روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 17 تا 23 شهریور



طالع رنگی هفته – ۱۷ تا ۲۳ شهریور


  

فروردین
شاید یکی از همکارها یا دوستهات کاری کنه که فکر کنی بهتره دیگه اصلا دور و برش هم نچرخی. ماه کامل کماندار در این هفته توی خونه دوازدهم خلوت شخصی / پرایوسی ات است و دقت کن که کسی توش در حال سرک کشیدن نباشه. راست گفتن یا گفتن چیزی که توی دلت است سخته اما بهتره انجامش بدی. اگر پارتنترت اذیتت می کنه یا بینتون چیزی است روز سه شنبه و چهارشنبه که خورشید بالاست رو استفاده کن برای مکالمه.

اردیبهشت
معمولا آدمی هستی که ترجیح می ده جای امن باشه و در همون شرایطی که هست بمونه ولی در این هفته لازمه وارد یک ریسک بشی. ریسک به نفعت است و بهتره اگر به تغییری فکر می کنی، انجامش بدی. هماهنگی ماه کماندار در خونه یازدهم دوستانت چیزی رو بهت از یک دوست نشون می ده که اصلا مورد علاقه ات نیست. باید باورش کنی چون حقیقت داره. اگر در رابطه ای هستی که خودت هم فکر می کنی تموم شده، تمومش کن. از نظر عشقی تنها روز خوب هفته چهارشنبه است و در صورتی که می خوای خوش بگذره اجازه نده حرف هیچ کس، انرژی ات رو هدر بده.

خرداد
این هفته بحث های کاری بالا خواهد گرفت. اگر به شروع چیزی یا پروژه ای فکر می کنی وقتش دقیقا الان است. خوشبختانه شانس این هست که در کاری دقیقا شخص تو لازم باشی یا مهارتی که داری گره چیزی رو باز کنه؛ به پول فکر کن و برای به دست آوردنش نقشه های جدید بکش. درسته که چیزهای زیادی خوب به نظر می رسن ولی باید بسنجی که چه توانی داری و بر طبق اون تصمیم بگیری می خوای سراغ کدومشون بری. سه شنبه عشقی در هوا جاری می شه که کاملا توان تبدیل شدن به چیزی طولانی مدت رو داره. اگر از کسی خوشت می یاد یک شب روش تمرکز کن و سعی کن سیگنال‌هات رو بهش برسونی؛ با کامل بودن ماه کماندار، حتما کار خواهد کرد.

تیر
هرچند که غیرممکنه بتونی تخیلات قوی ای که توی ذهنت است رو کنار بذاری، اما در این هفته بهتره به چیزهای عملی بچسبی و کمتر سراغ نقشه های خیلی بلند مدت بره. یک خبر قراره تو و خیلی های دیگه رو شوکه کنه پس در این هفته برنامه هات رو قابل تغییر بچین تا اگر قرار شد عوض بشن، راحت باشی! در صورتی که ازدواج کرده ای یا با کسی که دوستش داری زندگی می کنی و از تقسیم کار بین خودتون راضی نیستی این مساله رو مطرح کن و بگو چه حسی در موردش داری و همزمان در هر شکلی از رابطه که هستی به این فکر کن که آیا چیز نگفته ای هست که طرف نتونه در موردش حرف بزنه؟ بهش کمک کن شروع کنه و چیزهای مهمی رو خواهی شنید.

مرداد
تضاد اصلی این هفته ناشی از یک تضاد خواسته ها بین تو و کسی خواهد بود که در زندگی ات نقش مهمی داره. برای حل این دردسر بهتره کمی کوتاه بیای ولی کلا هم حرف طرفت رو قبول نکنی. ماه کامل کماندار در این هفته توی آسمون است و در خونه هشتم منابع تو پس از خرج کردن نترس. در صورتی که به خرج بزرگی فکر میکنی انجامش بده، حتی اگر لازمه یک قرض هم بگیر. کششت به طرف مقابلت بیشتر شده و اینو بدون که اونهم همین حالت رو داره ولی اونقدر سریع پیش نرو که طرف بترسه و عقب بکشه. مریخ در این هفته در مسائل عشقی همراهی ات خواهد کرد.

شهریور
در بحث هیچ وقت نباید یک طرف رو گرفت و ول نکرد! توی بحثی که این هفته اتفاق می افته سعی کن تا جایی که می تونی دیرتر وارد بشی، آگاهانه نظر بدی و اگر فکر کردی داری اشتباه می کنی، قبول کنی که نظرت رو تغییر بدی. این بهترین روش است برای مقابله با تقارن مریخی که آدم رو خشن می کنه و ماه کاملی که باعث می شه چیزها رو اشتباه ببینیم. گذشت نشون بده و سعی کن با طبیعت نزدیک باشی (حتی در حد داشتن یک گلدون کوچیک یا غذا دادن به گربه های خیابون).

مهر
حفظ دیدگاه مثبت مهمترین چیزه. درسته که اتفاقاتی باعث می شن آدم انرژی اش کم بشه ولی اینو بدون که برای رسیدن به حداکثر نتیجه باید قوی ظاهر بشی و دقیقا قدم های آخر رو محکم برداری. یک تصمیم در این هفته مهمه و بهتریه تصمیمی رو بگیری که به نظرت سخت تر می یاد. خبر بزرگی در راهه که نه فقط تو بلکه خیلی های دیگه رو هیجان زده می کنه پس برای تغییر بخشی از برنامه هایی که ریختی آماده باش. خوشبختانه هر چیزی قابل اصلاحه پس از اشتباه کوچیکی که پیش اومده، نترس.

آبان
حالا که وقت آزاد پیدا شده (میشه!) سعی کن ببینی چه درصدی از اون رو مثبت استفاده می کنی و در صورتی که به نظرت کم اومد، چند کار کوچیک ولی مهم رو روی کاغذ بنویس و در وقت های خالی انجامشون بده. یک زنگ تلفن بسیار شادی بخشه و اگر تا پنجشنبه صبح خبر خوبی بهت نرسیده بود، به یک نفر زنگ بزن تا چیز جالبی بشنوی. ماه کامل کماندار داره وارد خونه پنجم بازی ها می شه پس از ریسک کردن نترس و وقتی کار پر هیجانی پیش اومد، سراغش برو؛ پیشنهادی دیوونه بازی رو هم ترجیحا رد نکن. هفته خوبی است!

آذر
در مورد چیزی که داره اتفاق می افته اطلاع کافی نداری! متاسفم ولی ماه کامل کماندار و مریخ دست به دست هم دادن تا واقعیتی رو مخفی کنن.. اونهم در خونه چهارم زندگی که اشاره مستقیم به خونه ات داره. یک نفر آدم نزدیک به تو نیاز به چیزی داره که تو می تونی بهش بدی ولی هنوز در حال سبک و سنگین تر هستی و کارت هم درسته. عجله نکن و قبل از هر تصمیمی بذار این هفته بگذره. از شنبه تاثیر مریخ روی کشش عاطفی ات اونقدر زیاد می شه که اصلا نبایدتعجب کنی اگر یکهو از کسی متنفر بشی یا عاشق یکی دیگه بشی. بذار زمان بگذره و همه تصمیمات روشنتر می شن. قدم زدن شدیدا توصیه می شه، حداقل دو ساعت در طول این هفته.

دی
حواست باشه که برای هماهنگ شدن با یک نفر یا یک گروه نباید کلا شخصیتت رو عوض کنی. خبر بزرگی در راهه که باید براش برنامه داشتی باشی؛ با اینکه هنوز نمی دونی چیه! جوانب رو بسنج و با دقت انتخاب کن و اگر در یک جواب «بله» و «خیر» گیر کردی مطمئن باش جواب سومی هست که باید به سراغ اون بری.. مثلا «شاید». نشون دادن احساسات برات سخت می شه و نگران هم نباش. در شرایطی هستی که همه در موردش سردرگمی دارن. شعارت این باشه که «تا وقتی دقیق نمی دونم ماجرا چیه، ترجیح می دم تصمیم نگیرم» و هفته به خوبی می گذره. محبت خاص به بعضی ها، تاثیرش رو در آینده نشون خواهد داد پس انرژی و وقت بذار و به آدم ها بگو که دوستشون داری.

بهمن
مدیریت کردن پول در حالی که مریخ به خونه خرج ها رسیده و ماه در خونه زندگی شخصی کامل شده کاری بسیار سخته! حواست باشه که بیشتر از حد خرج نکنی یا برنامه هایی نریزی که از سطح بودجه ات بسیار بالاتره. به قرض گرفتن فکر نکن و اگر برای چیزی پول لازم داری، برنامه ریزی کن که خودت براش پول جمع کنی. انرژی اجتماعی ات بالا رفته و خوبه در یک کارگروهی تخلیه اش کنی. در این هفته به هیچ کس چیز سختی نگو، حتی اگر حقشه چون تاثیرش از چیزی که به نظر می رسه عمیق تر خواهد بود. آدمی داره تلاش می کنه وارد قلبت بشه، خوب بررسی اش کن و بهش فرصت بده خودش رو نشون بده.

اسفند
از روند عادی زندگی خارج شو! برای متولد اسفند اصلا وقت روزمره بودن نیست. وقت کمی برای تلف کردن داری و خیلی خوبی جوری تلفش کنی که بهت حسابی خوش بگذره. اگر لازم شد به یک کار احمقانه «بله» بگو و اگر لازمه کمی ریسک کن (معلومه که تا حد معقولی عاقلانه!). در این هفته ماه کامل کماندار و مریخ کاملا از هم دورن پس ریسک کردن، خطر زیادی برات درست نمی کنه. مردی حسابی به فکر تو است و وقتی می گم مرد یعنی کسی که از نظر عقلی کاملا رشد کرده. این آدم جلو نمی یاد چون حس می کنه تو ازش کوچیکتری پس اگر علاقمند به پیش رفت رابطه هستی سعی کن خودت رو بالغ و قوی نشون بدی.. یا درست تر بگم بالغ و قوی باشی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد