روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 10 تا 16 شهریور


طالع رنگی هفته – ۱۰ تا ۱۶ شهریور


 فروردین

یک صحبت غیرمنتظره باعث سردرگمی می شه. دلیل سردرگمی اینه که این صحبت اطلاعاتی بهت می ده که با برنامه های قبلی سازگار نیست و این باعث می شه نسبت به برنامه هات مشکوک بشی. شرایط سختی است ولی باهاش خوب برخورد کن چون این اطلاعات جدید کمک می کنه وارد یک کار خوب بشی. ترکیب جالبی توی آسمون داره ظاهر می شه که بهت می گه استراتژی های قدیمی جوابگو نیستن و تغییر به نفع توئه. اگر لازمه از جایی انرژی معنوی بگیری، اینکار رو بکن. مثلا به موزیک گوش بده یا با کسی که می تونه انرژی رو بهت بده مشاوره کن و در کار جدی ای که پیش رو داری اصلا تردید نکن. تغییر به نفع تو است و لازم.

 اردیبهشت

با احتیاط حرکت می کنی. شاید یک چیزی رو شروع نمی کنی یا شاید هم می ترسی شروعش کنی. از برخورد فرار نکن و وقتی لازمه با کسی که لازمه درگیر شو، حتی اگر شکست بخوری! یک انرژی مثبت پشت سرت خواهد بود که بهت کمک می کنه در روز جمعه انرژی ای بسیار زیاد رو خالی کنی. شانس هم داری چون تمام این هفته حداقل دو نفر از سر خیرخواهی بهت کمک می کنن. تیپی هستی که اگر کمی بهت فرصت بدن، به خودت خوش می گذرونی اما در این هفته درگیری بزرگتری تو رو از خوشگذرونی دور نگه می داره و اشکال هم نداره؛ طولانی مدت برنامه ریزی کن و شادتر خواهی بود.

 خرداد

همه چیز نامتعادل شده! در عدم تعادل بعضی ها وحشت می کنن و بعضی ها از تاب خوردن لذت می برن. اگر شرایط از چیزی که همیشه بهش عادت داشتی دور شد، سعی کن از دیدن چیزهای جدید و بودن در مکان های جدید لذت ببری. جایی که معمولا می رفتی فضاش عوض شده و بهتره جای جدیدی رو تست کنی. این هفته باید زمان بیشتری برای ارتباط عاطفی و کلامی با کسی که دوستش داری بذاری و اگر کسی رو دوست داری بدون که اصلا لازم نیست این رو مستقیم بهش بگی، سعی کن به شکل فیزیکی نزدیکش باشی و بدون نشون دادن اشتیاق زیاد همراهی اش کنی تا فوران علاقه اش به خودت رو ببینی.

 تیر

حالا که ماه متغیر داره از کماندار می گذره، حتی استوارترین آدم ها هم به شرایطشون شک می کنن. در صورتی که داری دنبال دلیل یک کار می گردی باید بگم که حدس بدتری که می زنی واقعیت داره. در صورتی که ازدواج کردی یا در شرف ازدواجی،باید در مورد چیزی مثل خونه یا برنامه ریزی سلامت یا بهداشت تصمیم گیری کنین و اگر اینطوره، ترجیحا اینکار رو تا پنجشنبه انجام بدین که راحت و بی دردسر پیش بره. به هر کسی که به گروه های اطراف یا همسایه ها یا همکارها اضافه می شه دقت خاص کن چون اون آدم به تو دقت خاصی داره.

 مرداد

یکی از کارهایی که براش خیلی وقت گذاشتی با ندونم‌کاری یک نفر از بین می ره. خودت رو ناراحت نکن و به این نگاه کن که کدوم بخش هاش هنوز به خوبی قابل انجام یا به سرانجام رسیدن هستن و روی همون تمرکز کن. اگر مانع جدیدی در راه حس کردی به خاطر ماه کماندار است که به سمت نیمه شدن پیش رفته؛ کمی صبر کن و خودش حل می شه. کاری روی دوشت می افته که بهتره به نحو احسن انجامش بدی. پنجشنبه به تصمیم خیلی بزرگی فکر کن چون نتیجه ای که پنجشنبه بگیری احتمالا همونی است که در دنیای واقعی هم اتفاق می افته.

 شهریور

حالی که الان داری نتیجه تصمیم‌های قبلی است و در این هفته انرژی زهره باعث خواهد شد هر کاری که این چند روز انجام بدی تاثیری بسیار بزرگ در ماه‌های بعد داشته باشه. از قدرت استدلال استفاده کن تا تاثیر اعمال این لحظه رو در آینده بگیری و سریعا تا هفته تموم نشده عملی بکن که می خوای نتیجه اش رو در حوالی دی ماه شاهد باشی. در عشق خوش شانسی چون روز چهارشنبه یک تحول قلبی درجریانه، یا عاشق می شی یا عاشق می کنی! اونهم چهارشنبه.. فکرش رو بکن! جایی برو که توش شانس این اتفاق زیاد باشه و نتیجه اش رو ببین.

 مهر

رفتار خودمحورانه یک نفر تو رو توی دردسر می ندازه و دوست داری جوابی دندون‌شکن بهش بدی ولی اینکار رو نکن. در این هفته کشمکش به نفع تو نیست و بهتره از جریان اتفاقات لذت ببری و از فرصت های متفاوتی که پیش روته برای داشتن تجربه‌های جدید و امتحان کردن گزینه‌هایی که قبلا سراغشون نرفتی استفاده کنی. در صورت احساس نیاز به فضای شخصی و آروم، به جایی پناه ببر که قبلا توش نبوده ای – یا حداقل این شکلی نبوده ای. فانتزی هات قابل پیاده شدن هستن به شرطی که خوب در موردشون حرف بزنی و بدونی چی می خوای.

آبان

بخصوص همین دو سه روز باید با حمله احساسات مبارزه کنی. در این دو سه روز که ماه کماندار داره از خونه یازده احساساتت می گذره مواظب باش که تصمیمی فقط احساسی نگیری چون شرایط تغییر خواهد کرد. همچنین اگر دلخور یا ناراحت هستی کمی به خودت یا طرفی که تو رو ناراحت کرده فرصت بده و بدون که بیشتر چیزی که حس می کنی مربوط به شرایط آسمون است. متولد آبان بیشترین تلاطم این عواطف رو حس خواهد کرد اما در عوض یک شانس خوب منتظرش است. زهره توی خونه چهارم رابطه است و منطقی است سعی کنی یک رابطه راه دور (مثلا اینترنتی!) رو به سطح جدیدی ببری.

 آذر

شروع با انگیزه خوبه ولی حتما تا الان کاملا متوجه شدی که سخت تر از شروع با انگیزه، تموم کردن با پشتکار است. اگر کاری نصفه مونده باشه حسابی اذیتت خواهد کرد پس لطفا با دو سه تا هل محکم، کار رو تموم کن و بعدش برو سراغ کمی استراحت. مخفی کردن حس یا حرفی که توی دلت هست ممکن نخواهد بود و بهتره قبل از اینکه کسانی که لازم نیست متوجه اش بشن، خودت به کسانی که اوکی هستن بگی. بدون که اگر رازی هست، تا سه شنبه هفته آینده حداقل یکی دو نفر ازش خبر خواهند داشت پس بهتره خودت این آدم ها رو انتخاب کنی. یک ثبت نام برات دیده می شه که امیدوارم باعث شادی ات بشه.

 دی

اگر کسی خیلی بهت فشار آورد شاید لازم باشه جلوش بایستی و قدرتت رو به رخش بکشی. آدم بسیار صبوری هستی ولی اگر لازم شد،‌اون روی سکه رو هم به یک نفر نشون بده تا بقیه حساب کار دستشون بیاد. یک ماجرای عشقی در راهه که تو رو خوشحال خواهد کرد. اگر عضو یک گروه هستی (مثلا گروه مطالعه یا درس خوندن یا فیلم دیدن یا چنین چیزی) ازش انتظار یک اتفاق خوب داشته باش و اگر نیستی به یکی بپیوند یا اصولا یکی راه بنداز. کافیه یک هنرپیشه / کارگردان انتخاب کنی و با دوستات هر هفته یک فیلمش رو ببینی یا یک کتاب انتخاب کنین و بخونین و در موردش حرف بزنین و منتظر هیجانی که ایجاد می کنه باشین. در صورتی که احساس کردی شیمی ات با کسی جور است و به هم کشش دارین، علاقه ات رو با یک جمله بهش نشون بده و بعد بذار خودش بهت فکر کنه و جلو بیاد.

 بهمن

کنترل کردن احساسات و بروز ندادنشون فقط می تونه یک استراتژی موقت باشه. در طولانی مدت آدم مجبوره در مورد احساساتش حرف بزنه یا اصولا اون رو افشا کنه تا بتونه باهاش تسویه حساب کنه. ظرفیت هر کس محدوده پس سعی کن در این هفته از این ظرفیت محدود برای ذخیره سازی عصبانیت / ناراحتی استفاده نکنی. به ریشه چیزهای بد ضربه بزن تا برن پی کارشون. تا زهره در خونه کشمکش است پیشنهادم اینه که رابطه ای که باز مونده رو ببند یا کاری که تموم نشده رو تموم کن. این هفته بهترین جستجو، جستجوی عشق است – بخصوص بعد از جمعه. درسته که ترسناکه ولی اگر از کسی خوشت می یاد، بهش چیزی شبیه به این بگو «فکر می کردم اگر دوست داری با من دوست باشی الان فرصت خوبیه»

 اسفند

تضاد ارزش های می تونه باعث عصبانیتی جدی بشه. حواست باشه که اگر کسی برات مهمه باید قبول کنی که کمی از خواسته هات پایین بیای تا بتونین کنار هم دوام بیارین و این رو هم بدون که کل این ماجرا باید دو طرفه باشه. از وضوح تصاویر ناشی از حضور زهره تو خونه اول دیدگاه‌ها استفاده کن و روز سه شنبه و چهارشنبه نگاهی دقیق به اطرافت بنداز تا ببینی که آیا همونقدر که می دی، می گیری یا نه. اگر اینطور نیست به چیزی شک کن و اگر واقعا لازم بود تغییرش بده. بعد از سه شنبه صحبت در مورد مسایل مالی یا تصمیم گیری های مالی بسیار مهم می شه و می تونی تا جمعه، به خریدهای بزرگ فکر کنی یا برنامه ریزی های بزرگ مالی بکنی. هفته عاشقانه ای پیش رو نیست ولی پول و خرید گزینه خوبیه.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد