روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

این چند وقت :دییییییییییی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خوب نیستم


دوستای عزیزمممممم

حالم روبه راه نیست اصلا حوصله اپ کردن و نوشتن ندارم

الانم که همش امتحان دارم درگیر درسم

میخونمتون اما شاید فعلا اپ نکنم در اولین فرصت که حالم خوب باشه میام عزیزانمممم

گل نازم


من با تو خوبم مست از نگاهت

باز زنده میشم از رویه ماهت

وقتی که سیرم از هر چی بوده

وقتی دنیا کبوده لبخندت با منه 

وقتی خرابم از درد عالم

از رنج دنیا بد میشه حالم

وقتی می بینم عشق تو نگاته

باور دارم خدا هم لبخندش با منه


گل نازم روح زخمی مو با تو میسازم

با تو سرمیره شعرام بازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

***********


رنگ چشات از دریای نازه

عشق تو بودن عین یه رازه

من این صدامو از با تو دارم

جونم واسه ات میذارم

چون می ارزی به عالم

وقتی غرورم با من صبوری

پژمرده میشم وقتی که دوری

بانوی آبی همزاد بارون

سختی اما چه آسون

تسکین میدی دلم

گل نازم روح زخمی مو با تو میسازم

با تو سرمیره شعرام بازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم

گل نازم روح زخمی مو با تو میسازم

با تو سرمیره شعرام بازم به تو می نازم

شور و حالم روز و ماه و هفته و سالم

شعر خوب حافظ و فالم به تو می بالم



لینک دانلود

دف و پر از عکس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.