روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 6 تا 12 مرداد

طالع رنگی هفته – ۶ تا ۱۲ مرداد

مهر

کی گفته همه باید آدم خوبی باشن؟ این هفته فرصت داری کمی احساساتی که مدت ها کنترلشون کردی رو نشون بدی و حتی اگر لازم شد صدات رو روی یک نفر بلند کنی ولی مواظب باش سریع خودت رو کنترل کنی چون عصبانی شدن بیشترین ضرر برای خودت است. زندگی اجتماعی ات رو به پیشرفته و قراره آدم های جدیدی رو ببینی و جاهای جدیدی باشی که معمولا در دیگر مواقع توشون قرار نمی گیری. در اطرافت یک ناراحتی پنهان هست که انگار کسی ازش صحبت نمی کنه؛ شجاع باش و بحث رو پیش بکش چون لازمه در مورد این جریان کمی حرف زده بشه – حتی اگر فایده بزرگی نداشته باشه.


  

فروردین

ابرهای تیره کنار خواهند رفت و کارها رو به راه می شه. اگر کسی یا چیزی رو میخوای توی این هفته ممکنه به راحتی بتونی بهش برسی؛ با یک قدم خیلی کوچیک و ساده. تعطیلات طولانی همیشه ممکنه کسالت بار بشن ولی با یک دوست خوب یک قرار بذار و مطمئن باش چیزهای جالبی پیش می یاد. مریخ داره وارد برج عرب می شه و این این خبر بزرگی در زندگی عشقی تو است: تلاطم در راهه – شاید هم همین حالا شروع شده. اگر مجردی و دنبال دیدن کسی، به ماه جدیدی که همین امروز توی بخش عشقی آسمونت طلوع کرده اعتماد کن چون بزودی یکی رو پیدا خواهی کرد. یا بهتر بگم! اون تو رو پیدا می کنه.

 اردیبهشت

حتی اگر دقیق می دونی که قراره چی بگی و چیکار کنی، شاید برنامه ها در حال تغییر باشن و لازم باشه برنامه، نقشه‌ها و حرفهات رو تغییر بدی. توی آسمون یک تغییر پیش بینی نشده دیده می شه. اگر چیزی رو خیلی می خوای این هفته ممکنه بهش برسی. به مسیری که مدتی است قدم نذاشتی قدم بذار تا به چیزی که می خوای برسی. تعطیلات طولانی است و سعی کن به سفر بری؛ حتی کوتاه. از این جمعه هیجان زیادی منتظر تو است. اگر وارد رابطه ای می شی حواست باشه که ممکنه خیلی طول بکشه و فراموش نکن که یک نفر منتظر انجام یک قول از طرف توئه. شاید بتونی تو این چهار روز تعطیلی بهش عمل کنی.

خرداد

یک نفر که احساسات زیادی به تو داره می خواد پا پیش بذاره و پیشنهاد چیزی رو بده که تو رو سورپریز می کنه. شاید هم بتونه مشکلی رو برات حل کنه. خوشبختانه این تعطیلات باعث می شه حسابی فکرش رو جمع کنه و بدونه چیکار می خواد بکنه. مواظب باش در این هفته تبدیل به یک قربانی نشی. دقیق تر بگم: مواظب باش نقش قربانی رو بازی نکنی. بازی رو خودت بچرخون و تصمیم ها رو خودت بگیر. از جمعه به بعد که مریخ از خونه ات کنار رفته، هیجان و عشق منتظرته پس تو تعطیلات همه انرژی‌هات رو نسوزون!

تیر

تاثیرت در زندگی دیگران خیلی زیاد شده. ممکنه این تاثیر به خاطر کارت باشه یا فقط بودنت که به یکی انگیزه می ده. کمک کردن به دیگران خوبه اما مواظب باش که اونقدر انرژی نذاری که به کارهای دیگه نرسی. انسان باید چند بعدی باشه پس برابر اینکه به بقیه کمک می کنی و وقت می ذاری و انرژی، کارهای خودت رو هم پیش ببر. در این هفته آشکارا از کسی انتقاد نکن و مواظب باش حرف تندی نزنی چون با ظهور مریخ و ماه نو، کاملا ممکنه دل کسی که نباید رو بشکنی. گفتن «متوجهم که اشتباه کردم و معذرت می خوام» ممکنه تاثیری خیلی خیلی عمیق بذاره و اگر لازم شد بگو. اتفاق خاصی در پیشه که خوبه در برابرش شجاع باشی.

مرداد

دلیلی نداره دغدغه هات رو این هفته با کسی مطرح کنی. اگر به خاطر کار خودت نگرانی یا می خوای با کسی درد دل کنی شاید بهتر باشه تا هفته بعد صبر کنی و اگر می خوای کسی رو نصیحت یا راهنمایی کنی اینکار رو نکن. ماه نو در آسمونه و احتمال سوءتفاهم های کلامی بالا. چهار روز تعطیل داریم که خوبه براش برنامه داشتی باشی وگرنه بدون شک حوصله ات سر می ره (این نیازی به دیدن آسمون نداشت!). حتی شیر متولد تیر هم نیاز داره گاهی به جای امنی بره و بدون جنگیدن، استراحت کنه. این روزها همین کار رو بکن. با خودت باش و امن و امان و نذار کسی به غارت وارد بشه. شاید لازم باشه قلب کسی رو بشکنی – اگر مجبور شدی، ازش نترس.

 شهریور

تلاش برای راحت و بی دردسر بودن فایده چندانی نداره و دخالت هایی اتفاق خواهد افتاد که آرامشت رو به هم می زنه. سوار یک موج پرقدرت احساسی هستی و شاید نتونی به خوبی احساساتت رو کنترل کنی – اشکال هم نداره. خوبه آدم گاهی بگه واقعا چی فکر میکنه و از نتیجه اش نترسه. از همین امروز اورانوس حرکت رو به عقبش رو برات شروع کرده و نتیجه اش اینه که زندگی عاطفی کند و ملالت بار پیش می ره اما جای نگرانی نیست. کمی سیاست می تونه تو رو از شرایطی که توش هستی بیرون ببره و کمک کنه که تغییری که می خوای رو اجرا کنی.

 مهر

کی گفته همه باید آدم خوبی باشن؟ این هفته فرصت داری کمی احساساتی که مدت ها کنترلشون کردی رو نشون بدی و حتی اگر لازم شد صدات رو روی یک نفر بلند کنی ولی مواظب باش سریع خودت رو کنترل کنی چون عصبانی شدن بیشترین ضرر برای خودت است. زندگی اجتماعی ات رو به پیشرفته و قراره آدم های جدیدی رو ببینی و جاهای جدیدی باشی که معمولا در دیگر مواقع توشون قرار نمی گیری. در اطرافت یک ناراحتی پنهان هست که انگار کسی ازش صحبت نمی کنه؛ شجاع باش و بحث رو پیش بکش چون لازمه در مورد این جریان کمی حرف زده بشه – حتی اگر فایده بزرگی نداشته باشه.

آبان

قبل از رسیدن به مرحله بعدی، باید از مرحله فعلی گذشت. این شاید در مورد یک عشق باشه و شاید در مورد یک امتحان. باید قدم به قدم پیش بری و از همه مراحل رد بشی و به میانبر و اینها فکر نکنی. گردهمایی بزرگی در پیشه که توش ممکنه با یک نفر آدم جذاب آشنا بشی اما بهتره جریان رو خیلی جدی نگیری. سیاره پرکار و فعال مریخ داره از خونه تو رد می شه و هیجانی که داره وارد زندگی ات می کنه گذرا است. همین سیاره باعث می شه از همیشه جذابتر باشی و هیجان بیشتری به جمع تزریق کنی. اگر دوست داری از این فرصت برای درخشیدن استفاده کن.. حرف زدن با یک غریبه، چیزهای مهمی رو برات پیش می یاره.

آذر

کارهایی که بر عهده ات گذاشته شده در حال جمع شدن است. زودتر یک فکری کن وگرنه مجبور خواهی بود بعضی از کارها رو کلا بیخیال بشی. یک فکر توی مغزت رشد کرده که خودت هم نسبت به انجامش مشکوکی. جواب آسمون در این مورد مثبت است و بهتره دست به عمل بزنی. اگر کمی شجاعت لازم داره، کافیه توی آینه به خودت نگاه کنی و از چشم‌هات بپرسی که می تونن اینکار رو بکنن یا نه و اگر جواب «آره»‌ رو توشون دیدی، عمل کنی. موندن توی خونه دیده می شه که ممکنه به خاطر چهار روز تعطیلی طولانی باشه یا عدم برنامه ریزی برای یک تفریح. هنوزم امکان تغییر این طالع هست؛ اگر برنامه نریختی بهتره برنامه ای بریزی و یکی دو عصر رو با دوست یا دوستان بگذرونی. ترجیحا یکیش رو بیرون از هر خونه ای.

دی

این هفته همه چیز به روابط مربوط می شه. اگر بحث کاری است، اگر بحث مهمونی است، اگر بحث وقت گذروندن است و حتی اگر بحث یک پروژه است، همه چیز مربوط می شه به روابطتت با آدمها. سعی کن با آدم ها خوب باشی تا خاطره های خوبی که این هفته می ذاری، در آینده به کمکت بیان. اگر قراره اتفاق رمانتیک خوبی بیافته، الهه عشق باید به کمک پلوتو بیاد چون انرژی تو برای پیش بردن یک عشق، به تنهایی کافی نیست. در صورتی که در رابطه ای هستی که یک طرفه شده به این فکر کن که ازش بیرون بیای چون متاسفانه یا خوشبختانه، ماجرا از نظر طرف مقابلت چیزی نیست که تو می بینی. شاید آخر هفته خوبی نباشه ولی دوام بیار چون تو آدم خوبی هستی.

بهمن

یک بحث خیلی جدی در خواهد گرفت. شاید در مورد رابطه باشه شاید در مورد یک اتفاق و شاید در مورد اعتقاداتت. تو علاقه ای به بحث های بی پایان نداری ولی این بحث رو مجبوری دنبال کنی. سعی کن از قبل کمی با خودت به کاری که کردی یا چیزی که اتفاق افتاده فکر کنی تا آمادگی ذهنی کافی داشته باشی – این آگاهی حتی ممکنه جلوی اتفاق افتادن مشاجره رو هم بگیره. یک نفر در شرکت، محیط کار یا جای رسمی دیگه ای بهت علاقه ای داره که روش نمی شه بیانش کنه. اگر دوست داری حرفش رو بشنوی کافیه یک لبخند بهش زده بشه. از شنبه ماه جدید وارد خونه رابطه تو می شه و این یعنی پیش اومدن کمی سردرگمی. سردرگمی ای که حل کردنش وظیفه یکی دیگه است پس تو زندگی خودت رو بکن و بذار دردسرهای این هفته‌، خودشون حل بشن.

اسفند

از تلاش و جنگ خسته ای؟ خب استراحت کن! این هفته ماه جدید در خونه زندگی شخصی تو است و بهترین فرصت رو داری برای حداکثر تنبلی. اگر برنامه های شلوغی برای تعطیلات گذاشتی سعی کن فضایی رو هم برای استراحت باز کنی و اگر همه اش استراحت است فقط سعی کن دو سه حرکت کوچیک بزنی که حوصله سر بر نشه تعطیلات: یک کافی شاپ، یک گپ دوستانه حین قدم زدن یا سر میز غذا و دورهمی‌های کوچیک. چیزی در خانواده پیش می یاد که دوستش نداری ولی اشکالی نداره؛ با مهربونی بگذرونش و ببین که خیلی زودتر از اونی که فکر می کنی می گذره. فضای آسمون داره به سمت رمانتیک تر شدن می ره پس شاید وقتش باشه که خودت رو تو آینه نگاه کنی و فکر کنی چه چیزی در تو می تونه بهتر بشه که حتی از این هم جذابترت کنه (: اگر قراره چیزی تغییر کنه، ما هم باید چیزی رو توی خودمون یا دنیای اطرافمون تغییر بدیم. این هفته وقتشه!

نظرات 6 + ارسال نظر

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما مبارک

زویا سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 00:32

اوف من عااااشق این فالم لامصب

اونم عاشق توئه

من و عشقم چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 19:45 http://eshghamnilofar.blogfa.com

آپممممممممممممممم

بانو شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:58 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

سعی میکنم بهش عمل کنم

رمز ؟ میشود ما هم داشته باشیم آیــــــــــــا ؟!!!!

فرستادم عزیزم

zoya شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 13:34

چیشده؟؟؟ من اون پستت رو چرا تازه دارم می بینم " عکسم با رمز جدید"!!

رمز رو بده

چجوری بفرستم رمز رو برات عزیزممممم

باشه برات میل میکنم گلم

zoya شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:30

رمز رو کی عوض کردی اصلا
هنوز برام نفرستادی :-(

میفرستم برات رمزو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد