روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 24 تا 30 شهریور


طالع رنگی هفته – ۲۴ تا ۳۰ شهریور

 

فروردین
عذرخواهی کردن راحت نیست – بخصوص برای تو و واقعیت هم اینه که تمام عذرخواهی نباید بر گردن تو باشه. کسان دیگه هم اشتباه کردن ولی اگر می خوای شرایط به حالت نرمال برگرده، بهتره که قدم سخت رو هم خودت برداری. اگر می خوای رابطه مستقیمی با درون خودت برقرار کنی، چند لحظه بایست و آروم باش و به زندگی ات نگاه کن که بتونی تصمیمی درست بگیری. در رابطه چیزهایی هست که از بین می رن و وقتی از بین رفتن ، قابل ترمیم کردن نیستن. یا نذار پیش بیان یا وقتی پیش اومد هی تلاش نکن وصله و پینه شون کنی. اتفاقات خوب در جلو هستن نه پشت سر.

اردیبهشت
اگر می خوای خودت رو از ابهام نجات بدی، سعی کن روی نقاط قوت تمرکز کنی و نقاط ضعف رو برای خودت بزرگ نکنی. نگرانی ای که داری واقعی است اما فقط در صورتی وضع بدتر می شه که خودت مساله رو بزرگ کنی. برای ایجاد تغییر، کانال های ارتباطی رو باز بذار و مسائل رمانتیک رو نگاه کن که دارن گسترش پیدا می کنن. عشق توی زمین است. اگر می خوای بهش برسی لازمه تلاش کنی و خودت عامل باشی. در صورتی که با کسی صحبتی عاشقانه داشتی، اطلاعات بیش از حد از خودت نده.

خرداد
یک طوفان منتظر است! حرف زدنت رو کنترل کن چون خیلی حرف زدن برات یک دردسر جدی درست می کنه. اگر وارد بحثی شدی سریع متوقف شو و اگر توی یک گپ بودی از اونی که مجبوری بیشتر توضیح نده. دردسر تغییر محیط در نهایت مشکلاتی رو برات درست می کنه ولی هر چقدر انعطاف بیشتری نشون بدی، این مشکلات کمتر به چشم می یان. اگر پارتنرت ناراحتت کرده بهش بگو تا رفتار یا حرفش رو اصلاح کنه. راه اومدن خوبه ولی از یک جایی به بعد باعث می شه نفر مقابل مسوولیت هاش رو یاد نگیره.

تیر
تصور اینکه مردم به تو راستش رو نمی گن دردسرهایی درست خواهد کرد. اکثر آدم ها نیت بدی ندارن و اگر چیزی رو مخفی کردن فقط به خاطر شرایط بوده. به این فکر کن که آیا تو هم در شرایط مشابه کاری که اونها می کردن رو می کردی یا نه. یک کار عقب افتاده نیاز به رسیدگی سریع داره و یک تصمیم بزرگ در حال اتفاق افتادنه. اولی نیاز به تلاش تو داری و دومی به هرحال چه بخوای و چه نخوای پیش خواهد اومد.

مرداد
اگر آدم ها ازت چیزی می خوان، اونو بهشون بده. در شادی یک نفر سهیم می شی که بر خلاف ایده اولیه، خیلی هم خوشحالت نکرده. خورشید در ویرگو است و طبیعیه که اعتماد به نفست کمی پایین بیاد. دقت کن که چیزی روی دوشت افتاده که لازمه به یک نفر دیگه تحویلش بدی. لازم نیست همه کارها رو خودت انجام بدی، آروم باش و کارها رو به دیگران واگذار کن چون تغییری در پیشه که باید براش وقت بیشتری بذاری. خالی کردن وقت باید اولیت اولت باشه، حتی بیشتر از وقت گذروندن با عشق. ممکنه ناراحت بشی ولی اهمیت نده و مطمئن باش در هفته‌های آتی چیزهای جالبی در پیشه.

شهریور
افراد سعی می کنن بهت بگن وضع خوبه و کار درست رو کردی ولی شاید خودت این حس رو نداشته باشی. منطقا نباید اینطور باشه. به چیزی که رسیدی چیز کمی نیست و خوبه که ازش راضی باشی و اگر می خوای تغییری ایجاد کنی، اونو در آینده ایجاد کنی نه در گذشته. متاسفانه گذشته رو نمی شه تغییر داد. در این هفته مشکل ارتباطی با پارتنرت نداری پس اگر چیزی نگفته مونده حتما مطرحش کن.

مهر
چیزی رو می سازی که همه بهت می گن قشنگ و خوبه ولی این صحبت های مثبت نباید تو رو از مشکلات غافل کنه. خطر فعلی در زندگی «سازش» است. سعی کن تغییر رو کماکان حفظ کنی و هر کاری که می کنی رو بررسی کنی که آیا در آینده ازش راضی خواهی بود یا نه. در صورتی که درگیری عشقی داری یا داری سعی می کنی وضعیت عاشقانه رو تغییر بدی، روی این هفته حسابی حساب کن چون در نبود ماه، فرصت مناسبی داری برای تغییر دیدگاه آدم ها. نظرت رو بگو و عملت رو انجام بده و می بینی که هیچ کس هیچ مقاومتی نخواهد کرد.

آبان
معمولا علاقمند به عوض کردن چیزها نیستی. چیزی که پیش می یاد تا مدت ها می مونه حتی اگر به نظرت گزینه خوبی نباشه. در این هفته ماه داره به سمت کوچیک شدن می ره و شب های تاریکی در پیشه که توش می تونی تصمیماتی رو اجرا کنی که رنج خیلی کمی رو موجب می شن. اگر می خوای به کسی چیز سختی بگه وقتی بهتر از الان پیدا نمی کنی. در آخر هفته کشش زیادی بین تو و یک نفر در یک گروه دوستی ایجاد می شه که اگر بخوای می تونی ادامه دارش کنی. به طرفت یاد بده که مودب باشه و از هفته خوبی که برای خودت میسازی لذت ببر.

آذر
هفته خوبیه ولی یک آدم ممکنه خرابش کنه. چیزی روی اعصابت می ره و اذیتت می کنه و چاره ای هم نخواهی داشت. روش درست اینه که طولانی اش نکنی و وقتی تموم می شه، تمومش کنی. نفی کردن احساسات به نفعت نیست و اگر صحبتی شد بهتره چیزی که حس می کنی رو بگی. جمله ای رو با «من حس می کنم که …» شروع کن و می بینی که خوب جواب می ده – ماه کم رنگ است و آدم ها به معنی واقعی حرفها گرایش بیشتری از ظاهرشون دارن. اگر شریک عاطفی داری بیشتر از قبل توی موضوعات خصوصی و مسائل مربوط به خانواده بازیش بده و برعکس: اگر با کسی در رابطه نیستی بدون که باید داوطلب‌ها رو از مسائل خانوادگی ات دور نگه داری.

دی
نذار احساسات لحظه‌ای و ترس‌هات در راه پیشرفت‌هات مانع ایجاد کنن. تصمیم بزرگی در پیشه و بهتره کاری رو بکنه که قلبت بهت می گه. آدمی باش که باعث می شه خودت از خودت راضی باشی. یک برخورد رمانتیک که برنامه ریزی شد ولی سورپریزت می کنه در پیش داری که توش یک رسانه هم دخیله (مثلا رادیو یا تلویزیون یا سینما یا اینترنت یا چنین چیزی). این برخورد تاثیر عمیقی می ذاره ولی اگر نخوای می تونه اصلا طول نکشه. به این فکر کن که آیا برای اتفاقات جدید آماده هستی یا نه و اگر جوابت مثبت بود، بعد قدم در راه جدیدت بذار.

بهمن
این هفته در دیدگاه دیگران خیلی موفق به نظر نمی رسی ولی خودت می دونی که حسابی کارت درسته! نظرات بقیه چه منفی چه مثبت بسیار کم تاثیرتر از نظر خودت است و باید از نتیجه ای که گرفته ای راضی باشی. آدم همیشه می تونه بهتر باشه ولی همین الان هم در تاریکی ماه، کارت رو بسیار خوب انجام دادی. بهترین کاری که این هفته می شه در حوزه عشق و عاطفه کرد اینه که به یک نفر چند جمله کوتاه خیلی واقعی بگی و سکوت کنی و منتظر عکس العملش بمونی. بهتره این اتفاق روبرو بیافته و اگر افتاد، بعد از جمله هات از سکوت نترس و منتظر بمون. تو این هفته جذابی و نور کم ماه، به دیدن واقعیت ها کمک می کنه.

اسفند
باید وضعیتی نسبتا بغرنج رو حل کنی! شرایط جوری شده که با برنامه ریزی مورد نظر تو تفاوت هایی داره ولی تو به راحتی توان کنترلش رو داری. دقت کن که در این هفته نور ماه به سمت کم شدن است و این وضعیت بسیار خوبی درست می کنه برای دقیق تر دیدن معنای واقعی حرف ها. این نور در خونه پنجم رشد است و زمان خوبیه برای انجام یک کار خلاقانه یا یک تصمیم یا حتی جابجایی فیزیکی با مسافت زیاد. اگر چیزی هست که نگرانت می کنه، بهتره ازش نترسی چون آینده اتفاقاتی که در این هفته می افتن، روشنه. یک بوسه شاید کلی تفاوت ایجاد کنه.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 20:41 http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

neda سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 12:06 http://http://donyayeinrozayeman92.blogfa.com/

واااااااای نانا خداکنه همینجوری بشه

ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد