روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 26 خرداد تا 1 تیر

طالع رنگی هفته – ۲۶ خرداد تا ۱ تیر

 

فروردین
این هفته لازمه در مورد پر اهمیت‌ترین رابطه زندگی ات فکر کنی و تصمیمی در موردش بگیری. حتی اگر فکر می کنی چیزها به تعادل لازم رسیدن، باید هنوزم کمی فشار بیاری تا اتفاقی که دوست داری بیافته. هفته گذشته هفته خطرناکی بوده و امیدوارم آثارش تا این هفته کش پیدا نکنه. اگر لازم شد رابطه ات رو با کسی تعمیق کنی فقط ازش بپرس که در مورد موضوعی که براش مهمه چطوری فکر میکنه. نزدیک شدن به آدم ها از طریق فرصت دادن بهشون که از خودشون تعریف کنن استراتژی بسیار خوبی است. هیجانات ورزش بالا است اما مواظب باش هیجان اصلی زندگی ات تحت تاثیر اون قرار نگیره. در صورت نیاز به خرید چیزی، بهتره دو هفته دیگه صبر کنی و بعد سراغ بازار بری.

اردیبهشت
بر خلاف انتظاری که می رفت،‌ کارها چندان سبک نشدن. هنوز کسانی ازت انتظارهای زیادی دارن و زندگی ات رو شلوغ کردن. خوشبختانه توان کنترل شرایط رو داری اما مواظب باش از نظر احساسی فشار بیش از حدی روت نیافته. وقتی نیاز به مشورت هست مشورت کن و اگر لازمه با یک آدم مطمئن درد دل کن. هفته پیش هفته عجیبی در آسمان بوده و اگر تصمیم گرفتی چیزی رو قطع کنی یا تغییر عمده ای ایجاد کنی این هفته رو هم بهش فکر کن. وقت عاشقی هم نزدیکه! بعد از شلوغی های نیمه اول خرداد حالا فرصت کمی استراحت هست و خوبه قبل از شل شدن، برنامه خوبی برای رابطه عاطفی بریزی. ببین چی می خوای و بهش حمله کن و پیروز خواهی بود.

خرداد
هفته یاد گرفتن است و احتمالا با یک چیز جدید مواجه می شی یا تجربه جدیدی برات پیش می یاد یا خودت سراغ چیز جدیدی می ری که کلی چیز بهت یاد می ده. شروع این هفته با شرایطی بوده که تا سی سال دیگه بی سابقه است و این شرایط اصلا جذاب نبودن. اگر حس ضعف یا خستگی یا بی حوصلگی داری بدون که از اونه و الان که تموم شده، حس تو هم به سرعت مثبت می شه. با کسی که دوستش داری صحبت جدی نکن چون در این هفته گفتگوها خوب پیش نخواهند رفت. چهارشنبه یک ولخرجی انتظارت رو میکشه – شایدم فقط تصمیمش. اینکار رو بکن و خودت و یک نفر دیگه رو خوشحال کن تا اتفاق های خوب برات بیافتن.

تیر
احساس گناه یا مقصر بودن یا پشیمونی چیزی است که تو رو به عقب فشار می ده. فکر نکن اگر اتفاقی افتاده فقط به خاطر تصمیم یا عمل تو بوده. خیلی وقت ها دیگران مقصرتر از ما هستن ولی ما عادت کردیم خودمونر و مقصر بدونیم. اگر نسبت به یک دوست احساسات عاشقانه داری، در این هفته ممکنه تصمیم هر دوی شما این باشه که نسبت به هم نزدیکتر بشین و کشفیات جدیدی بکنین. یک احتمال دیگه اینه که زمان رو با صحبت کردن بگذرونی که یک شمشیر دو لبه است؛ ممکنه نشون بده چقدر پتانسیل نزدیک شدن هست ولی همزمان ممکنه رابطه رو به جای عاشقانه کردن، دوستانه تر بکنه. فرمون دست تو است پس در این هفته اگر لازمه دست به عمل بزنی، اقدام سریع بکن!

مرداد
حالا که ماه دلو داره از خونه هفتم دیگران تو می گذره، بعید نیست فکر کنی رفتار آدم ها تغییر کرده یا عجیب شده. توجه داشته باش که چیزی که به نظرت عجیب می یاد تا حدی به این دلیل عجیبه که تو داری با تعجب بهش نگاه می کنی. آدم ها خودشون فکر می کنن کارهاشون منطقی است و رفتارشون درست. این هفته قدرتت رو رها کن؛ به آدم ها بگو چی می خوای و کارهایی که دوست داری رو بکن و اجازه بده خودت واقعی‌ات دیده بشه. کمی گیج بودن در زندگی عاطفی اصلا نباید متعجبت کنه چون این موضوع هم شدیدا متاثر از حرکت برج دلو است. به خودت و بقیه فرصت آرامش بده تا در شرایطی معقولتر بتونی وضعیت رو بسنجی. چیزی که مهمه اینه که این هفته با کسی بگو مگو نکنی.

شهریور
علاقه شدید نشون دادن به نظر اکثر آدم ها غیرعادی است و حتی ممکنه با اسم های نامناسبی صداش بزنن ولی اگر این هفته ترس مانع ابراز علاقه ات بشه، بعدا پشیمون خواهی شد. بین دو راهی هستی و هر چیزی رو که انتخاب کنی بعدا فکر خواهی کرد کاش اون یکی راه رو می رفتی. دونستن اینکه هیچ کدوم از دو راه «راه درست» نیستن کمک زیادی به آرامشت خواهد کرد. به غریزه ات اعتماد کن و راهی که انتخابش بهتره خودش رو بهت نشون می دهم. اگر برنامه به یک سفر است، جای جدید خوشحالت خواهد کرد و حتما به این سفر برو. در این هفته عموم مردم به تو علاقه نشون می دن پس تا جایی که می تونی فوتبال ها رو در جمع ببین و با مردم بجوش و کنار دیگران باش.

مهر
آرزو می کنی که کاش همه چیز خوب بود و آروم و بدون تغییر اما این فانتزی چیزی نیست که این هفته قرار باشه واقعیت پیدا کنه. متاسفانه یک مورد منفی از صحبتی در گذشته به شرایط فعلی نفوذ کرده و وضعیت رو تحت تاثیر قرار می ده. تو همیشه آدمی بودی که صلح برقرار می کنه اما الان بد نیست اگر جنگی رو شخصا هدایت کنی! به این فکر نکن که بقیه چی فکر می کنن بلکه تمرکزت رو بذار روی اینکه خودت قراره به چی برسی. در زندگی شخصی انتظار تحسین شدن رو داشته باش چون قابلیت‌هایی رو داری که خودت متوجه‌شون نیستی اما دیگران رو تحت تاثیر قرار می ده. هفته گذشته یکی از بدترین هفته‌های آسمون بوده و این هفته ممکنه آثارش هنوز باقی باشه. به جای افسوس خوردن دقت کن که بدبیاری ها گذشتن و بهتره رو به جلو حرکت کنیم.

آبان
باید احساس مثبتی داشته باشی. حتی اگر فکر می کنی که جایی که ایستادی جای مهمی نیست این رو بدون که توان ایجاد تغییر بزرگی در زندگی چند نفر رو داری و بهتره دست به عمل بزنی. بیش از حد فکر نکن و بدون که تصمیم گیری داره کمی دیر می شه. در این هفته برج دلو در خونه چهارم تصمیم‌ها است و بهتره اصلا اجازه ندی کسی تو رو قضاوت کنه. اگر برای کسی درد دل کردی و اون شروع کردی به نظر دادن در مورد شخصیت تو ، کاملا اجازه داری که حرفش رو قطع کنی و بگی که نمی خوای قضاوت بشی. در ضمن این هفته بدون شک هفته عشق است! چهارشنبه بهترین روز برای داشتن یک عصر عالی است. حتی اگر لازم شد در ساعت‌های غیرمعمول با کسی باش که دوستش داری و از زندگی لذت ببر.

آذر
این هفته هر کاری بکنی ازش لذت خواهی برد. بعد از هفته عجیب قبل، حالا فرصت تجدید قوا فراهم شده. با دوستانت بازی کن؛ از سرگرمی‌های مرسوم تا دست زدن به کارهای عجیبی مثل خریدن یک بازی از سباب فروشی بچه‌ها و وقت گذروندن باهاش. دقت کن که برخورد ماه در حال کوچیک شدن با ساترن می تونه روابط اجتماعی تو رو تخریب کنه پس لازمه در این هفته خودت برای تقویتشون تلاش کنی. اگر کسی یا چیزی چشمت رو گرفته بهتره برای به دست آوردنش تلاش کنی. چیزها خودشون اتفاق نمی افتن یا اگر هم بیافتن بسیار کند اتفاق می افتن. راه نزدیک به چیزها اینه که بهشون فرصت رشد بدی. همه خودنمایی رو دوست دارن پس اگر بهشون فرصت بدی که از خودشون تعریف کنن بدون شک از بودن با تو لذت می برن.

دی
این روزها یک مساله مالی داره بیشتر و بیشتر خودنمایی می کنه اما قسمت خوبیش اینه که خوشحالی در پیشه. خبر خوبی که منتظرش هستی به زودی بهت می رسه – شاید در همین هفته. مسوولیت هایی هستن که سنگین تر می شن و تو نمی تونی بگی «نه». از اتخاذ هر جور تصمیم مالی جدید پرهیز کن و بذار دو سه هفته دیگه بگذره و فراموش نکن که با اینکه کار مهمه،‌زندگی شخصی مهم تره. سیاره عشق یعنی ونوس داره از بخش عاشقانه آسمون تو رد می شه و تعجب برانگیز نیست اگر احساساتت خیلی لطیف تر بشن، شدیدا احساس محبت کنی یا حتی عاشق بشی. اگر تازگی‌ها شروع به دیدن یک نفر کردی بدون که باید سریع در مورد ادامه یا عدم ادامه اش تصمیم بگیری چون در صورت ادامه، ممکنه از اونی که فکر می کنی پر ماجراتر بشه!

بهمن
افکار عجیبی که توی ذهنت می چرخن محصول آشفتگی‌های هفته قبل آسمونن. نگران فکرهای بد نباش. هفته پیش شرایط بسیار نادری داشتیم که تا سی سال دیگه تکرار نمی شه پس اگر ناامید هستی یا ناراحت ممکنه تا حد زیادی مربوط به اون باشه. مواظب کارهایی که شروع می کنی باش چون اگر چیزی رو در این هفته شروع کنی ممکنه تا مدت ها گریبانگیرت باشه. این هفته اگر در مورد کسی که قبلا باهاش رابطه داشتی چیزی شنیدی ناراحت یا شوکه نشو. یک مساله قدیمی باز هم رو خواهد اومد و بهتره اگر می تونی اینبار کاملا پرونده اش رو ببندی. پروژه ای رو باز نذار بخصوص در زندگی عاطفی ات و بدون که در این هفته توجه زیادی به تو می شه پس بهتره حین رعایت احتیاط در رفتارت، خوب بدرخشی.

اسفند
برخورد با یک مشکل کوچیک می تونه دردسری بزرگ درست کنه. هفته گذشته هفته بسیار بدی در آسمون بوده و اگر این هفته احساسی منفی داری یا از چیزی ناامیدی بدون که احتمالا ناشی از اون شرایط است. مثبت باش چون خبر خوشی در راهه و بهتره وقتی بهت می رسه، کاملا پر انرژی باشی و آماده عمل. یادت نگه دار که یک شبه قرار نیست کسی شاد بشه و باید قدم به قدم به سمت موفقیت و شادی حرکت کرد؛ تازه اونم با حوصله و منظم. این هتفه برای خیلی ها هفته عشق است و امیدوارم تو هم جزوشون باشی. چیزی تو رو از خانواده دور می کنه ولی اشکالی نداره چون گاهی باید از جایی دور شد تا قدرش رو دونست. روابط اطرافت رو جدی بگیر چون یک نفر داره سعی می کنه به تو نزدیک بشه و تو هم از اون دوستی خوشحال خواهی شد. در این هفته تو نمونه واقعی این ضرب المثل خواهی بود که «لبخند بزن تا دنیا بهت لبخند بزنه».

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
باهار چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 10:10 http://tyva.blogfa.com/

جالب بود.

اوهوممم

خانوم میم چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 19:34

نانای عزیز ممنون ازینکه طالع رنگی رنگی میذاری تو وبت
من یکی که کلی باهاش حال میکنم

قالب جدیدتم مبارکهههه

منم خیلی باهاش حال میکنم

اونم با من و تو حال میکنه اصلن یه وعضی

میسی عسیسم

خانوم گل جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 13:07 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟ ممنونم که بهم سر زدی من لینکت کردم خانومی
رمزت رو برام بفرس

فدای تووو بشمممممم حتما مامان جون عزیزمممممم همین الان میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد