روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 12 تا 18 خرداد

طالع رنگی – ۱۲ خرداد تا ۱۸ خرداد

 
 فروردین
ازت انتظار می ره کار بزرگی رو انجام بدی؛ اونم تقریبا تنهایی! ماه اسد انرژی مریخ رو متعادل کرده و می تونی از پس چیزی که پیش روت است بر بیای. اگر وسوسه شدی که کلا زیر کار بزنی و بیخیال همه چی بشی یک لیوان آب سرد بخور و خیلی جدی برگرد سر کار و زندگی چون زیر چیزها زدن وقتی چیزها فشار می یارن، اشتباه ترین استراتژی است. آدم شاید بخواد تغییر بزرگ ایجاد کنه ولی فقط وقتی که تحت استرس نیست. اگر مشکلی داری یا تو شرایط سختی هستی، اینو گردن هیچ کس به جز خودت ننداز. با حوصله کار کن و مشکل حل می شه. رمانتیک بودن اوکی است ولی الان این هفته نه. آخر هفته چند ساعتی وقت رمانتیک آزاده اما تمرکزت رو روی این چیزها نذار؛ بخصوص اگر امتحان ها در پیش هستن.
اردیبهشت
با اینکه نمی تونی کلا از زیر بار مسوولیت در بری، اما راه‌هایی هم هست که اون رو برای خودت سبک‌تر کنی. قلب و احساس رمانتیکت با عقل منطقی کمی در تضاد است و این تاثیر ماه اسد بر مریخه. نگرانش نباش و خطی بین عقل و احساس رو بگیر و موفق خواهی شد. یک راه میانبر هست که بسیار وسوسه انگیزه – یه کوچولو سراغش بری اشکال نداره ولی اگر تصمیم بگیری کلا به جای راه اصلی به سراغ میانبرها بری، ناراضی بر خواهی گشت. زندگی اجتماعی و عشقی رو به اوج است – کمی که بهش فرصت بدی می تونه کل زندگی ات رو پر کنه. به نظر می رسه که برای ظهور یک عشق حتی لازم نیست انگشتت رو هم تکون بدی؛ خودش تو راهه و به تو می رسه.
خرداد
همکارها، همکلاسی یا دوستان دارن ازت وقت زیادی می گیرن و خودت هم ناراضی نیستی. به وضوح تمرکزی داری روی چیزهایی که به نظرت خیلی هم مهم نیست ولی فکر می کنی باید پیش بره. همین خط رو ادامه بده چون تصمیم درستی است. دقت کن که کمی وقت برای خودت هم اختصاص بدی؛ کارهای آرامش بخش مثل موسیقی یا یوگا یا تمرکز. مهمتر از «شروع کردن»، تموم کردن است. کارهایی که باید بسته بشن رو ببند تا راحت زندگی کنی. از جمعه به بعد احتمال آشنایی با یک دوست جدید هست. حتی از طریق معرفی توسط یک دوست مشترک. این رو جدی بگیر و اگر لازمه بگو «کمی وقت برای فکر کردن لازم دارم». دقت کن که به هیچ کاری مجبور نیستی و فقط باید وقتی کارها رو انجام بدی که خودت صحیح تشخیصشون بدی.
تیر
در این هفته شاهد احساسات زیادی خواهی بود. ناراحتی و خوشحالی رو با هم می بینی و حتی ممکنه وارد تجربه‌هایی باشی که قبلا هیچ وقت نداشته ای. اگر محصل و دانشجو هستی که درگیری با کتاب و درس و بهتره تمرکزت رو روی اونها بذاری ولی چیزهایی هم پیش خواهد اومد که دست تو نیست. وقت گذاشتن برای کسی که می خواد باهات حرف بزنه یا ازت چیزی یاد بگیره کار خوبیه چون خود آدم هم تو اینکار بهتر یاد میگیره و افکارش روشن می شه. دقت کن که اعتماد به نفس زیاد در این هفته خطرناکه. اگر قراره کار مهمی بکنی بهتره در موردش کاملا مطمئن باشی و در حوزه مهارت‌هات قدم برداری. علی رغم حضور ماه اسد در آسمون و نزدیکی‌اش به ماه تو، این هفته هیچ خبری در دنیای عشق نیست و همه چیز طبیعی پیش خواهد رفت که جای نگرانی خاصی هم نداره. به کارهای جدی تر برس چون تابستون امسال حسابی پرحرارته.
مرداد
در این هفته که ماه اسد خونه اول شخصیت تو رو روشن می کنه، خوندن ایده‌ها و افکارت برای دیگران بسیار ساده است. ترجیحا نه تقلبی بکن و نه دروغی بگو چون احتمال زیادی داره لو بره و کلا هم در طولانی مدت آدم رو به جای جذابی نمی رسونه. در صورتی که حرفی برای زدن به کسی داری، این هفته می تونی به خوبی مطرحش کنی و نتیجه مناسب بگیری ولی مواظب باش فقط در شرایطی حرف بزنی که به اندازه کافی برای شرح و بسط ماجرا باشه و از صحبت هول هولکی فرار کن. دو جای مختلف هست که در این هفته می تونه برات موفقیت به همراه بیاره. اگر بین دو چیز مرددی بدون که انتخاب هر کدومش ، مناسبه ولی اگر تمرکز بیش از حد روی یک چیز خسته ات کرده، نگاهی به اطراف بنداز تا گزینه دوم رو هم ببینی. قوی هستی و خوب پیش خواهی رفت ولی برای هفته بعد هم انرژی‌ای رو نگه دار چون لازمش خواهی داشت.
شهریور
چیزی رو دوست داری ولی نمی خوای کسی بدونه. این رو ماه اسد می گه که تو خونه رازها افتاده. خوشبختانه این راز کاملا امن و امان است و کسی متوجه اش نخواهد شد. اگر درگیر کاری شده ای که برات جذاب نیست ولی لازمه، سعی کن به «وضعیت آدم آهنی» بری. وضعیت آدم آهنی جایی است که آدم اول تصمیم می گیره باید چیکار کنه و بعد بدون فکر کردن (مثل یک ربات) فقط کارهایی رو انجام می ده که باید بکنه. پیش رفتن راحته اگر حواست باشه که هر لحظه باید یک قدم برداری. تخیلات به چیزهای جذاب رو بذار برای تابستون داغ و این یکی دو هفته رو متمرکز باش روی کاری که باید پیش ببری. در تعطیلات آخر هفته بهتره خونه باشی یا جایی مثل خونه چون فضای باز توصیه مناسبی برای این هفته متولد شهریور نیست – هنوز نوبت شهریوری ها نشده. روز شنبه یک گفتگو با یک دوست چیزی رو بهت نشون می ده که اصلا انتظارش رو نداشتی پس مواظب باش اون گفتگو رو به تاخیر نندازی.
مهر
از اینکه با دوستانت و همکارها و هم‌دانشگاهی‌های رابطه‌ای عاطفی داشتی باشی خوشحال می شی و علاقمندی بهشون نزدیک بشی ولی به خاطر حضور ماه اسد در برج صمیمیت، رفتارت جوری برداشت می شه که انگار داری خودت رو جدا نگه می داری. یا حتی خودت رو میگیری. این هفته تعطیلات زیادی داره و خوبه اگر سعی کنی توشون روی چیزی که برات مهمه متمرکز باشی؛ خوش گذرونی همیشه هست و تابستون داغ در پیشه پس انرژی بیشتری بذار روی چیزهایی که می تونن تموم بشن و از دستشون خلاص بشی و احتمالا یک جایزه جذاب در انتظارته. پیدا کردن یک دوست یا حتی چیز قدیمی می تونه باعث خوشحالی ات بشه ولی خودت بهتره براش تلاش نکنی و صبر کنی تا اون به سراغت بیاد. اگر به کسی زیادی رو دادی، این هفته وقتشه که جبران کنی!
آبان
این امکان رو داری که با سرعت و دقت کار کردن و پیش رفتن و نتیجه گرفتنت، حتی خودت رو هم سورپرایز کنی چه برسه به بقیه. اگر تصمیم گرفتی در چیزی سریع / خوب پیش بری حواست باشه که ماه اسد در آسمونه و در خونه یازده تصمیم تو پس ممکنه شروع این تصمیم خیلی قوی باشه اما وسطش با چیزهای دیگه سرگرم بشی و تصمیمت یادت بره. اگر تصمیمی گرفتی برای خودت یک زمان هم مشخص کن و یک جایزه تا بتونی خوب پیش بری. این هفته شانس کاملا با توئه و جمع بندی کارها شدیدا توصیه می شه. عشق هم در هوا است! فقط هم برای متولد آبان. این هفته تا چهارشنبه و حتی پنجشنبه فرصت ایجاد یک رابطه پایدار عاطفی هست. یکشنبه هفته بعد هم یک کانال ارتباطی خوب بازه و بهتر از چیزی که فکر میکنی می تونی حرف بزنی یا بنویسی. کار جدید قبول نکن و بذارش برای دو هفته دیگه.
آذر
حالا که ماه به خونه نهم راه‌های دور رسیده، فکرت حسابی با تصورات مربوط به اینده، نقشه‌های روشن و ایده‌هایی برای عوض کردن کارها پر می شه. اما این هفته زمان مناسبی برای عوض کردن اهداف نیست. به هر کاری که مشغولی برس و بذار بعد از گذر ماه از خونه راه‌ها، در مورد اینکه واقعا به کجا می خوای بری تصمیم بگیری. همه در شرایط سخت دوست دارن هدفشون رو عوض کنن و این در عمل باعث می شه هیچ وقت به هیچ جا نرسن. روز جمعه پارتنر یا دوستی ممکنه کار ناشایستی بکنه. خودت رو به خاطرش ناراحت نکن. تو اصلا در اتفاق بدی که ممکنه بیافته مقصر نیستی. اگر تنها هستی ممکنه در شرایطی بسیار غیرمعمول با کسی آشنا بشی. در صورت شروع چنین دوستی‌ای، بهتره بهش امیدوار باشی چون ممکنه مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کنه.
دی
هیچ چیز ساده به نظر نمی رسه. کارها به نظر سخت می یان و غیرقابل انجام و طبیعی است اگر فکر کنی که چسبیدن به نقشه و برنامه ای که داری تقریبا غیر ممکن است. خودت رو قضاوت نکن. زندگی رو آروم ادامه بده و سعی کن شاد باشی و غصه نخوری چون هر زمانی نیازمندی‌های خاص خودش رو داره و چیزهایی هستن که نمی شه به زور پیش بردشون. روز چهارشنبه ممکنه جذابترین گفتگوی عاشقانه برات پیش بیاد و حس کنی که واقعا کسی عاشقت است. تا امکانش هست ازش لذت ببر چون از شنبه باید به مواردی فیزیکی‌تر دنیا بپردازی و بهترین چیز برای پیش برد کارهای دنیا، داشتن عشق است. انرژی‌هات رو جمع کن چون هفته بعد مسلما بهشون احتیاج خواهی داشت. در طول تعطیلات هم کارهای عجیب نکن و آروم بگذرون.
بهمن
ممکنه که به نظر بقیه انعطاف پذیر بیای و در حال گشتن دنبال جواب درست ولی واقعیت اینه که خودت با خودت قرارت رو گذاشتی و می دونی جوابت چیه و چیکار می خوای بکنی – حالا اینکه اجراش میکنی یا نه یک بحث دیگه است. در تعطیلات آخر هفته بهتره خونه باشی و اگر هم خواستی بیرون بری، جاهایی رو انتخاب کن که خیلی از محیط‌های اجتماعی فاصله نداشته باشن و شب هم حتما زود به خونه ات برگردی. اگر درگیر رقابتی هستی بدون که ترکیب هوش + تلاش چیزی است که می تونه برنده ات کنه. روز جمعه به دیدن یک نفر جدید فکر می کنی. اگر اینطوره و اگر طرفت رو توی اینترنت دیدی بهتره اولین قرار در یک کافی شاپ باشه و بعد از امتحان ها. منتظر گذاشتن آدم ها همیشه هم بد نیست؛ کسی که نخواهد منتظر بمونه همون بهتره که اصلا نباشه.
اسفند
تصمیم می گیری با جدیتی که نشون میدی آدم‌ها و حتی خودت رو متعجب و هیجان زده و امیدوار کنی ولی متاسفانه در عمل این اتفاق نمی افته. این مساله می تونه به دلیل پیش اومدن کارهای دیگه باشه یا حتی به دلیل انتظار بیش از حدی که از خودت درست کردی. مغزت رو آروم کن و فکرهای اضافی رو ازش بیرون کن تا راحت به کارهایی که برات مهمتر هستن برسی. گفتن یک «نه» در این هفته شدیدا لازمه. جواب یک سوال که خیلی وقت پرسیده شده یا یک پیشنهاد که الان داده می شه یا شاید هم یک وسوسه! در نهایت چیزی که خوشحالت می کنه اینه که تمرکزت رو روی چیزی بذاری که برات مهمتره. آخر این هفته برخورد جدیدی با عشق پیدا می کنی  و ممکنه اصلا معنی دوست داشتن برات تغییر کنه. به قضاوت قلبت اعتماد کن و بر اساس اون پیش برو تا رضایت خودت و بقیه جلب بش

نظرات 1 + ارسال نظر
neda شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:29

آقا لاغریمه که باید خیلی روش فکر کنم و وقت بزارم شکمم بدجوری زده جلو



منم 1ماهه باشگاه نرفتم شیکمم زده جلو باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد