روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 5خرداد تا 11 خرداد



طالع رنگی – ۵ خرداد تا ۱۱ خرداد

  فروردین
فرصت گم شدن تو شلوغی جمعیت از بین رفته و مثل یک آدم برجسته و توی چشم، جلوی جمعیت راه خواهی رفت. مرکوری باعث شده زبونت کمی تیزتر و برنده‌تر بشه پس در مورد حرف‌هایی که کنار کسایی که دوستشون داری می زنی احتیاط کن. ورزش کردن رو کنار نذار چون علاوه بر بدن، روح‌ات رو هم پر انرژی تر می کنه. در یک مورد مرتبط با رابطه، شرایط محکمتر از اونی است که بهش فکر می کنی. اگر شکی داری برطرفش کن و اگر فکر میکنی چیزی آینده نداره، تجدید نظر کن. برای رسوندن پیام و رسیدن به جایی که می خوای تمام تلاشت رو بکن تا ملایم بیانش کنی. به چیزی نادرست هم داری فکر می کنی که بهتره الان سراغش نری.
اردیبهشت
ناراحت خواهی شد. از حرف یا رفتار یا شوخی یک نفر. طبیعتت اینه که مقاومت کنی و جواب بدی ولی اینکار رو نکن و بذار بگذره. یک لبخند بزن و بیخیال بشو تا وضع بهتر باشه. داریم وارد فصل امتحانات می شیم و درگیری‌ها زیاد خواهد شد – یعنی چیزهایی مستقل از درس و کار هست که درگیرت می کنه. اگر عصبانی شدی مخفی اش کن و کنترلت رو حفظ کن تا برنده نهایی باشی. شرمنده ام ولی اگر لازم شد کمی تقلب بی ضرر توصیه می شه. اگر عشق و عاشقی ای رو مخفی کرده ای، این هفته ممکنه اتفاقات نامناسبی روی بده. اگر راز عشقی ای هست شاید توسط یک نفر کشف بشه ولی جالبیش اینه که خود اون آدم هم ممکنه علاقه ای به شخص تو داشته باشه. کلا این هفته رو کم تلاطم بگذرون و مواظب هدف اصلی کوتاه مدتت باش چون اورانوس دردسر ساز توی آسمونه.
خرداد
متولد خرداد و ماه خرداد و این همه کار؟ چه وضعیه آخه؟ متاسفانه مرکوری در آسمونه و لبه بحث ها رو کمی تند میکنه. سوالی ازت می شه که از اونی که فکر می کردی سخت تره پس بهتره به خوبی خودت رو آماده کنی یا کلا از زیر جریان شونه خالی کنی. حواست رو جمع نگه دار و اگر امتحان داری سعی کن بدون خیالپردازی به درس‌هات برسی. اگر بحث عشق و عاشقی و رابطه است به نظر می رسه که توی یک خواب طولانی فرو رفتی. بذار شلوغی‌های نیمه اول خرداد بگذره و بعد به خودت یک نگاه دقیق بنداز و ببین تابستون قراره چطوری بگذره. حواست باشه که با خیالبافی نمی شه به جایی رسید پس دست به عمل بزن – قدم به قدم و آروم. اگر مجرد هستی بدون که بازی داره شروع می شه و تو تو مرکز توجهی. به غذا و کمی ورزش برس تا همه چیز بهتر پیش بره. اوه! یک نگرانی هم داری که به شیوه ای معقول رفع خواهد شد و تا چند ماه بعد کلا فراموشش کرده ای.
تیر
با قدرتی که از خودت نشون می دی همه رو به شوک فرو می بری. تمرکز اصلی رو بذار روی هدف کوتاه مدت و این دو هفته رو بگذرون (امیدوارم فقط درگیر امتحان ها باشی) چون با بودن مرکوری توی خونه چهارم اهداف کوتاه مدت، رد شدن از شرایط فعلی نیاز به کمی انرژی مضاعف داره. در صورتی که با کسی در رابطه هستی بدون که بعضی رازها رو بهتره برای خودت نگهداری و نشون دادن تمام رازهات کار درستی نیست. تا شنبه فرصت داری یک کار عقب افتاده رو انجام بدی وگرنه ممکنه واقعا فرصتش از دست بره. فهرستی از ایده‌های خوبت بنویس تا در تابستون سراغشون بری؛ الان خیالپردازی نکن! به قلبت اعتماد داشته باشه چون داره سعی می کنه حقیقتی رو بهت بگه.
مرداد
بروز دادن خلاقیت هنر اصلی توئه! چیزهای جالبی به فکرت می رسه و به بقیه توضیحشون می دی ولی وقت کافی برای اجراشون نمی ذاری. این روند رو ادامه بده! مرکوری در آسمونه و بهتره خلاقیت ها و ایده‌هات رو به زمانی دیگه موکول کنی. عجیبه ولی واقعی. الان وقت تمرکز است و پیش رفتن در اهداف کوتاه مدت. بذار فکرها پخته بشن. اگر فکری خیلی بزرگه (مثلا شغل جدید!) بهتره حداقل شش ماهی بهش فکر کرده باشی و براش یک برنامه مالی اقتصادی دقیق در بیاری. در غیراینصورت پیروزی سخته. تو حق داری کمی لم بدی و سرویس بگیری. اگر کسی هست که می تونه بهت سرویسی که می خواهی رو بده، بذار اینکار رو بکنه. یک ملکه باید گاهی مثل یک ملکه زندگی کنه!
شهریور
از همین امروز با گذشتن مرکوری از بالای سرت و دور شدنش،‌ احساس بهتری خواهی داشت. درگیر چیزهای سختی ولی می گذره و حتی خاطره اش هم نمی مونه. دوست داری تمام توانت رو بذاری ولی اینکار رو نکن و به جنبه‌های دیگه زندگی هم توجه کن. خطر این هفته اینه که توی تله «زنده ایم که فلان» بیافتی. آدم زنده نیست که هیچ کار عجیبی بکنه بلکه زنده است که زندگی کنه و این زندگی شامل همه جنبه‌های یک انسانه. انرژی مثبتی در راهه و بهت انرژی کاری سخت رو می ده. اعتماد به نفس داشته باش و خودت رو نشون بده. بحثی هم پشت سرت در جریانه و مورد حسادت عده‌ای هستی – بد هم نیست. اونقدر خوب هستی که بقیه حسودی کنن. سعی کن درگیر نشی و شنبه رو هم خوب بگذرونی. شرکت در یک جمع کوچیک شدیدا توصیه می شه.
مهر
گرایشت اینه که بقیه رو شاد کنی و راضی اما خطر اینجاست که این تلاش زیاد برای راضی نگه داشتن بقیه به راحتی ممکنه به ضرر خودت تموم بشه. ماه برج حمل و اورانوس و ونوس این هفته رو نزدیک به هم می گذرونن و احتمالا باعث می شن زبون و قلب تو خیلی صادقانه و راحت به هم وصل بشن. مشکل اینجاست که شاید یک حرف صادقانه که از قلبت بدون گذشتن از مغز به زبونت می رسه ممکنه کسی رو ناراحت کنه؛ همه آدم ها صداقت رو دوست ندارن. اگر فکر می کنی همه کارهای سخت رو انجام دادی و راحتی در پیشه، اشتباه می کنی ): دو هفته سخت دیگه هم باقی مونده. مریخ  از بیست روز پیش تو اسمون تو است و تا دو هفته دیگه هم خواهد بود و تاثیرش روز زندگی شخصی ات حتی ممکنه فراموش شدن وعده‌های غذایی در شلوغی‌های زندگی باشه. مقاومت کن و پیش برو چون تنها کاریه که این روزها می شه توصیه اش کرد.
آبان
تعداد زیادی سیاره و ستاره توی خونه ششم کار تو جمع شدن! فرصتی فوق العاده است برای شروع یک کار جدید ولی احتمالا اگر درگیر امتحان‌ها هستی نتونی بری سراغش ): اگر شرایط این شکلی است ایده‌هات رو روی یک کاغذ بنویس و گوشه‌ای بذار تا زمانی که سرت خلوت‌تر است سراغشون بری. اگر نیاز به کمکی داری حتما از خانواده درخواست کن – به احتمال زیاد به هدفت می رسی. هر چیزی ممکنه به شرطی که روش تمرکز کنی. کمی تقلب هم اگر به کسی ضرر خاصی نزنه، قابل پذیرشه چون تمام آسمان قراره دست به دست هم بده تا کارهای تو پیش برن. برای رابطه ای خوب وقت کافی نذاشتی و این باید جبران بشه. اگر به این فکر می کنی که رازی رو به کسی که دوستش داری بگی، اول مطمئن بشو که اونم تو رو دوست داره.
آذر
چیزی که توی ذهنته مهمه اما اصلا اینطوری نیست که همه کارهاشون رو کنار بذارن و به کمک تو بیان. هر کس درگیر کار خودشه و درک شرایط اضطراری بقیه، چیزی است که اکثر آدم‌ها ازش بی بهره هستن. اگر داری درگیر امتحان‌ها می شی براشون وقت حسابی بذار که راحت بگذرن (این رو آسمون نگفته! خودم گفتم!) و این رو هم بدون که اومدن اورانوس در آسمان خطر شرمنده شدنت در یک موقعیت رو بالا برده. با نزدیک شدن سریع، کسی رو نترسون و به آدم‌ها زمان بده تا به شرایطی که برای تو ایده‌آله عادت کنن. این رو بدون که زمانی متوسط با تمرکز کار کردن بهتر از صبح تا شب کار نکردن پشت میز است. زمان استراحتت رو جدا کن تا بتونی در زمان کار، کار کنی. اگر کسی منتظر جواب است، بگو یک هفته دیگه هم منتظر بمونه.
دی
کنترل کردن قدرتت کار سختی است. حس می کنی باید کاری رو بکنی ولی مقاومت کن و نفس عمیق بکش و بذار بدون احساسات تصمیم بگیری. موفقیت به معنی پیش بردن کارها به شیوه ای که دوست داری نیست بلکه لازمه به بقیه هم فرصت اظهار نظر و عقیده بدی. تعریف هوش، توان هماهنگی با محیط است و خوبه اگر در این هفته خودت رو با شرایط وفق بدی و کمک کنی چیزها به بهترین وجه ممکن پیش برن. فولر می گه سینرژی یعنی اینکه چیزی از جمع اجزاش بزرگتر باشه و خوبه تو هم سعی کنی در این هفته سینرژی ایجاد کنی. اگر در گیر امتحان ها هستی زیاد هیجان زده نباش چون همه چیز با موفقیت می گذره و اگر قرار بر بدشانسی باشه، تو نمی تونی براش کار خاصی بکنی. برای هیجان‌های زندگی، عشق و روابط عاطفی وقت بیشتری بذار و متمرکز تر و مواظب باش جوری پیش نری که یکسال بعد به خودت بگی «کاش فلان کار رو می کردم».
بهمن
تفکر مثبت چیزی است که داشتنش بسیار خوبه ولی باید مواظب باشی که بیش از حد توش غرق نشی. در این هفته اورانوس انرژی مثبتی رو توی زندگی تو متمرکز می کنه و این یک شمشیر دو لبه است. از یکطرف انرژی ای که می گیری می تونه با امیدوار کردنت تو رو به پیش ببره اما از اونطرف اگر چیزی سخت یا بزرگ در پیشه، این تفکر مثبت ممکنه باعث بشه وقت و تلاش کافی نکنی. کسی هست که دوست داره حرف‌های خوبی بشنونه اما بهتره که واقعیت رو بهش بگی. از سه شنبه به بعد می تونی تمرکز خوبی روی عشق داشته باشی و ساعت‌های هیجان انگیز. خورشید در حال سفر از بالای سر تو است و گرماش همه جا رو می گیره ولی ممکنه کارهای شلوغ فرصت عشق و عاشقی باقی نذارن. آخر هفته خورشید به سکتور عشق می رسه و از نظر فنی فرصت خوبیه برای پیدا کردن یک دوست جدید یا تعمیق یک رابطه اما اگر درگیر امتحان و این چیزهایی، بهتره تا نوبت بعدی منتظر بمونی چون هیچ چیز به اندازه یک رابطه جدید از آدم وقت نمی گیره.
اسفند
عجله نکن! برای کاری که می خوای بکنی به اندازه کافی وقت هست و اگر هم از برنامه‌ها عقب افتاده، با عجله کردن چیزی حل نمی شه. از اول شروع کن و قدم‌های اصلی که لازم رو بردار تا بتونی به نتیجه برسی. گاهی کمی میانبر زدن بد نیست ولی مواظب باش کلا از جاده اصلی دور نشی. از همین امروز مریخ که معمولا تخصصش درست کردن درست است برای دیگران است، در مورد تو توی یک کار سخت به کمکت می یاد. مریخ توی خونه دوم منابع مشترک است و می تونی انتظار یک کمک ناگهانی از طرف یک دوست رو هم داشته باشی. اگر با کسی به تازگی دوست شدی سعی کن حدود رابطه رو خودت کنترل کنی و اجازه ندی کسی زمانبندی تو رو به نفع خودش تغییر بده. اگر تنها هستی و دنبال دوستی سعی کن چیزی رو در محیط تغییر بدی تا رابطه‌ها تغییر کنن. اگر درگیر درسی اول درست رو بخون و بعدش در شرایطی بهتر، منتظر آشنایی‌ جدیدی باش که احتمالا تیپی کمی متفاوت از تو خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 14:18 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

اون جمله آخریش در موردم خعلی حال داد اصن .... ذوق مرگ شدم در حد جام جهانی

برای منم خیلی خوب بود این هفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد