روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 22 تا 28 اردیبهشت

طالع رنگی هفته – ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت 

فروردین
لازم می شه در مورد یکی از کارهات توضیح بدی ولی به این راحتی ها نگو «ببخشید». حتما اول همه چیز رو بسنج و به کارهات و دلایلت فکر کن و اونها رو توضیح بده و در نهایت اگر به نظر لازم رسید از «ببخشید» استفاده کن. معلومه که اگر کار اشتباهی کردی باشی شجاعانه است که معذرت خواهی کنی ولی اگر همه چیز تقصیر تو نبوده باشه بهتره که دیدگاهت رو به بقیه توضیح بدی. یادت نگه دار که تو مسوول برخورد بقیه نیستی و اگر تو کاری کردی که کسی رو ناراحت کرده، فقط در صورتی باید معذرت خواهی کنی که کارت اشتباه بوده باشه؛ اینکه یک نفر از کار درست تو ناراحت بشه، به تو ربطی نداره. اواسط هفته کمی تنش دیده می شه که ممکنه به حوزه عاطفی ات هم سرایت کنه. تعطیلی رو برای خودت استراحت کن و از برنامه های خیلی شلوغ بپرهیز.

اردیبهشت
حسابی احساساتی می شی وقتی اونی که نباید رو بشنوی یا ببینی. به جای تلاش برای جلوگیری از بروز احساسات، بذار بیرون بریزن. اگر طرف مقابل ببینه چه حسی داری، همه چیز راحت تر می شه. در این هفته تصمیم جدی ای نگیر ولی بذار حرفها زده بشن و حس ها بروز کنن. در دنیای رابطه، راه چندان هموار نیست و متاسفانه این هفته تا یکشنبه هفته بعد هم احتمال تنش و دعوا زیاده و هم هیچ چیز هیجان انگیزی قرار نیست اتفاق بیافته. روز سه شنبه تعطیله و خوبه اگر براش برنامه ملایمی بذاری و کسی که دوستش داری رو بغل کنی – بدون حرف. خریدن و خوندن یک کتاب جدید شدیدا توصیه یم شه چون مریخ در آسمونه و یک فکر جدید ممکنه کلا تحولی خوب در دیدگاهت ایجاد کنه.

خرداد
با اینکه بقیه بهت فشار می یارن تا تصمیمی رو بگیری، اینکار رو نکن. همه چیز بهتره به عقب بیافته. نه کار زیاد بکن نه تصمیم بزرگ بگیر نه حرف حساسی رو بزن. بذار این هفته معمول و معقول بگذره. مریخ جنگجو درست در بالای خونه اتفاقات است و هر چیزی ممکنه منجر به جنگ بشه. صبر کن تا ماه نورش رو به سمتت برگدونه و اون موقع سراغ تصمیم ها و کارها برو. کمی گیجی در رابطه معقوله. اگر نمی دونی کجای رابطه ایستاده ای متعجب نشو. برای دیده شدن چیزها نیاز به وقت بیشتری هست. معلومه که اگر لازمه با کسی بجنگی یا حقی رو پس بگیری، حضور مریخ بهترین مشوق است و اوایل هفته بعد انرژی فوق العاده ای در هر کشمکش خواهی داشت. گاهی لازمه آدم مشت اول رو بزنه.

تیر
تلاش برای برقراری تعادل بین دنیای درون و بیرون با شکست مواجه می شه. چیزهایی هست که می خوای ولی بهشون نمی رسی و چیزهایی هست که بهت اجبار شدن و دوستشون نداری. این مساله در زندگی همه هست ولی حالا برای تو کمی بیشتر می شه. جهتی که انتخاب می کنی نشون دهنده وضعیت این تعادل در چند ماه آینده است پس ببین کدوم طرفی داری می ری. برای تو؛ در این هفته و در این شرایط تلاش برای تنظیم جزییات و عوض کردن کلی چیز کوچیک خیلی بهتر از تلاش برای ایجاد یک تغییر عظیم جواب می ده. چیزی هست که جلوی لذت بردن از عشق رو گرفته – باهاش نجنگ چون به زور نمی شه تغییرش داد. خودت رو آماده لحظه مناسب نگه دار و اون موقع دست به عمل بزن. زمان به نفع تو است پس بذار زمان مناسب چیزها فرا برسه.

مرداد
ترس‌هایی هستن که مدت‌هاست مخفی موندن ولی در این هفته ممکنه به سطح بیان و دیده بشن اما اصلا نباید اجازه بدی یک نگرانی یا ترس مبهم تو رو از رسیدن به چیزی که می خوای باز بداره. اگر برای چیزی برنامه ریختی به سمتش برو و دست به عمل نهایی بزن. این هفته هیچ چیز نباید جلوی خوشحالی تو رو بگیره – حتی ناراحتی های باقی مونده از یک رابطه تموم شده یا در حال تموم شدن. تصمیمت رو بگیر و اگر چیزی باید کاملا کات بشه، کاملا کاتش کن. روز یکشنبه موضوعی خصوصی جلوت مطرح می شه – خودت رو توش قاطی نکن. اگر هم قراره با دوستی یا همکاری حرف بزنی اونو به بعد از جمعه موکول کن تا اون هم دید دقیق تری به موضوع پیدا کنه.

شهریور
روبرو شدن با اتفاقات غیرمنتظره خسته کننده و تو مدتیه داری با این چیزها سر و کله می زنی. این هفته رو سعی کن آروم بگذرونی. بخصوص برای تعطیلی سه شنبه برنامه عجیبی نریز و با جریان آب حرکت کن و لذت ببر از آرامش نسبی. بدون که هیچ کس نمی تونه احساسات بقیه رو کنترل کنه پس اگر شرایط عاطفی یک نفر تو رو ناراحت می کنه، تلاش برای عوض کردن روحیه اش در این هفته هیچ تاثیری نخواهد داشت و راه حل اصلی تو پذیرفتن این واقعیت است که گاهی بعضی ها از آدم ناراحت می شن و این طبیعی است. عشق و پول در این هفته موضوعات مهمی هستن و فکرت رو به خودشون مشغول می کنن. اگر قراره از منبع مشترکی پول خرج کنی، حتما قبلش دقیق مشورت کن.

مهر
در جهان اتفاقات خیلی بیشتری از اون چیزی که می بینی در جریانه. دست به کار بزرگ بزن چون احتمال موفقیت در این هفته زیاده و حتی ممکنه کسانی که تا حالا ندیدی‌شون به کمکت بیان. در اطرافیان کسی رو می بینی که توجه عاشقانه خاصی به تو داره اما بروزش نمی ده. اگر از کسی خوشت می یاد خجالت نکش و این رو توی یک گپ نشون بده و بعد فقط کمی صبر کن تا خودش اشاره رو بگیره و پیش بیاد. دوشنبه ممکنه کسی بهت غر بزنه ک چرا با هم به اندازه کافی وقت خوب نمی گذرونین؛ دقت کن که وقت خوب یعنی سینمای خوب، قدم زدن خوب و … . فقط با هم بودن مثبت نیست. چهارشنبه فرصت خوبی داری برای یک قرار عاشقانه کم خرج اما لذت بخش.

آبان
شرایط عاطفی داره ناپایدار می شه و کنترلشون هم کار راحتی نیست. از روز تعطیل هفته برای تجدید قوا و استراحت استفاده کن و اگر دست خودته، فقط با یک گردهمایی کوچیک خانوادگی یا دوستانه بگذرونش. شلوغی به نفعت نیست. یادت باشه که این هفته دست به اجرای پروزه های طولانی مدت نزنی چون همه چیز رو کند خواهی کرد. بذار این هفته بگذره و بعد در مورد چیزی که برات مهمه تصمیم بگیر. از همین امروز (دوشنبه)‌ منتظر کمی ناآرامی باش. اگر با کسی هستی حتی ممکنه شک کنی که آیا می تونین همدیگه رو خوشحال کنین یا نه و اگر تنهایی شاید به این فکر کنی که آیا هیچ وقت عشقت رو پیدا خواهی کرد؟ این فکرها رو جدی نگیر چون به خاطر حضور مریخ در خونه برداشت از خود بوجود اومدن. پنجشنبه امیدهایی در آسمونت دیده می شه. زحل داره به عطارد نزدیک می شه و اتفاق جالب و منحصر به فردی پیش روته.

آذر
در مورد چیزی که می خوای و دوستش داری بسیار جدی باش! ایده‌هایی داری که چون اجراشون به نظرت سخت می رسه هی ازشون دوری می کنی اما خواهش می کنم، خواهش می کنم، خواهش می کنم اینطوری نباش! این هفته تمام آسمون داره فریاد می کشه که ایده ای که داری درسته و اجراش به نفعته اما اگر دو سه هفته دیگه هم به عقب بندازیش انرژی شروع رو از خودت خواهی گرفت. درگیر چیزهای سختی هستی اما این نباید باعث بشه که از هدف بلندمدتی که توی فکرت داری فاصله بگیری. سخاوتمندی می تونه خوشحالت کنه؛ کمک به یک نفر یا کار داوطلبانه تو یک سازمان خیریه یا درس دادن به یک نفر بسیار توصیه می شه. لازم داری چند ساعتی رو با خودت تنها باشی و سه شنبه که تعطیلی داریم، فرصت خوبیه. کنار چیز یاد گرفتن، برای تمرکز و با خودت بودن هم وقت بذار و حسابی خودت رو دوست داشته باش چون عالی هستی.

دی
یک انتخاب در میحط کار یا چنین چیزی تو رو به دردسر می ندازه. یعنی انتخاب کردن اونقدر سخت شده که نمی دونی باید چیکار کنی. بهترین توصیه آسمون این هفته اینه که تصمیم رو به تعویق بنداز و تا با جوانب همه چیز آشنا نشدی، تصمیم نگیر. گزینه ها رو بسنج ولی تا ماه کامل نشده تصمیم نگیر. کوهنورد خوب، قبل از صعود کاملا مسیرش رو بررسی می کنه حتی اگر ناواردها فکر کنن ترسیده. در زندگی اجتماعی فراز و نشیب‌هایی هست ولی شرایط بهتر خواهد شد. یک قرار عاشقانه خوب چیزیه که لازم داری؛ آرامش و حوصله و وقت گذاشتن برای همدیگه بدون عجله و تنش. گل بخر تا فضا رو به سمت رمانتیک بودن سوق بدی و اتفاقات رمانتیک خودشون خواهند افتاد.

بهمن
اتفاقات پیچیده‌ای تو رو از خط خارج کردن اما به زودی پیشرفت سریعی به سمت اهدافت خواهی داشت. انرژی ات رو برای مبارزه با چیزهایی که نمی شه کنترلشون کرد نذار تا بتونی توانت رو جایی که واقعا لازمش داری صرف کنی. آدم خوشبختی هستی چون می دونی چی می خوای؛ حتی اگر رسیدن بهش راحت نباشه. در یک صحبت عاشقانه احتمال داره سوتی‌ای بده که نتونی بعدا جمعش کنی پس حسابی مواظب حرف زدنت باش. روز سه شنبه یک گردش کوتاه بیرون شهر یا خارج شدن از فضای معمول می تونه باعث اتفاقاتی بشه که تا مدت ها تو ذهنت می مونه. اگر چیزی هست که باید با کسی در موردش حرف بزنی،‌ پنجشنبه با گفتن «راستی…» بحث رو باز کن و حرفت رو بزن و با دقت به حرفهای طرفت گوش بده.

اسفند
بالاخره شرایطی فراهم شده که به خاطر کارهات بشه ازت تقدیر کرد. چیزهای کوچیکی هست که خیلی ها متوجه اش نمی شن اما این هفته با حضور زحل در خونه کارهای روزمره، این چیزهای کوچیک بهتر دیده خواهند شد. اگر کسی هست که منتظر جواب تو مونده یا حتی تلفنت یا ایمیل یا مسیجت می تونه خوشحالش کنه، سریع خوشحال کن! مواظب هم باش چون اعتقادت به یک رابطه به محک آزمایش گذاشته خواهد شد. حسابی احتیاط کن نلغزی چون ممکنه یک نگاه اشتباه یا حرف نامناسبت رابطه ای که ممکنه شکل بگیره و تبدیل به چیزی جدی بشه رو کلا از همین شروع تعطیل کنه. تا پنشجنبه شرایط ارتباطی خوبه ولی بعد از اون حسابی به حرفهات دقت کن تا باعث شر نشن. از گفتن رازت نترس ولی بعد از پنجشنبه.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 18:10 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

طالع جالبی داشتیم در ایه هفته ..... بسی از شما سپاسگزاریم خانومی

Zohi پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 11:16 http://Zohi-zendegi.blogsky.com

من عمرن بگم ببخشید یعنی عمرنا
این طالعه واس فروردینیای بیچاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد