روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 13 تا 19 مرداد

طالع رنگی هفته – ۱۳ تا ۱۹ مرداد
 مهر

تلاش برای تظاهر به آرامش موثر نیست. اگر مشکلی هست خوبه که مطرح بشه. تغییرات بزرگی دارن اتفاق می افتن و باید باهاشون کنار بیای و تا جایی که می تونی کنترلشون کنی. خوشبختانه پیدا کردن راه های جدید مهارت اصلی تو در زندگی است و توی این هفته با کشف یک امکان جدید، همه رو شگفت زده خواهی کرد. در یک جمع، حرف عجیبی زده می شه که برای بیرون اومدن ازش باید خیلی سریع جواب بدی. ساکت موندن راه حل خوبی نیست و گفتن یک جواب ناکامل بهتر از چیزی نگفتنه. روز یکشنبه ماه وارد سکتور عاشقانه زندگی ات می شه و باید منتظر هفته ای خوب باشی.

 فروردین

نگاه عمیق تری پیدا کردی و دیدن پشت چیزها براحت راحته. تغییری در حال انجام است که به نفعت نیست. بهتره آروم پیش بری و سعی کنی تغییر وضع موجود رو به زمانی دیگه موکول کنی. در صورتی که در یک رابطه متعهد هستی روز پنجشنبه منتظر یک سورپریز و اتفاق باش و اگر در رابطه ای نیستی، پنجشنبه یا حداکثر جمعه اتفاق جدیدی خواهد افتاد و سعی کن ازش استفاده کنی. کسی که فکر می کنی حضورش منفی است می تونه برات کار خوبی بکنه و ازش غافل نشو.

 اردیبهشت

سطح انتظاراتت بالا است و متاسفانه در این هفته احتمالا بهش نمی رسی یا به چیزی پایینتر می رسی که به اندازه کافی راضی ات نمی کنه. در محیط کار یا چنین جایی در مورد تو حرف می زنن و فکر می کنن وارد فاز جدیدی بکننت. در این هفته امکان پیگیری چند مورد رمانتیک هست. اگر با کسی هستی سعی کن برنامه های خوبی بذارین و لذت ببرین و اگر تنهایی بدون که قراره با چند نفر آدم جالب برخورد کنی. در صورتی که کسی منتظر جوابی از تو است و مرددی، گرایش به سمت «بله» به نفعت است. با دوستای خوب وقت بگذرون تا بتونی از یک دردسر بیرون بیای.

 خرداد

اطلاعات مهمی به دستت می رسه که قبلا اصلا بهش توجه نداشتی یا اصولا ندیده بودیش. در صورتی که کسی داره چیزی رو ازت مخفی می کنه سعی نکن کشفش کنی. به موقع متوجه خواهی شد. کلا در این هفته جریان اطلاعات به نفع تو است و اگر لازمه با کسی مشورت کنی یا چیزی رو بپرسی، جواب واقعی خواهی گرفت. روز جمعه یک حمایت در انتظارته که ممکنه فکری باشه. اگر کسی بهت مشورت داوطلبانه داد، به حرفش حسابی دقت کن. هفته جالبی است و اطلاعاتی که می گیری ممکنه حسابی تاثیر گذار باشن اما احساس نکن لازمه حتما عمل بزرگی هم در این هفته انجام بدی. کارهای فیزیکی رو بذار برای زمانی دیرتر.

 تیر

حفظ روحیه و انرژی در شرایطی که آدم های اطراف به آدم انرژی کافی نمی دن خیلی سخته. در این هفته به نقاط مثبت خودت فکر کن و نذار چیزهای منفی فکرت رو پر کنن. ورزش می تونه بسیار مفید باشه و کارهایی مثل سینما رفتن و در مورد فیلم حرف زدن می تونه یک بعد از ظهر خوب رو بسازه. اگر کسی منتظر جواب است، اون چیزی که در ذهن داری رو راحت بگو؛ نیازی به سیاسی کاری یا پیچیده کردن ماجرا نیست. روز سه شنبه تا پنجشنبه حس خواهی کرد که به یک نفر گرایش داری. صبر کن و اگر تا شنبه ماجرا ادامه داشت بدون که مربوط به آسمون نیست و بهتره بهش بگی. روح و جسمت آمادگی یک صمیمیت فوق العاده رو دارن و امیدوارم در این هفته پیش بیاد.

 مرداد

زندگی ات اونقدر که بقیه فکر می کنن رو روال نیست و دردسرهای خودت رو داری. ندیدن این دردسرها توسط بقیه می تونه اذیتت کنه. در این هفته اگر کسی توجه کافی به مشکلات نداشت ناراحت نشو چون سایه ماه میانه روی اتفاقات بد باعث شده دید بقیه خیلی کم باشه. اگر لازمه واقعا کسی چیزی رو بفهمه حتما خودت بهش بگو و منتظر نباش خودش ماجرا رو کشف کنه. اتفاقات عاطفی قرار نیست در این هفته باشن و همه چیز به آرومی خواهد گذشت. رابطه ماه و ساترن در دو هفته بعد باعث تغییری در شرایط رابطه عاشقانه است پس براش آماده شو.

 شهریور

اگر مدتی بوده که جدی کار می کردی و سختی کشیدی، الان وقتشه که ادعای وقت آزادت رو بکنی و به استراحت و تفریحت برسی. اما اگر به اندازه کافی کار نکردی، استراحت حس خوبی نخواهد داشت. ماه داره وارد خونه چهارم ریشه ها می شه و پیغام این شرایط برای تو اینه که از خونه ات خیلی دور نشی. اگر لازمه کسی از تو لگد بخوره، بزن! وقتش الانه. با پارتنرت در مورد آرزوها و خواسته ها حرف بزن – هرچقدر مستقیم تر و رک تر بهتر و ترجیحا قبل از پنجشنبه که ماه پشت ساترن قرار می گیره. درد کم قابل تحمله ولی اگر درد زیاد شد، عکس العمل نشون بده.

 مهر

تلاش برای تظاهر به آرامش موثر نیست. اگر مشکلی هست خوبه که مطرح بشه. تغییرات بزرگی دارن اتفاق می افتن و باید باهاشون کنار بیای و تا جایی که می تونی کنترلشون کنی. خوشبختانه پیدا کردن راه های جدید مهارت اصلی تو در زندگی است و توی این هفته با کشف یک امکان جدید، همه رو شگفت زده خواهی کرد. در یک جمع، حرف عجیبی زده می شه که برای بیرون اومدن ازش باید خیلی سریع جواب بدی. ساکت موندن راه حل خوبی نیست و گفتن یک جواب ناکامل بهتر از چیزی نگفتنه. روز یکشنبه ماه وارد سکتور عاشقانه زندگی ات می شه و باید منتظر هفته ای خوب باشی.

 آبان

لازم نیست چیزی که آدم ها می دونن رو بهشون گوشزد کنی. یک کشمکش کلامی اتفاق افتاده یا اتفاق می افته. اگر این کشمکش باعث شده کسی در رفتارش تجدید نظر کنه یا متوجه چیزی بشه که نمی دونسته کارت خوب بوده اما اگر فقط باعث دلخوری بشه، باید به این فکر کنی که ارزشش رو داره یا نه. شیمی عاطفی ات در حال تغییره و حضور ساترن و ماه در زاویه نود درجه باعث می شن سلیقه‌هات تغییر کنه یا مورد علاقه کسی قرار بگیری که قبلا توجه زیادی بهت نمی کرد. نزدیک پنجشنبه اگر علاقه غیرعادی ای رو دیدی متعجب نباش چون ممکنه با پتانسیل جدیدی آشنا شده باشی که قبلا نمی شناختی اش. فرصت رو حروم نکن.

 آذر

حالا که ماه در حال گذر از خونه دوازدهم رازها است، نه علاقه ای داری و نه لازمه در مورد رازها و احساسات و چنین چیزها حرفی زده بشه. اگر کسی بهت نزدیک شد تا حرفی صمیمی بزنه شنونده خوبی باش ولی هی بحث رو به سمت خودت نچرخون. صحبتی با یک نفر که با تو تفاوت دیدگاه داره ممکنه باعث بشه به روشن‌شدگی برسی یا احساس خیلی خوبی بهت دست بده. اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی، نگاهی جدی به اینترنت و فروم ها و جاهایی که توشون حرف های جدی زده می شه بنداز. راه شاد بودن در این هفته باز کردن مغز و فکر است و اگر در موضوعی گیر کردی، به راه حل های غیرمرسوم فکر کن. دست زدن به چیزهای جدید به نفعته.

 دی

تو صحبت با بقیه هی داری به این فکر می کنی که کسی رو ناراحت نکنی و چیزی نگی که کسی برنجه. واقعیت اینه که در طولانی مدت آدم‌ها ترجیح می دن دوستان صادق داشته باشن تا کسی که همیشه ازشون تعریف کنه. تغییرات زیادی در اطرافت در جریانه که اگر بهشون توجه کنی باعث استرس بیخود می شه. اگر تغییرات رو نمی بینی که عالیه و اگر می بینی یا عمل کن یا بیخیال شو. بینابین موندن بدترین استراتژی برای روزهای پر تلاطم است. یک نفر شدیدا احتیاج به کمکت داره و اینو ازش دریغ نکن. کمک ممکنه به سادگی یک احوالپرسی و گوش کردن به حرف ها باشه یا دادن یک ایده خوب. به فکر خوبی که داری عمل کن تا همه چیز روی روال بیافته. دست زدن به ریسک های اقتصادی به نفع تو است چون ساترن درست توی خونه پول خیمه زده.

 بهمن

زیرآبی رفتن اصلا به نفعت نیست. اگر چیزی رو باید آدم ها بدونن بهشون بگو و اگر قراره ندونن اصلا کاری نکن که احتمال برملا شدن رازها رو بالا ببره. یک خرید مفصل می تونه خیلی لذت بخش باشه. تو نمی تونی همه چیز رو کنترل کنی پس بهتره خودت رو فقط مسوول چیزهایی بدونی که مستقیم به تو مربوط است. در این هفته سعی کن از شرایط بحرانی عاطفی دوری کنی و جایی قرار نگیری که احساسات رو بیش از حد تحریک میک نه. جمعه و شنبه زمان مناسبی است برای رابطه کلامی با یک نفر – می تونه مدیر کاری باشه یا عاطفی در زندگی شخصی.

اسفند

دفاع از ادعای فنی یا سیاسی یا اعتقادی دردسر درست می کنه. این هفته اگر شد کنار بیا. گاهی لازم نیست آدم با شمشیر از حرفش دفاع کنه چون اینکار باعث جبهه گرفتن دیگران می شه. گاهی بهتره در ظاهر از نظرت عقب نشینی کنی و حتی نظر مخالف بدی تا طرف مقابلت شروع کن به دفاع کردن از نظر اصلی تو (: بعضی ها فقط می خوان لج کنن. یک خرید بزرگ در برنامه هست که امیدوارم همین هفته اتفاق بیافته چون خوشحالت می کنه. در زندگی عاطفی فانتزی خاص خودت رو داری که تا حد زیادی خواهی تونست بهش برسی اما باید تلاشت رو کمی بیشتر کنی. در این هفته حس می کنی به چیزی که می خوای نمی رسی ولی از خودت سوال کن که آیا انرژی کافی برای گذاشتن گذاشته ای یا نه. مرور سریعی بر گذشته، نکته ناگفته ای رو برات افشا خواهد کرد که امیدوارم خوشحال کننده باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
neda پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 09:35 http://http://donyayeinrozayeman92.blogfa.com/

همش بکنار این هفته خوبی که قراره عاشقانه باشه هم یه طرف بی صبرانه منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد