روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 30 تیر تا 5 مرداد با تاخیر شرمندهههه


طالع رنگی هفته: ۳۰ تیر تا ۵ مرداد



مهر : در این هفته یک اتفاق تو رو سراغ چیزی می فرسته که اصلا انتظارش رو هم نداشتی ولی از عهده‌اش بر می یای که شرایط رو کنترل کنی و از موقعیت جدید به نفع خودت استفاده کنی.


حرف نداشت خدایش دقیقا همینجوری برام پیش امد یه اتفاق که اصلا انتظار نداشتم

خدا جونم شکرت


 

فروردین

کسل نباش چون غریزه‌ات بهت می گه یک چیز جالبی پشت پیچ بعدی مخفی شده و اشتباه هم نمی کنه. این هفته با یک سورپریز مواجه خواهی شد که خوشحالت می کنه. نذار ناامید بشی چون چند قدم آخر است که باعث می شه از خط پایان رد بشیم – هر چقدر هم که خسته باشیم. روز جمعه مریخ از لیبرا به برج عقرب می ره و این خبر عشقی خوبیه چون بالاخره بعد از هفت ماه، مریخ خشن از بالای سر بخت عاشقانه‌ات کنار رفته. اگر در مورد یک تصمیم بزرگ داره فکر می کنی، جواب «بله» است. کاری رو بکن که بیشتر می خوای و هی توی فکرت می چرخه.

 اردیبهشت

اشتباهی که از یک نفر سر زده، روی زندگی تو هم تاثیر می ذاره. سعی کن بیش از حد روش وقت نذاری چون به هرحال چیزی است که شده و راه حل درست ادامه مسیر است. به کاری که می کنی اعتماد داشته باش و پیش برو و موفق می شی حتی اگر در طول این هفته به چند دست انداز برخورد کنی. از جمعه تا یک ماه رابطه عاشقانه ممکنه حوصله سر بر بشه. نگران نباش چون این به خاطر حضور مریخ در آسمون پیش اومده و می گذره. یک قرار بزرگ یا یک مهمونی یا چنین چیزی منتظرت است و اگر مرددی که بری یا نه،‌ حتما برو.

 خرداد

در این هفته در مورد قرارها و برنامه‌هات منتظر یک اتفاق غیرمنتظره باشه. کسی رو می بینی که انتظار نداری یا جایی می ری که هیچ وقت فکرش رو هم نمیکردی روزی خودت رو اونجا ببینی. پیشنهادی که بهت می شه هم جالبه ولی قبل از جواب «بله» حتما یک هفته برای فکر کردن وقت بگیر. ارتباط با طبیعت برات خوبه تا بتونی اثر خشن مریخ رو در این هفته دفع کنی. یک گلدون کوچیک بگیر یا چیزی بکار یا چند ساعتی رو جایی بگذرون که طبیعت توش حضور پررنگ‌تری داره. بدون که از جمعه به بعد در سکتور عشق بعضی چیزها قراره تکونی بخورن پس براشون آماده شو!

 تیر

گرفتن فرمون در دست کار سختی خواهد بود. این هفته پر از اتفاقاتی است که توی برنامه ها تغییر ایجاد می کنن و حتی یک پیشنهاد اینه که سعی نکنی برنامه خیلی محکمی بریزی و لحظه به لحظه زندگی کنی؛ اینجوری شانس موفقیت بالاتره. در ضمن باید کم کم آماده بشی که قلبی رو بشکنی! انگار با حرکت کردن مریخ و خارج شدنش از سکتوری که هفت ماه بود اشغال کرده بود،‌ لازمه به کسی حرف سختی بزنی. اینکار رو بکن و از شنبه ماه جدید توی خونه ات آدم های جدیدی رو سر راهت قرار خواهد داد.

 مرداد

ضربه پذیر بودن دلچسب نیست ولی گاهی اجتناب ناپذیره. به هرحال آدم ها گاهی در شرایطی هستن که راحت تر می شکنن و فشار کمتری رو می تونن تحمل کنن. برای بیرون اومدن از این شرایط به چیزهای خوب و مثبت فکر کن و ببین چقدر از چیزهایی که داری کم به نفع شاد بودنت استفاده کرده ای. یک برنامه طولانی مدت داشتی که مدتی است فراموش شده و اوقاتی هم که سراغش می ری بیشتر به جنبه‌هایی می رسی که خودت دوستشون داری نه اون چیزهایی که لازمه انجام بشن. بدون که برای رسیدن به مقصد باید از بخش های غیرجذاب راه هم گذشت. حوصله کن و به هدف خوبت خواهی رسید. در این هفته یک نفر هم سر راهت قرار می گیره که پتانسیل تبدیل شدن به یک دوست برای همه زندگی رو داره. سوال اصلی اینه که آیا تو انتخابش می کنی یا نه؟ سخت گیری کن چون اگر با هم دوست بشین، طولانی مدت خواهد بود.

شهریور

کمی کنار بایست و قاطی شلوغ پلوغی ها نشو. شاهد کمی درگیری خواهی بود که بهتره خودت جزوش نباشی. آدم‌ها با هم درگیر می شن تا چیزی به دست بیارن و سعی می کنن تو رو هم قاطی بازیشون کنن ولی در نهایت تنها چیزی که به تو می رسه نارضایتی دو طرف است. این رو بدون که از همین امروز اورانوس حرکت چند ماهه اش به سمت عقب رو شروع می کنه. تاثیرش روی زندگی تو؟ کند بودن ماجراهای عشقی و کمی حوصله بربودن شرایط. بهترین روش برخورد با این وضع اینه که به جای انتظار هیجان و اتفاقات عجیب، با حوصله در یک مسیر پیش بری – مثلا برای چیزی مثل کنکور درس بخونی یا در کاری که داری می کنی پیش بری. مریخ هم از روز جمعه از برج فلکی تو خارج می شه و زمان مناسبی درسته می کنه برای صداقت کامل با پارتنر یا پارتنر احتمالی.

 مهر

قلبت آماده پذیرفتن یک رابطه عمیق و طولانی است ولی شرایط زندگی اینطوری نیست. اتفاقاتی که می افتن تو رو از عشقی که دوست داری دور می کنن و مشغول چیزهای دیگه. در این هفته یک اتفاق تو رو سراغ چیزی می فرسته که اصلا انتظارش رو هم نداشتی ولی از عهده‌اش بر می یای که شرایط رو کنترل کنی و از موقعیت جدید به نفع خودت استفاده کنی. تعطیلات هفته بعد فرصت خوبی است برای کشف جایی که قبلا توش نبودی. در این هفته و هفته بعد روابط اجتماعی ات بسیار زیادتر از قبل می شه و این فرصتی برای درخشش رمانس هم هست. از چهارشنبه ژوپیتر در سکتور دوست‌یابی تو است و باید انتظار داشته باشی (و آماده باشی) که حلقه دوستانت گسترده تر بشه و یکی دو نفر مهم هم بهش اضافه بشن. تو جمع ها شرکت کن و معجزه‌اش رو ببین.

 آبان

مثل اینکه بالاخره داری تصمیم میگیری کار و تلاش و برنامه ریزی برای آینده رو متوقف کنی و سراغ تفریح و با بقیه بودن بری!‌ شایدم این تفریح و حضور در گروه بعد از یک دوره تنبلی داره اتفاق می افته ولی به هرحال چیزی که در آسمون این هفته ات است، شروع فعالیت اجتماعی بعد از یک دوره رکود است. در مورد مشکلی که وجود داره ، ریلکس بودن بهترین کاره. در نهایت همه با تعجب خواهند گفت «دیدی کاری نکرد و موفق هم شد!» ولی خودت می دونی که هر لحظه مواظب هدف بودی و آروم آروم پیش می رفتی. اگر حس جذابیتت بالا رفته بدون که درست فکر می کنی! از جمعه به بعد با حرکت مریخ تو خونه «کشش‌های فردی» تبدیل می شی به آتشفشانی از جذابیت… این اتفاق هر دو سال یکبار می افته و این هفته فرصتی عالی است برای جذب هر چیزی که می خوای به سمت خودت.

 آذر

دنیایی از احتمالات جلوت است و هیچ کس نمی تونه حدس بزنه که شرایط در سه ماه آینده چطوری خواهد بود. اما در این هفته لازم نیست به اونها فکر کنی و باید روی چند موضوع خاص تمرکز کنی و تمومشون کنی یا تکلیفشون رو مشخص کنی. اول حوصله سر بر ترین کار رو بکن تا کارهای دیگه راحت تر انجام بشن و بدون که برای رسیدن به یک مقصد باید از بخش های حوصله سر بر جاده هم عبور کرد. حرف سختی رو باید به یکی بگی و خبر بد یا خوب اینه که این هفته هم جراتت رو جمع نمی کنی تا ماجرا رو تموم کنی. اگر بعد از جمعه حس کردی با وجودی همه جشن ها و تعطیلی ها و خوشحالی های ظاهری ، شاد نیستی نگران نشو چون این حس مربوط به حضور مریخ در خونه دوم روابط اجتماعی است و می گذره. اگر لازم دیدی توی خلوت خودت باش و کارهات رو انجام بده تا جای برای اتفاقات خوب و هیجان انگیز باز بشه.

 دی

یکی از عجایب آسمون این هفته اینه که متولد دی که مشهوره به فعالیت های جدی و مستمر،‌ در این هفته سراغ کلی تفریح جدی و مستمر هم می ره! (: مردم معمولا با دیدن تو فکر می کنن خیلی جدی یا حتی بداخلاق هستی ولی واقعیت اینه که خنده رو و اهل خوشگذرونی هستی و این خصیصه ها در این هفته به اوج خواهد رسید. به شیطنت فکر کن اما در این هفته نه! طبیعی و با برنامه های معقول خوشحال باش تا شادی ات به حداکثر برسه. در این هفته با پارتنرت هماهنگی چون از همین سه شنبه ونوس و نپتون کنار هم خواهند بود و این کمک بزرگی است برای راحت بودن یک زوج در کنار همدیگه. اگر با کسی دوست نیستی بخصوص از شنبه به بعد چشم‌هات رو خوب باز کن و ببین کی بهت زل زده – ماه جدید آدم های جدید می یاره.

بهمن

ارزش‌های سنتی اعضای خانواده کمی دردسر برات درست می کنه. شاید بد نباشی در مورد نیازهای شخصی یا درخواست‌های فردی ات کمتر حرف بزنی تا کسی که این موضوع براش حساسیت برانگیزه هم مجبور به جواب نشه. اگر صحبت مهمی رو مطرح کردی یادت باشه که راز ارتباط موثر، خوب گوش دادن است. کسی توی دفتر، اداره، مدرسه یا چنین محیط هایی بسیار علاقمنده با تو دوست بشه. سه شنبه و چهارشنبه یک تغییر کوچیک توی قیافه ات بده تا دنیا هم یک تغییر کوچیک بکنه. حواست باشه که ماه جدید درست توی خونه پارتنرهای تو طلوع خواهد کرد و باید منتظر یک رابطه جدید یا حتی شکل جدیدی از رابطه باشی.

اسفند

افکارت هیجان انگیزن پس چرا زندگی ات به همون اندازه هیجان انگیز نشده؟ جواب این سوال تو آسمون نیست.. آسمون می گه این هفته باید پر هیجان بگذره پس اگر اینطور نیست به این فکر کن که شاید مشکلی توی اجرا یا چیز دیگه داری! خوشبختانه یک آدم خوش فکر داره به کمکت می یاد؛ اگر برنامه ای ریخت حتما قبول کن. مثبت موندن نسبت به دنیا به دنیا کمک می کنه که چیزهای خوبی رو پیش بیاره. این هفته احساس رمانس تقویت خواهد شد و بخصوص از جمعه به بعد ممکنه حس کنی دنبال چیزی هستی که قبلا بهش فکر هم نکرده بودی. قلبت رو باز بذار و یک آرزوی خوب بکن و توی این هفته می تونی بهش برسی. استفاده از تلفن شدیدا توصیه شده است بخصوص برای زنگ زدن به کسی که خیلی وقته ازش خبری نگرفتی.

 

نظرات 6 + ارسال نظر

غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست،

غیرت یعنی ...

زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه...

مرگ تدریجـے یک رویا یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 07:54 http://www.movis40.blogfa.com

سلام،روز بخیر،امیدوارم که حالت خوب وشاد وتندرست باشی
روزیکشنبه5مردادماه29رمضان خیلی ها دیگه کم طاقت شدن ومنتظرن که عید فطر بشه وراحت بشن
میخواستم اینوبگم تواین ماه از خدا چی خواسته،ظهور وسلامتی امام زمان،شفای مریضهامون وخوبیشون،نابودی دشمنا اسلام بهائیت وهابیت یهودیت فرقه ضاله وهابی تکفیری(داعش،النصرة،جیش الاسلام،اخوان المسلمین)،نابودی اسرائیل رهایی بچه های غزه از این همه بدبختی وجنگ ودربدری وبی خانمان شدن،دعا برای جونهای ایران،دعا برای خوب شدن مملکتمون از نظر اقتصادی،دعا برای اینکه مسئولین ما به فکر ماباشن اذیت نکنن دعا برای اینکه بگیم همه چی آرومه همه چی خوبه من به فکر مملکتم هستم واون برای سربلندی تودنیا میدرخشه،دعا برای اینکه شب گرسنه ای نخوابه،دعا برای اینکه دختری دم بخت همه چی اون جور بشه،دعا برای ای نکه بدها هم خوب بشن،ودعاهای دیگه،عزیزبه فکربودن خیلی خوبه عزیز عمل کردن هم مهمه عزیز برای دیگران دعا کن تا خدا برات چاره سازباشه برای اموات خودت وهمه هم دعا کن.ممنون که بازم حوصله کردی وخوندی مطلبمو.مرسی

neda یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 10:07 http://http://donyayeinrozayeman92.blogfa.com/

ووووی من استرس گرفتم ...نانا اتفاق خوبیه؟

برای من که اتقاف عالی بود و واقعا راضیم ازش
و خودمو باید توش نشون بدم توانایامو

مرگ تدریجـے یک رویا دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 09:41 http://www.movis40.blogfa.com

سلام.روز بخیر.امیدوارم حالت خوب باشه وتندرست باشی لبت خندون
بالاخره امروز روز آخر ماه رمضان شد وخیلی ها آرزو داشتن که زود تموم بشه اما حیف ماه به این خوبی زود تموم شد آره درسته گرما اذیت میکرد ولی واقعا ماه خوبی بود خیلی.خستگی داشت تشنگی داشت بی حوصلگی و...داشت اما خیلی چیزهای خوبی داشت مثلا کم کردن وزن بود فرصت بیشتر بود به بهونه افطاری در کنار خانواده فامیل دوست آشنا باشیم اما خوب باید تموم میشد.خوش بحال اون کسی که برنده بود وبرای دیگران خوبی خواست ودعا کرد برای همه.تاحالا شده غمگین باشی ونتونی غمت رو برای کسی ابراز کنی ونتونی بخندی تاحالاشده روت بشه برای کسی از درد ودلت حرف بزنی.آیا تا حالا بوده بتونی به کسی اعتماد کنی وحرف بزنی خوب نه یعنی نمیشه اما کی بهتر از خدا هست البته خودت میدونی ونیازی نیست به حرف من اما واقعا مهربونه واون میدونه که باید چیکار کنه.این ماه این فرصت رو میداد تا باهاش حرف بزنی درد ودل کنی هر کی اینکار رو کرد برنده بود.ممنونم نظرمو دیدی وخوندی ممنونم

neda شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:55

افتاد نانا اما هنوز که هنوز توو دلمه نتونستم اونجوری که میشه و دوست داشتم پیش برم

خانم توت فرنگی شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 15:55


عیدت مبارک عزیزم نماز روزتم قبول از کار جدید چه خبر؟

فدای تووووو عید توام مبارک خانومی
خوبه کارم هست فعلا موقت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد