روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 29 اردیبهشت تا 4 خرداد


طالع رنگی هفته – ۲۸ اردیبهشت تا ۴ خرداد



 

 

فروردین
با وجود کارهای زیادی که در پیشه و شلوغ پلوغی های این هفته، کماکان باید لذت بردن از زندگی در اولویت باشه. مریخ داره وارد خونه هفتم پارتنرت می شه و بسیار طبیعی است اگر مسایل مربوط به دوستی یا رابطه عاطفی عمده بشن. در یک اختلاف نظر با کسی مشاجره می کنی یا تو فکرت در موردش چیزهای بدی فکر می کنی و بدون که کاملا حق با توئه و نیازی به خودداری بیش از حد هم نیست. در فشار کار ممکنه دو سه وعده غذا فراموش بشه ولی اجازه نده زندگی از روند عادی اش بیرونب ره. نوشتن یا توضیح دادن یک چیز برات دردسر داره ولی حتما با حوصله اینکار رو بکن چون این هفته توان ارتباطی خوبی داره و اگر ازش استفاده بهینه بکنی برنده ای. در صورت وقوع یک صحبت عاطفی اصلا نگران نشو چون همه چیز به نفع تو تموم می شه.

اردیبهشت
فکر کردن به آینده در شرایطی که ماه داره از خونه نهم «مکان‌های دور» می گذره کمی خطرناکه. سعی کن روی مسائل نزدیک تمرکز کنی تا بتونی به مسایل دور هم برسی. اگر همه فکر و خیالت رو ببری سراغ برنامه ریزی یا حتی تخیل برای آینده، موفقیت سخت می شه. دوستی بر اساس خواسته تو رفتار نمی کنه و این کمی ناراحتت می کنه ولی نگران نباش چون هر کس مسوول رفتار خودشه و اگر کسی دوست نداره کاری رو بکنه که تو می گی، ترس نداره (: مدتی نسبتا طولانیه که در مسایل عاطفی به خواب زمستونی رفتی؛ بیدار شو! الان وقتشه که به این فکر کنی که بعد از گذشتن این هفته‌های حوصله سر بر قراره چیکار کنی. اینها رو جایی بنویس تا به موقعش یادت بمونه. اگر مجرد هستی و دنبال دوست شدن خبر خوب اینه که وقت قاطی شدن تو بازی دوست یابی رسیده و سریعا به یک تیم خوب خواهی پیوست.

خرداد
چند وقتی بود که تونسته بودی تعادلی قابل قبول بین کارهای جدی و تفریحات زندگی برقرار کنی ولی این تعادل در حال به هم خوردن است. کارهایی هست که نیازمند انرژی و تلاش تو هستن و بهتره بهشون بهای بیشتری بدی تا بعدا راضی تر باشی. از جابجایی فیزیکی نترس چون لازمه به جای نسبتا دوری بری. اگر حس می کنی چیزی لازمه ولی پیش نمی یاد شاید دلیلش خودت باشی. اگر از چیزی می ترسی، اون چیز ظاهر نخواهد شد. کمی ریسک کن و بذار اتفاقات خوب بیافتن. از یکشنبه تو و کسی که دوستت داره تلاش مضاعفی می کنین برای رسیدن به یک هدف. اگر ازدواج کرده ای اینو بدون که تزریق مقداری از هیجان نیاز همیشگی عشق است.

تیر
حتی اگر به رابطه ات کاملا اطمینان داری و حتی اگر در هیچ رابطه ای هم نیست، در همه این هفته شاهد بالا و پایین شدن روابط خواهی بود. ماه داره از خونه هفتم پارتنر ها می گذره و نورش چیزهایی که آروم بودن رو متلاطم می کنه. اجازه نداره ترس باعث عقب نشینی بشه یا نگرانی از شکست سبب بشه که توی جای جدیدی پا نذاری. از سه شنبه به بعد جرات‌ات رو جمع کن و سراغ کاری برو که نگرانش هستی. چند هفته قبل به نظر کم کار می یاد پس تمرکز کن و پیش برو. خوشبختانه مشکلی که پیش رو بوده در حال محو شدنه و تو یک نفر دیگه، شانس خوبی برای موفقیت دارین – تنها نرو.

مرداد
درسته که استرس داری و ضربان قلبت یک جاهایی از هفته از میزان طبیعی بالاتر می ره ولی جای هیچ نگرانی نیست. کارها بهتر می شن و به چیزهایی که دوست داری می رسی. یک مهمونی کوچیک برات توی آسمون برنامه ریزی شده. مهمونی ای که ممکنه تاثیر خیلی بزرگی روت بذاره. تصمیم بزرگی منتظر گرفته شدن است و بهتره هر چی زودتر تکلیف یک نفر رو روشن کنی. هیچ تقلبی نکن – در این هفته. کسی سعی می کنه حرصت بده. بهش این اجازه رو نده و راحت از کنارش بگذر. بهترین روش پیشرفت، عدم توجه به موانع است. اعتماد به نفس داشته باش و اگر مجرد هستی و دنبال دوستی، روز شنبه خوب به دور و برت نگاه کن. یک گروه یا جمع حاوی کسی است که می تونه چندین وقت فکر و حواست رو به خودش مشغول کنه.

شهریور
نگاه به عقب خیلی جذاب نیست. متولد شهریور در دو ماه اول سال اونقدر که باید پیش نرفته و احتمالا از خودش راضی نیست. ولی نگران نشو. مریخ تمام این مدت داشته تو سکتور آسمون تو عقب عقب حرکت می کرده و هر کاری که می خواستی بکنی با مقاومت بزرگی روبرو بوده. الان کم کم وقتشه که سرعت بگیری و کم کاری رو جبران کنی – البته نه با کار زیاد بلکه کار هوشمندانه. این توان رو داری که با حجم کمی از کار نسبت به بقیه پیشرفت بهتری داشته باشی. این تاثیر متقابل مریخ در مسایل عاطفی هم مشهود بوده. بعیده تغییر چندانی اتفاق افتاده باشه و خوبه بدونی که اگر در رابطه ای هستی نیازمند تغییراتی. کارهای جدید بکن و هیجان های جدید تولید کن. رفتن به یک جایی که قبلا نرفتی می تونه ایده بسیار خوبی برای آخر این هفته باشه. از همین امروز مریخ به جلو حرکت می کنه و تو قهرمان این دنیا می شی.

مهر
شک کردن به احساسات شخصی و عدم اعتماد به اعتقادات و روش‌هایی که پیش گرفتی حاصل حرکت رو به عقب مریخ است. مریخ از همین امروز داره به جلو می ره و وقتشه تو هم باهاش همراه بشی و مستقیم به سمت مقصد حرکت کنی. اگر تصمیم گرفتی که چی می خوای بهتره دیگه به مقصد فکر نکنی و فقط به راه نگاه کنی و هر چیزی رو با این ملاک بسنجی که «آیا این منو به مقصدی که برای امسال اعلام کردم می رسونه؟». ایجاد تعادل کار سختیه ولی تو می تونی از پسش بر بیای. از خونه ات خیلی فاصله نگیر چون حضورت بهش گرما می ده. آخر این هفته برای رابطه عاطفه ای انرژی جدیدی خواهی داشت. اگر رازی هست که از کسی مخفی می کنی بهتره خودت هم خیلی بهش فکر نکنی تا کلا فراموش بشه.

آبان
اطرافیان، همکلاسی ها، همکارها و حتی فامیل از کاری که می کنی و از اعتماد به نفسی که داری تعجب خواهند کرد. تصمیمی رو گرفتی ولی اعلام نکردی. لازم هم نیست به طور مستقیم اعلامش کنی بلکه کافیه به سمتش حرکت کنی تا به همه عملا نشون بدی که کی هستی و چه کارهایی از دستت بر میاد. حالا که داریم رو به گرما می ریم فراموش نکن که آدم‌ها و مکان‌هایی هستن که از تو گرما می‌گیرن و چند وقتی است دارن سرد می شن. اونجاها رو با حضورت و با توجه ات گرم نگه دار. اگر در رابطه ای وارد شده ای هم این گرما رو لحاظ کن. صمیمیت چیزی است که آروم آروم پیش می یاد پس عجله نکن. هر مرحله لذت خاص خودش رو داره. رازت رو به کسی که دوستش داری نگو چون باعث فرارش می شه. اجازه بده عشق خودش پیش بره و شکوفه بده.

آذر
عدم اطمینان و اعتماد مالی باعث شده کارهات کمی سخت پیش برن. حتی یک تصمیم ساده برای خریدی که لازمش داری هم ممکنه محتاج فکر کردن شده باشه ولی نترس. وضع بسیار بهتر خواهد شد ؛ خیلی هم زود. تمرکزت رو باید روی چیزی خاصی بذاری و چندان منحرف نشی. شاید امتحانات باشه شاید هم چیزی جدی تر. حرکت رو به جلوی مریخ کاملا داره به نفع تو کار می کنه و توی هر کاری که جدی وارد بشی، سریعا پیشرفت می کنی. رفتن به یک جای جدید برات خوبه و وقت گذروندن با دوستای قدیم. اگر دلت می خواد گریه کنی، اینکار رو بکن به شرطی که با خودت صادق باشی. هر کس ممکنه دورانی ناراحت باشه و دورانی شاد. روز شنبه یک پارتنر دیده می شه که امیدوارم مال خودت باشه چون آدم خوبیه.

دی
گاهی فهمیدن اینکه چقدر روی اطرافیانت تاثیر می ذاری سخته. قبل از رفتن سراغ کاری جدید، همینی که شروع کردی رو تموم کن وگرنه برداشتت از خودت چیز جذابی از آب در نمی یاد. همه کارها رو نصفه نیمه ول می کنن ولی این کار آخر لازمه تموم بشه یا حداقل به جای خوبی برسه وگرنه شاید هیچ وقت سراغ چیزی مشابه نری. به موزیک جدید گوش بده چون جهت مثبت مریخ، برات نقشه‌های جدیدی داره و باید با افکار جدید آشنا باشی. روی کاری که می کنی تمرکز کن و بخصوص مواظب آزمایش‌ها باش. هوشمندانه ترین استراتژی اینه که قدرت خودت رو بشناسی ولی به بقیه نشونش ندی. از سه شنبه به بعد رمانس و عشق اولویت بالایی پیدا می کنن. در گروهی حرفهایی می زنی که باعث محبوبیتت می شه؛ برای آماده شدن کمی وقت بذار. خورشید داره از بالای سرت می گذره و توجه‌ها بهت زیاد خواهد بود پس بهتره در قدرتمندترین حالتت با ماجراها روبرو بشی.

بهمن
عبور ماه از خونه دوازدهم تصورات باعث شده توی آرزوهایی غرق بشی که رسیدن بهشون نیازمند زمان و تلاش زیادیه. الان به این فکر کن که پنج سال دیگه چی رو از همه بیشتر می خوای و ببین از چه راهی ممکنه بهش رسیده باشی و آیا کار فعلی ات تو اون مسیره یا نه. از همین امروز مریخ مسیر معکوسش رو کنار می ذاره و مستقیم پیش میره. چیزی که این جریان تو ذهن تو راه می ندازه، پیشرفت اقتصادی است؛ حتی ممکنه این یک شغل جدید باشه یا یک ایده درآمد زای جدید به همراه کسی که دوستش داری. ماجراهای عشقی ساکت بودن و ساکت هم خواهند موند. این هفته دنبال رمانس نباش اما در عوض به یک مساله اقتصادی فکر کن. راه انداختن کار جدید، شغل یا خرید. کسی که دوستت داره خیلی خوشحال می شه بهت کمک کنه ولی این کمک رو هفته دیگه بخواه.

اسفند
خصلت پیشرو بودن رو داری و بقیه هم به راحتی این رو می پذیرن. اگر لازم بشه می تونی یک هل خوب بدی و کاری رو چند صد متر جلو بندازی ولی فعلا که اینکار رو نکردی. تمرکزت رو بهتره روی یک مساله شخصی بذاری و تا سه هفته آینده رو روی همون بمونی. استرس و نگرانی فقط تو رو از برنامه‌هات عقب می ندازه پس سعی کن منابع استرس رو کم کنی. خبرهای بد رو نخون و تمرکز شادت رو روی چیزهایی بذار که تو رو به پیش می برن. سر زدن به یک نفر یا زنگ زدن به یک نفر می تونه گرمای خوبی رو منتقل کنه. اگر قراره تصمیم مهمی بگیری لازم داری کمی صبر کنی و مساله رو بیشتر بسنجی؛ فعلا دنبال جواب قطعی نباشه. اگر به کسی علاقه ای مخفی داری، خبر بامزه ای برات دارم: اونم به تو علاقه داره ولی نمی گه و شاید حتی لازم باشه خودت پا پیش بذاری و تیک اول رو بزنی.

نظرات 2 + ارسال نظر
Zohi سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 11:24 http://Zohi-zendegi.blogsky.com

قبلنا طالع رنگی را من میزد به هدف لامصب
ولی الان نه

بانو یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 13:02 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

یه کمی که نه...... خیلی داره قلبم زیادی میزنه. استرسم که خفه ام کرده.
منتظر اون مهمونی کذایی میمونم ولی چشمم آب نمیخوره ... ما از این شانسا نداریم والــــــا

فعلا که من دارم یه نفرو حرص میدم با خل بازیام ... خدا صبرش بده الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد