روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

دچار


عاشق اهنگ وبلاگمممممممممم

تقدیم به عشق همیشگی خودم که عاشقشم با تموم وجود و همه جوره





چه بسازی چه نسازی ، دل من کوکه با سازت     *****   همه ی اوج غرورم ، سهم قلب بی نیازت
حال من خوبه با عشقت گر چه دورم از وصالت    *****    واسه من کافیه رویات ، واسه من بسه خیالت
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه      *****       چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه      *****      چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه

جات رو هیچ کس نمی گیره توی این قلب حقیرم        *****     اگه باشم توی قلبت بدون از خوشی می میرم
         چه بری تنهام بذاری ، چه بمونی تو کنارم    *****        عاشقانه هات با هامن ، من به قصه هات دچارم
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه      *****       چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه      *****      چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه

چه بسازی چه نسازی ، دل من کوکه با سازت      *****      همه ی اوج غرورم ، سهم قلب بی نیازت
حال من خوبه با عشقت گر چه دورم از وصالت     *****       واسه من کافیه رویات ، واسه من بسه خیالت
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه     *****           چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه
آرزوم ، بودن کنارت ، حتی یک لحظه تو خوابه      *****       چه بپرسی چه نپرسی ، چشم من پر از جوابه

نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای مهتابی پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 21:31

ناعمه جان هرچقدر تلاش میکنم تو قسمت رمز عبور پستات چیزی تایپ کنم نمیتونم...اصلا نمیشه روش کلیک کرد...چرا؟؟؟

چراااااا چی شدهههههههه؟؟

میخواین رمز رو بردارم؟

روزهای مهتابی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 13:31

مشکلش حل نشد...اصلا نمیشه روی کادر رمز کلیک کرد...اگه میشه رمز مطالبو وردار...

باشه عزیزممم دیگه رمزی نمینویسمممم

بانو دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 14:10 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

مفافقم باهات ...... خوشگله عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد