روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 2 تا 8 تیر


طالع رنگی هفته – ۲ تا ۸ تیر


  

فروردین

حتی اگر بتونی دقیق توضیح بدی که زندگی ایده‌آل تو چیه و چه شرایطی داره، راه رسیدن بهش بسیار مشکله و در این هفته پیش رفتن به سمتش غیر ممکن. در وضع فعلی شرایط مختلفی پیش روی تو است و انتخاب اینکه کدوم رو انتخاب کنی غیرممکنه. راه حل اینه که صبر کنی تا یک هفته بگذره یا شانسی یکی رو ورداری؛ اصلا سعی نکن بین چند تا چیز اونی که بهتره رو تشخیص بدی چون در این شرایط هیچ چیزی از هیچ چیزی بهتر نیست. زندگی عاطفی داره چند شاخه می شه و شک و تردید توش زیاده. اگر تنهایی و دنبال دیدن کسی، این هفته در یک قرار شرکت کن – حتی اگر لازمه خودت یکی رو به هر بهانه ای که می شه به بیرون دعوت کن و اگر با کسی در رابطه هستی سعی کن به یاد روزهای خوب و به امید روزهای بهتر، یک قرار خوب بذاری و به جای جالبی بری.
اردیبهشت
سیاره اصلی ونوس داره از آسمونت خارج می شه و لازمه باهاش خداحافظی کنی و چند وقتی دنبال عشق و عاشقی نباشی. حرکت خوب اینه که بدونی با ورودی برج دوپیکر به خونه دوم ارزش شخصی، اعتبارت یکهو زیاد خواهد شد و حتی ممکنه روی شرایط اقتصادی هم تاثیر بذاره و این رو موتوری بکنی برای شاد بودن در حالی که عشق کافی وجود نداره. در عین حال می تونی از لطافت و جذابیتی که ماه دو پیکر بهت داده استفاده کنی تا رابطه ات رو با یک نفر نزدیکتر کنی. این هفته اعتماد به نفس بالایی خواهی داشت پس خوبه سراغ چیزهایی بری که قبلا به خاطر ترس و نگرانی ازشون فاصله گرفتی. اگر چیزی بیشتر از دو سه ماه است که فکرت رو به خودش مشغول کرده، درموردش اقدام عملی کن.
خرداد
باید خودت رو کنترل کنی چون کسی که داره وارد زندگی ات می شه اونقدر خوبه که شاید فکر کنی اصلا ماجرا واقعیت نداره. همه چیز رو به راه می شه و مورد حسادت دیگران قرار می گیری. ونوس جذاب با رقص وارد خونه عشق شده و یادآوری می کنه که به چیزهای عاطفی و عشقی توجه بیشتری داشته باشی. عشق هیچ وقت با مصرف شدن کم نمی شه پس با قدرت استفاده اش کن و بذار گسترش پیدا کنه. روز سه شنبه و چهارشنبه قدرت ونوس از همیشه بیشتره و تو شدیدا مورد توجه اطرافیان. به ظاهر توجه کن، اگر لازم به آرایشگاه برو و در یک باشگاه ورزشی ثبت نام و از اون مهمتر شرکت کن و به خودت برس چون این هفته، هفته پیشرفت تو در امور عاطفی / معنوی است و خوب نیست بدنت از این رقابت عقب بمونه.
تیر
در این هفته مسوولیت سنگینی از دوش تو برداشته می شه و بالاخره بعد از مدت ها احساس سبکی و خلاصی می کنی. اگر فکر کردی آسمون قشنگتر شده و نور خورشید لذت بخش تر، بدون که نتیجه ارامشی است که خودت پیدا کردی. یک اتصال در این هفته پیش بینی می شه. حالا یا خودت با لایه‌هایی عمیق تر ا روحت به هم وصل می شین یا با کسی که می شناسی اش، رابطه عمیق تری برقرار می کنی. احساس آدم مهمترین چیز است پس اگر فکر کردی که انجام کاری ممکنه تو رو آزرده کنه، ازش دوری کن. عشق و رمانس در این هفته چیزی بسیار خصوصی است و بهتره اظهارش نکنی یا در جمعی بسته نگه‌اش داری. هیچ اعترافی برای کسی نکن و بدون که اگر در این هفته شروع به دیدن آدم جدیدی بکنی، این رابطه ممکنه برای همیشه طول بکشه. روز جمعه ماه جدید در خونه تو پیام‌اور کلی تغییر عاطفی است پس انتظار هر چیزی رو داشته باش.
مرداد
هرچند که ممکنه از زندگی فعلی ات رضایت صد در صد نداشته باشی ولی بدون که در شرایط موجود، وضعیت اونقدرها هم بد نیست. چیز کوچیکی از کنار چشمت رد می شه که اگه اونو ببینی و بهش بچسبی می تونه شانس بزرگی برات بیاره. نظر صریحت رو به یک نفر بگو و جوابش رو با دقت گوش بده چون برات خوبه. روز جمعه تغییر صورت فلکی به نفع تو نیست پس بهتره در این هفته خودت رو درگیر چیزهایی که دقیقا ازشون سر در نمی یاری نکنی چون دردسری که به سراغت می یاد بزرگتر از چیزی است که از الان پیش بینی می کنی. یادت باشه که برای فرارکردن از یک دردسر بزرگ کافیه یک لحظه چشم هات رو ببندی و از کنار چیزی بگذری س اینکار رو بکن.
شهریور
اینکه یک رابطه چطوری رشد می کنه می تونه باعث تعجبت بشه. تو چیز ساده ای قدم گذاشتی که حالا هی داره بزرگتر می شه و ممکنه یکهو با دیدن ابعادش وحشت زده بشی. اگر به خاطر ترس یا نگرانی از مورد قضاوت قرار گرفتن، چیزی رو به کسی نگفتی پیشنهاد می کنم که این هفته حتما به سراغش بری و حرفش رو بزنی چون موندنش فقط باعث افزایش نگرانی‌ها است. گفتن چیزها به آدم ها راه حل‌های ساده ای داره! کافیه بشینی و بگی «راستی!» و بعد مجبوری کل داستان رو تعریف کنی. علی رغم شلوغی آسمون، این هفته در دنیای عشق و عاشقی خبر خاصی نیست و مسایل کمی حوصله سر بر می شن. آخر هفته سعی کن به خونه دوستی یا کسی بری تا فشار احساسی کمتری به هر دوی شما بیاد. مشورت و درددل با هم فرق دارن؛ اگر کسی خواست درددل کن نباید بهش مشورت بدی.
مهر
یک عصبانیت پیش بینی نشده و دور از ذهن تا اونجا پیش می ره که تو رو کاملا به هم بریزه. باید یادت باشه که آدم های مختلفی در این دنیا هستن و حق دارن جوری که ما درست می دونیمش رفتار نکنن و این ما هستیم که باید یاد بگیریم به خاطر حماقت بقیه عصبانی نشیم. نفهمی بقیه می تونه غمگین کننده باشه ولی نباید عصبانی کننده بشه. در روز جمعه آسمون شلوغ حوصله تو رو سر می بره و شدیدا پیشنهاد می کنم گردهمایی کوچیکی توی خونه یکی از دوستانت داشته باشی تا از کسالتش کم کنی. موضوع مهمی قلبت رو اشغال کرده و تجربه‌های جدیدی پیش رو است. آدمی که تازه دیدی تاثیری بزرگتر از اونچیزی که فکر می کردی توی زندگی ات می ذاره پس آماده باش تا تغییر رو به آغوش بکشی. منتظر خبر بزرگی هستی که در همین هفته بهت می رسه و جوابش به نفع تو است.
آبان
در اوایل هفته همه چیز مرتب به نظر می رسه و فکر میکنی باید جلو بری و حتی عقل و احساساتت در هماهنگی با هم معتقده که جریان خوبه. اما به زودی به یک مانع برخواهی خورد. مانع بزرگ نیست ولی توی ذوقت می زنه. خودت رو ناراحت نکن و یادت باشه که بزرگترین کارکرد این مانع اینه که با خودت به نقشه‌هات فکر کنی. برقراری رابطه با یک گیاه حس خیلی خوبی بهت خواهد داد. یا یک گلدون کوچیک برای خودت پیدا کن‌ (بهتره قلمه ای از کسی بگیری ولی می تونی یک گلدون هم بخری) و کمی باهاش وقت بگذرون. رفتن به پارک یا جایی که درخت باشه هم بسیار خوبه. دوپیکر در آسمونه و متولد ابان لازم داره کمی خودش رو به طبیعت وصل کنه. اگر در رابطه عشقی ای هستی که داره ضعیف می شه تلاشت رو برای محکم کردنش بکن چون طرفت منتظره ببینه تو چه قدمی برمی داری.
آذر
بقیه فکر می کنن داره خیلی بهت خوش میگذره ولی واقعیت اینه که مشکلاتی داری که نمی تونی با کسی در موردشون حرف بزنی. دو پیکر توی اسمون فکرت است و دوراهی پیش رو. متاسفانه یکی از راه ها موجب دردسر خواهد شد پس با دقت انتخاب کن. در این هفته سیاره عشق و عاشقی یعنی ونوس داره به بخش رابطه تو وارد می شه و می تونی انتظار داشته باشی که روزهای هماهنگ و خوشی رو با کسی که دوستش داری سپری کنی یا اگر با کسی در رابطه نیستی ، آدم معقول و به دردبخوری وارد زندگی ات بشه. ونوس آروم راه می ره و این آدم هم همینطور. عجله نکن. بخصوص اگر مدت ها بود که توی جاهای اشتباه دنبال عشق می گشتی، حالا فرصت تجربه یک عشق واقعی و معقول فراهم شده.
دی
احساس استرس وجود داره. دلیلش هم اینه که کارهای زیادی برای کردن هستن که آدم رو به وحشت می ندازن و سراغ هیچ کدومشون نمی ری و حتی ماجرا به جایی می رسه که فکر می کنی اصلا کاری نداری که بکنی و حوصله ات سر رفته. اما واقعیت اینه که کارهایی برای کردن هستن و این ماییم که پشت بیکاری مخفی می شیم. حواست باشه که این هفته دو پیکر در آسمونه و تو دوبرابر همیشه انرژی خواهی داشت برای انجام هر کاری پس لیستی درست کن از کارهای مونده و پشت سر هم تیکشون بزن. یک عشق در محل کار منتظرته و اگر آماده بازی نیستی بهتره اصلا سعی نکنی شروعش کنی. لرزش هایی در زندگی عاطفی دیده می شه که تنها کسی که می تونه به سمت خوب یا بد حرکتشون بده خودت هستی. تجربیات جدید رو بذار برای بعد و به چیزی که داری بچسب.
بهمن
جدی گرفتن کار تقریبا غیر ممکنه! زمان استراحت و تفریح است و کلی چیز جذاب قراره اتفاق بیافته. مهارتت این خواهد بود که خودت رو سر راه این اتفاق‌ها بذاری. بازی‌ها رو حتما در جمع دوستان ببین چون به لذت هایی بیشتر از یک بازی خواهید رسید و یادت باشه که در این هفته تمرکز اصلی زندگی متولد بهمن باید روی شادی باشه. کارهایی رو بکن که دوست داری و از هیجان‌ها لذت ببر. اگر در رابطه ای هستی که خودت هم نمی دونی چیه حتما با یک صحبت جدی راست و ریستش کن و تکلیف خودت رو معلوم. زندگی عشقی ات ممکنه تبدیل به یک بندبازی شده باشه که به سختی می تونی توش قدم بعدی رو برداری و نگران افتادن نباشی! اگر اینطور شده حتما کمی با خودت فکر کن و ببین چی دوست داری و ترجیح می دی در چه شرایطی باشه و به همون عمل کن – هیچ کس حق نداره تو رو نصیحت یا قضاوت کنه چون دوپیکر در اسمان است و متولد بهمن حق داره هر کاری که خوشحالش می کنه رو بکنه.
اسفند
کسانی هستن که به خودشون اجازه می دن تو رو قضاوت کنن. این آدم ها هیچ کدوم در سطحی نیستن که بخوان در مورد کاری که کردی نظر بدن اما سخت نگیر و با لبخند از کنارشون بگذر یا بذار حرفشون رو بزنن و رد شو. قضاوت منفی کاملا در این هفته دیده می شه ولی تو خودت رو ناراحت نکن. راحت ترین روش بهتر کردن زندگی ات اینه که چند پرونده باز رو ببندی و به کارها اجازه ندی تا ابد کش پیدا کنن. این پرونده می تونه کاری باشه یا عشقی – باید بدونی چی تموم شده و چی هنوز ادامه داره. کلید قلبت در این هفته در خانواده است. به خانواده ات محبت می کنی و لذت می بری یا محبت می بینی یا حتی ممکنه بین فامیل یک رابطه عشقی کشف کنی. اگر کسی جدیدی ر ومی بینی و می خوای به دوستات یا خانواده ات معرفی اش کنی این هفته بهترین هفته است. روز جمعه تغییرات اسمون باعث دلگرفتگی عمومی است و همزمان شدنش با جمعه رو باید جدی گرفت. سعی کن اون روز رو با دیگران بگذرونی و اصلا تنها نباشی 

نظرات 13 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 20:57 http://donyayeyasamin.blogsky.com

هیعیییییی

عزیزممممممممممممممم

ماری دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:47 http://mim69.blogfa.com

دیدی؟ اینجام داره میگه یکی تو ذوقت میزنه

خانوم گل دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:50 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

سلام ناعمه جون خوبی؟
چه جالب که اینارو تو وبت میذاری
من به این طالع بینی ها خیلی اعتقاد دارم
در مورد من که دی ماهی ام کاملا درست بود

سلاممم خانوم گلممممم

من خودمم خیلی بهش اعتقاد دارم و باهام خیلی جورههه

در مورد منم کاملا درست هست تا الان بیشتر اوقات

سلام وصبح بخیر در سومین روز ماه تیر ماه.امیدوارم سومین روز گرم تابستونی بهت خوش یمن ومبارکی باشه.شادباشی وسالم وتندرست.

سلاممم . ایشالا و همینطور برای شما

شماهم همینطور تندرست باشید

neda سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:42

خدا کنه این خبره زودی برسه

ایشالا به زودی میرسهههههههه ایشالا عزیزممم

سلام.خوبی؟هستی؟

اره عزیزممم

دخمـــلی ناناس سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:37 http://2khtar00neh.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی ک اومدی وبم.
لینکت میکنم.توهم بااسم وبم بلینک.

سلامممم
مرسی عزیزمممممممم
منم لینکت میکنم دخملی

سهیلا چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 14:39 http://ma-beham-miresim.blogfa.com/

من رمزاتو ندارم

فرستادم

zoya پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:01

hoooooooof man ashegh in fal hastam ke hame chizesh doroste engar

واقعا زویا چرا انقدرهه راستههههه منم عاشقشممممم

یاسین یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 11:49 http://yasin0ag.blogfa.com

سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید ونظرفرااااوون بدید

در اولین فرصت چشم

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙
سلام
روزبخیر.
امیدوارم 25 تیرماه براتون روز خوب وخوش یمن باشه.امیدوارم حالتون خوب ولبتون خندون ومنحنی لبتون بطرف بالاباشه
من اشتباه نوشته بودم بطرف پایین معذرت میخوام.بالاخره سبد کالامون رو دادن سبدی که اسمش سبد بود اما کامل سبد کالا نبود اما خوب دادن نمیدونم چقدر درقبالش خوردن وحقی هم اگر باشه چطور میخوان جوابگوش باشن.خدامیدونه.نمیدونم اونایی که تواین شبها محتاج هستن برای رزق وروزیشون فکری براشون کردن یانه فقط حرف میزنن.برای ازادی زندانیان گلریزون کردن یانه فقط تبلیغات هست.؟آیا ماها ادعا دارمی یانه عمل میکنیم.نمیدونم خیلی از این حرفها رد وبدل شده ایا به فکر عملی کردنش بودیم یانه فقط شعارونوشتن هست.نمیدونم.دعاها امشب یادتون نره امشب در رحمت خدا به روی همه باز هست به روی بدها یکیش من.

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙
سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز روز یکشنبه29 تیرماه و22ماه مبارک رمضان امشب آخرین شب قدر هست یه جاخوندم شب23امضاءمیشه تقدیرات ومقدرات ما انسانها البته میگن شب27 هست اما این سه شب مهمتره
دعا کن برای همه دعا کن.حکایت من مثل اون دندون میمونه که با این چرک داره ولغزون شده اما میشه درستش کرد چرکشو از بین برد وبشه که نذارن بکشنش.برای همه دعا کن برای خوبیها دعا کن فقط دعا اگر باگریه باشه که چی میشه محشر میشه.اما اگر خدای ناکرده نتونستی غصه نخور میدونی یه روز بزرگی هم هست که بتونی جبران مافات این سه شب یا به قول خودمون 4شب رو بکنی اون هم روز عرفه هست.
نمیدونم این دوشب رو خوب استفاده کردین ازش یانه؟نمیدونم درد ودل کردین باهاش یانه؟نمیدونم چیزهایی که نمیتونستی باکسی درمیون بذاری باهاش درمیون گذاشتی یانه؟نمیدونم برای علی وبچه هاش گریه کردی یانه آخه 110روز دیگه محرم میاد...نمیدونم برای دیگری هم به فکرت بود یانه؟برای نابودی داعش دعاکردی یانه؟برای دشمنان اسلام دعاکردی؟برای اونایی که به این مملکت ومردمانمون خیانت میکنن دعاکردی نابودبشن.برای امواتت دعاکردی.نمیدونم چشمات وقتی سنگین میشد وشیطان نمیگذاشت دعاکنی پوزه شو به خاک مالیدی یانه؟نمیدونم خدارو حس کردی یانه؟آخه چیزی هم گفتی به خدا یانه حواست به دنیاومادیات بود.نمیدونم اگر گوشی اخرین مدل تبلت آی پد لب تاب وهر چیزدیگه ای داشتی تواین شبها خاموش کردی یا کار نکردی که فقط خدا رو حس کنی حرف بزنی ارتباط داشته باشی یانه؟پس خوش بحال اون خوش بحال من که امروز روز عوض میشم وشدم و
ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد