنه. اگر با کسی در رابطه هستی که نباید باشی، ماه کامل یکشنبه زمان خوبیه برای حل و فصل یک اشتباه عاطفی.

خرداد
هرچند که به فکر بهتر کردن وضع مالی هستی اما متاسفانه راه خیلی ساده ای براش وجود نداره ولی بدون که هر کاری در این دو هفته بکنی بر روی وضعیت اقتصادی زندگی آینده ات تاثیری نسبی خواهد داشت. شک نباید باعث بشه حرکت نکنی. اگر در موردی مشکوکی سعی کن جنبه عملی موضوع رو در نظر بگیری و یک کاری بکنی. مریخ بالای سرته و این یعنی «حرکت!». هفته رمانتیکی نیست و اگر در رابطه نیستی دنبالش نباش و اگر در رابطه ای و می خوای قطعش کنی اقدام کن. اما اگر با کسی در رابطه ای خوب هستی هفته رو آروم و بی خطر بگذرون و نگران نشو اگر طرف مقابل کمی کم توجه است. روز جمعه لینک خوبی بین مرکوری و مارس هست که کمک میکنه هفته بعد رمانتیک‌تر باشه و این فقط یک شروعه برای سه هفته خوب.

تیر
این حس که درکی بهتر از دنیای اطراف داری کاملا به جا و درسته. الان با بودن ماه در آسمون و بزرگتر شدن هر شبه‌اش، به درکی جدید از دنیا می ده که با اینکه کمی هیجان زده است، اما اشتباه نیست. در شرایط رابطه فعلی ات ممکنه کل نیازهای احساسی که داری برآورده نشه ولی نگران نباش چون مسیری که توش هستی مسیر درستی است و به جای خوبی می رسه. نکته کافی برای پیش رفتن کار یا رابطه اینه که نیازهات رو شفاف بیان کنی. یک صحبت جدی و لازم با کسی که دوستت داره در پیشه. پنجشنبه صبح یک نگاه خوب در آینه به خودت بکن و به خودت بگو «امروزه!» و ببین چه اتفاقی ممکنه در طول روز بیافته. کار سختی رو باید بکنی، ولی انجامش بده تا از دستش راحت بشی.

مرداد
رابطه باید منبع لذت باشه و آرامش و پیش رفتن و اگر اینطور نیست یعنی یک گیری در کاره؛ این رابطه یا نیاز به اصلاح داره یا با عرض تاسف قطع شدن! کسی که دوست به نظر می رسه چیز بدی از فکرش می گذره پس به هرکسی به راحتی اعتماد نکن. مشخصا نباید به چیزی کمتر از اونی که سطحته راضی بشی ولی گاهی کمی کوتاه اومدن کمک می کنه آدم به چیزهای دیگه ای برسه. برای اینکه کسی که باهاش در رابطه ای نزدیک هستی موضوع رو از نگاه تو ببینه خیلی تلاش نکن چون در این هفته کانال های ارتباط ذهنی تاریک هستن. کسی رو تهدید نکن چون مجبور خواهی شد به تهدیدت عمل کنی و خودت هم از این موضوع ناراضی خواهی شد. اگر نیاز به انرژی بیشتر داری تا پنجشنبه عصر صبر کن و ببین چطوری انرژی به سمتت سرازیر خواهد شد.

شهریور
معمولا چیزهایی که لازمه رو برای دیگران فراهم می کنی و سرویس‌های ضروری‌ای رو می دی که حتی شاید بعضی‌ها متوجه اهمیتشون نشن اما این هفته سعی کن زمان بیشتری رو برای خودت صرف کنی. از امروز تا پنجشنبه حرف یک نفر ناراحتت می کنه و بهتره سریع در موردش سوال بپرسی تا توضیح بده و چیزی توی دلت نمونه. امکان دریافت کمک بسیار زیاده پس اگر در چیزی نیاز به کمک داری حتما اینو با دیگران مطرح کن. بقیه ممکنه در رابطه‌هاشون مشکل داشته باشن ولی اجازه نده این به تو سرایت کنه. با گروه برنده‌ها بچرخ و بذار حس خوبشون فضای تو رو هم مثبت کنه. بالاترین سطح احساس عاطفی در این هفته روز جمعه صبح است که خورشید به قطاع بالای سرت می رسه و به آرومی از کنار ساترن رد می‌شه. سعی کن خودت برات برنامه داشته باشی چون انرژی‌های مصرف نشده گاهی آدم رو دچار دردسر می کنن.

مهر
مشتاقی تا جنبه‌ای حسی تر یا هنری تر از خودت رو به نمایش بذاری اما کارهای دیگه اجازه نمی دن و در نهایت به روند طبیعی زندگی ات بر می گردی. اگر واقعا فکر می کنی باید کاری متفاوت بکنی سراغش برو و نگران شکل و نتیجه و دید دیگران نباش. ایده ات رو پیش ببر و اونهم به قصد لذت خودت و می بینی که نتیجه از اونی که فکر می کردی بهتر می شه. نیاز به یک صحبت رمانتیک در مورد موضوعات احساسی و عاطفی حس می شه و حتما براش وقت بذار. این هفته فشار و تغییر بزرگی رو حس می کنی ولی بدون که همه آدم‌ها در مقابل هر شکلی از تغییر مقاومت دارن. شکی نیست که شرایط ممکنه بدتر بشه ولی توان کنار اومدن باهاش و پیش بردن دنیا رو داری. تا جمعه تصمیمی بسیار خوشحالت خواهد کرد پس امیدوار باش و پر انرژی تا لحظه دیدن چیزهای خوب، کلی انرژی مثبت به ماجرا اضافه کنی.

آبان
گرایش داری به کارهایی که ریسک کمتری دارن و این یک تغییره. به جای نگرانی در این مورد که چرا کاری که می کنی به خوبی دیده نمی شه؛ این نکته مثبت رو در نظر بگیر که از نظر بقیه تا حدی مخفی هستی و هفته ای داری که توش می تونی دور از چشم بقیه کمی به خودت و کارهات برسی. سر و صدای زیادی راه ننداز و بدون که هر چقدر افراد اطلاعات کمتری از ماجرایی که در پیشه داشته باشن،‌ موفق‌تر خواهی بود. تو یکی از معدود افرادی در این هفته هستی که می تونن در روابطشون انتظار روزهای تقریبا بدون استرس رو داشته باشن. امیدوارم این خبر خوبی باشه و به سمت «دیکته ننوشته غلط هم نداره» نره. روز پنجشنبه خورشید که در قطاع عشق تو است در کنار ساترن قرار می گیره و فرصت مناسبی است برای گسترش دادن یک رابطه عاطفی به ابعاد جدید.

آذر
احساسات تندی در جریانه و بخصوص اگر سعی کنی روشون سرپوش بذاری ماجرا بدتر می شه. مرکوری پر اضطراب داره از خونه قلبت رد می شه و به ساترن می رسه. یادت باشه که برای رسیدن به جواب باید سوال بپرسی و منتظر بمونی. اگر سوال رو نپرسیدی بپرسش و اگر بیش از حد انتظار کشیدی بدون که سوالت جواب نداره. زندگی اجتماعی ات کمی بالا و پایین خواهد شد و دو سه تا جر و بحث نباید تو روبترسونه. گاهی لازمه. برای یک تفریح برنامه بریز تا سال جدید رو با روحیه شروع کنی. روز جمعه با یک گروه باش و تنها نگذرون و به یک نفر که مطمئن هستی خوشحال می شه زنگ بزن. خرج کردن کمی پول می تونه پول بیشتری رو به سمتت سرازیر کنه، حتی اگر خریدن یک جوراب یا جاکلیدی ساده باشه. توصیه اینه که این هفته رو بدون خرج کردن یک پول کوچیک اضافی تموم نکنی – حداکثر فرصتت شنبه است.

دی
اینکه یکی مواظب آدم باشه حس خوبیه اما گاهی پیش می یاد که اصولا حوصله هیچ کس رو نداشته باشی. اگر با کسی هستی بهش فرصت بده که تو رو کمی لوس کنه و برات وقت بذاره چون اینکار باعث می شه حس بهتری با تو داشته باشه. اگر داری روی یک پروژه شخصی کار می کنی جدی اش بگیر چون بدون شوخی ممکنه حالا که خورشید توی خونه کار و شغل است، این فعالیت روی کل زندگی آینده ات تاثیر بذاره. یاد گرفتن مهارت های جدید راه خوبی است که متولد ماه دی خودش رو وارد حوزه های جدید کنه. در مورد چیزی جدید بخون. تکنولوژی و فلسفه و تاریخ و جامعه شناسی و روانشناسی برای شروع در این هفته بهتر از متافیزیک است. یک لحظه تمرکز کن و ببین چه کار باحال و با حوصله ای انجام می دادی که ممکنه یکی در موردش گفته باشه «چه حالی داری که می ری سراغ اینکار» و دوباره انجامش بده. آدم‌های موفق و شاد کارهایی رو می کنن که بقیه در موردش می گن «کی حالش رو داره».

بهمن
فشار رسیدگی به مسوولیت‌های جدید در حال سنگین‌تر شدن است و اصلا هم نباید از زیرشون در بری. اگر کاری بر عهده ات است حتما با تمام قوا بهش حمله کن و انجامش بده چون بخشی از این مسوولیت اینه که ثابت کنی از عهده این شرایط بر خواهی اومد. کنار کشیدن از هیچ کاری در این هفته توصیه نمی شه. اگر برای به خواب رفتن دچار مشکلی کتاب بخون و یادت باشه که رژیم غذایی خوب رو حفظ کنی. این هفته کسی که باهاش در رابطه هستی مسوولیت سنگینی داره برای خوب کردن حال تو. از درد دل کردن نترس و بهش هم بگو که شرایط سخته و لازمه کمی غر بزنی. ماجرای دیگه چهارشنبه و پنجشنبه است که ماه در خونه پارتنرها ظاهر می شه و باعث می شه بیشتر از شرایط عادی احساس تنهایی کنی. اگر اینطور شد نترس و بدون که تاثیر ماه است – تو تنها نیستی و نخواهی بود.

اسفند
لازم نیست رفتارت رو برای کسی توضیح بده. اگر با تو موافق هستن که همراه بشن و اگر فکر می کنن کارت درست نیست می تونن برن پی کارشون. این هفته بسیار مستقل هستی و دنیا رو از چشم خودت می بینی که خطری هم نداره – به شرطی که به یک روش زندگی تبدیل نشه. ورزش مثبته و اگر بتونی سری به کوه یا استخر یا باشگاه بزنی نتایجی بهتر از بدن سالم نصیبت می شه. برای پیش برد یک کار نیاز به چیزی بیشتر از زبان و کلمات داری و اصلا اشکال نداره اگر برای برنده شدن کمی از خط خارج بشی یا شیطنت کنی. در صورتی که با کسی در رابطه هستی دنبال پیوندی قوی تر باش چون اون خجالتی است و اگر با کسی در رابطه نیستی از ماه کامل روز یکشنبه استفاده کن تا لبخند جادویی ات بتونه کسی رو جذب کنه. جمعه تا جمعه هفته بعد رو دست کم نگیر و فراموش نکن گاز گرفتن آروم گوشه لب پایینی ژست اغواگری است که هنوز خز نشده (: شاید به دردت خورد.