روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 15 تا 21 اردیبهشت


طالع رنگی هفته – ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت


  

فروردین
هفته آرومی است ولی مشکلات سلامتی در پیش. سعی کن خوب غذا بخوری و مواظب خودت و اطرافیانت باشی. کمی احتیاط باعث می شه هفته به خوبی و خوشی سپری بشه ولی یک اشتباه کوچیک ممکنه حسابی دردسر درست کنه. تو و پارتنرت هنوزم دچار یک سردرگمی هستین که تنها راه چاره اش هماهنگ شدن بیشتر با هم و شفاف حرف زدنه. اگر وام داری، وام جدیدی نگیر ولی اگر به کسی بدهکاری نیستی بدون که اکثر افرادی که چیزی می خرن، از کسی پول قرض گرفتن. برای درست کردن یک چیز جدید، لازمه کارهای جدید بکنی پس کمی از جاهایی که مدتی است بهشون عادت کردی بیرون بیا و به آدم هیجان-جویی که زمانی بودی، تبدیل شو.

اردیبهشت
خواسته های دو سه نفر کاملا در تضاد با چیزی است که تو برای خودت در نظر گرفتی و می خوای. خوشبختانه اعتماد به نفست بهت کمک خواهد کرد که در مورد احساساتت حرف بزنی و وضع رو کمی بهتر کنی اما در نهایت با اینکه تولدت است، باید قبول کنی که مصالحه گاهی لازمه و اگر قراره دو نفر به هم برسن، هر کدومشون باید کمی جلو بیان. مدتی است زمان کافی برای عشق نذاشتی یا نشده که بذاری. این هفته بخصوص فشار دوری احساس خواهد شد؛ فیزیکی یا عاطفی. اما این موقت است.

خرداد
با اینکه همیشه توصیه می کنم اعتماد به نفس داشته باشیم ولی برای متولد خرداد در این هفته، شک کردن بهترین کاره. حتما به این فکر کن که آیا جایی که ایستادی برات مناسبه یا نه و آیا ممکنه سختی ها به این خاطر باشه که باری سنگین تر از چیزی که باید واقعا بر میداشتی رو برداشتی؟ از کمک گرفتن نترس. چه به شکل قرض و چه شکل کار مستقیم و چه به شکل نظر خواستن. اگر سوالی ذهنت رو مشغول کرده اونو بپرس و بدون که‌آسمون داره بهت قدرت اما نباید به این قدرت غره بشی. چهارشنبه زمان مناسبی است برای یک گفتگوی تلفنی یا ایمیلی. اگر می خوای جایی معرفی بشی حتما به شکل ظاهری توجه کن چون با اینکه باطن آدم‌ها خیلی مهمتره، ظاهرشون چیزی است که اول دیده می شه.

تیر
تموم نشدن کارها بدترین شرایطه و گاهی کارها دائم شروع می شن ولی هیچ وقت تموم نمی شن. ایده درخشانی که داری رو بهتره اول خوب بسنجی و ببینی آیا سوخت کافی برای تموم کردنش هم داری یا نه. تلاش برای سریع تر کردن یک چیز جواب نمی ده و باید به مسیر طبیعی فرصت طی شدن بدی. در یک جمع کوچیک مباحثه ای در میگیره که می تونی ازش چیز بسیار مفیدی یاد بگیری یا کشف کنی. خوب گوش بده و کمتر حرف بزن تا برنده باشی. خستگی یا بی حوصلگی عاطفی نباید نگرانت بکنه چون خبرهای جالبی در راهه و شاید این خودت باشی که جلوی رسیدن عشق رو گرفتی.قلبت رو باز نگه دار تا درخشش عشق رو ببینی.

مرداد
همدلی بیش از حد روی اعصاب خواهد خواهد بود. نه می ذاره کارهایی که دوست داری رو بکنی و نه اجازه می ده دوستی واقعی دیده بشه. محبت کردن بسیار خوبه ولی نباید باعث بشه تو یا یکی دیگه از زندگی بیافتین. اهداف خودت رو ببین و به سمتشون حرکت کن. ماه اسد توی تربیع با خورشید است و در خونه دهم شغل. حوصله داشته باش تا اتفاقی خوبی که منظرشه بیافته. خبر خوبی بهت نزدیک شده و فقط کمی ثبات قدم می خواد تا بهت برسه. روز چهارشنبه مرکوری وارد خونه دوستی می شه و خوبه اگر پروفایلت رو در اینترنت آپدیت کنی. روی یک دوست قدیمی دبل کلیک کن و باهاش حرف بزن.

شهریور
گروهی پشت سرت حرف می زنن ولی کارشون پیش نمی ره. هم مرکوری در آسمونه و هم خورشید بالای سرت و در نتیجه بدون هیچ تلاشی از همه حمله‌ها در امان خواهی بود. اگر اطلاعاتی به دستت رسید برای استفاده شون صبر داشته باش و سریع اقدام نکن و حتما منابع رو چک کن تا اشتباه تصمیم نگیری. یک تصمیم اشتباهی چیزی است که در این هفته خیلی سخته در مقابلش مقاومت کردن. حرف زدن با یک نفر در مورد مباحثی مثل دین، فلسفه یا اعتقادات در این هفته بسیار خطرناکه و ازش پرهیز کن. گاهی آدم ها برای فرار از شکست در یک بحث شروع به حمله به شخصیت نفر مقابل می کنن؛ اگر با این مواجه شدی راحت بگو که بهتره در این مورد بحث نکنین و هیچ چیز رو کش نده. با یک دوست صمیمی یک بعد از ظهر یا صبح رو بگذرون و کل تنش هفته خالی می شه.

مهر
اونقدر از نتیجه گرفتنت مطمئن شدی که یک تیکه خیلی مهم از اطلاعات رو اصلا نمی بینی. سعی کن خودت رو از محیطی که دوسش داری کمی دور کنی و اشکالاتش رو از فاصله دورتر ببینی. مریخ هنوزم داره در خونه تو عقب عقب می ره و نتیجه‌گیری‌هات ممکنه اشتباه باشن. درگیر روندی هستی که گذشتن ازش دقت و حوصله می خواد. کارهای باز مونده رو ببند و با تمرکز روزمره روی چیزهای مهم، وقت زیادی برای کارهای غیرمهم ولی دوست داشتنی‌ات باز خواهد شد. به زودی به استادی در چیزی خواهی رسید که همیشه آرزوت بوده پس از تلاش کردن دست نکش.

آبان
ابرهای طوفانی دارن کنار می رن و افق داره پیدا می شه. حالا چیزها معلوم تر هستن و اگر لازمه در یکی از تصمیماتت تجدید نظر کنی اصلا نگران قضاوت بقیه نباش. قدرت اندیشه مثبت بسیار بهت کمک خواهد کرد. در مورد هر چیزی که حس منفی داری، به زور هم شده مثبت فکر کن و وضع بهتر می شه. این هفته ، هفته تلاش و کار کردن است. نقشه نکش و برنامه ریزی طولانی مدت نکن بلکه فقط کارها رو انجام بده. سه شنبه یک خسوف در بخش پارتنر تو اتفاق می افته و حتی اگر یکی پیشنهادی عجیب بهت داد، جای تعجب نیست. اتفاقات غیرطبیعی در حوزه عاطفی در پیشن؛ باهاشون هماهنگ بشو. اگر مجرد هستی و در یک جمع کاری رفت و آمد داری، یک رمانس در حال شکل گرفتنه.

آذر
آدمی که تند حرف می زنه لابلای حرفهاش اطلاعاتی رو بهت می رسونه که هیجان زده / سورپریز یا وحشت زده ات می کنه. تقاطع صحبت سریع و یک حس تند کاملا در آسمون این هفته ات واضحه. اگر منتظری کسی چیزی بهت بگه، حتما ازش خبر بگیر و جواب بخواه یا اگر طلبی داره حتما به طرفت یادآوری کن – نترس! اما اگر قراره تو به کسی جوابی بدی، از سکوت وحشت نکن و هر چقدر لازم ساکت بمون و فکر کن. خبر خوب اینه که کمکی در راهه و هر کاری که مشغولش بشی، در طول هفته راحت و راحتتر خواهد شد. بعد از چهارشنبه که مرکوری توی بخش رابطه ات طلوغ می کنه،‌ راحتتر از همیشه می تونی حرف بزنی پس حتما برای چیز خوبی خرجش کن. در یک مقایسه همیشه یک چیز بدتر یا بهتر از اونیکی نیست و ممکنه اصولا درگیر مقایسه دو چیز نامشابه باشی. اگر سوالی داری گوش بده و جوابت به راحتی شنیده خواهد شد.

دی
همیشه آدم ها برای شنیدن حقیقت منتظر تو هستن اما امروز ممکنه نقش ها عوض بشه. مجبور نیستی همیشه در خط مقدم باشی و می تونی گاهی فقط لم بدی، بخندی و از زندگی لذت ببری. اگر حرفی زدی و انتظاری ایجاد کردی حتما لازم نیست بهش پایبند باشی و کارت رو درست مثل حرفت انجام بدی. تغییر نظر همیشه مجازه. زمانی که برای کارهای مورد علاقه ات می ذاری به خوبی تقسیم نشده و یک چیزهایی رو فراموش کردی. کارهای رمانتیکی رو دوست داشتی که دیگه نمی کنی. براشون وقت بذار. سه شنبه تا جمعه عشق در آسمونه ولی از شنبه کار دوباره شروع می شه. از آخر هفته استفاده کن برای کاری جدید.

بهمن
اونقدر که خودت فکر می کنی منطقی نیستی. هیجانات باعث شدن در یک تصمیم درگیر باشی که ممکنه بعدا ازش پشیمون بشی. مهمترین نکته اینه که باید بدونی که حق داری نظرات قبلی ات رو تغییر بدی یا کاری که کردی رو نقض کنی – هر کس باید در هر لحظه کاری رو بکنه که اون موقع درست می دونه و اگر نظراتش عوض شد باید بدونه که اسمش «رشد» است یا حداقل «تغییر». عقلت داره تو به سمت چیزهایی می کشه که از قلب دورت می کنه. مواظب باش و گولش رو نخور! آدم باید تعادل داشته باشه. به این فکر کن که آخرین باری که برای عشق کاری کردی،‌ آخرین باری که برای درس کاری کردی، آخرین بار که برای تفریح کاری کردی و آخرین باری که برای پول کاری کردی کی بوده و اگر اینها به هم نزدیک نیستن یعنی باید در مورد اولویت هات تجدی نظر کنی. یک فنجون چایی یا قهوه یا هر چیز دیگه و یک گفتگوی خوب می تونه دیدت رو به سمتی مثبت تغییر بده پس از یک گروه کوچیک و صحبت دوستانه استقبال کن.

اسفند
حالا که سیاره حاکمت (ژوپیتر) در آسمونه، بسیار سخته که از رویاهای زیبات بیرون بیای و پاهات رو روی زمین بذاری و محکم به سمتشون قدم برداری. آدم با پرواز به رویاهاش نمی رسه! ولی این حرفها منفی نیستن. آسمون متولد اسفند در این هفته بسیار درخشانه و خورشید و ژوپیتر با همدیگه همه جا رو روشن کردن. اول به واقعیت ها نگاه کن و ببین چه کاری قابل انجامه و چه کاری فقط رویای دور و بعد در مورد قدم بعدی ات تصمیم بگیر. یک نفر داره حسابی به تو فکر می کنه ولی جرات جلو اومدن نداره. حتی ممکنه تو هم بهش فکر کنی ولی تا وقتی با هم حرف نزنین هیچ چیز پیش نخواهد رفت. شروع یک پروژه مشترک ممکنه فرصت خوبی برای حرف زدن باشه. زندگی خوبی پیش بینی می شه به شرطی که حین رویا بافی، سعی کنی قدم های رو به جلو هم برداری. یک فعالیت کوتاه چند ساعته مثل سینما، مهمونی یا چنین چیزی بسیار توصیه می شه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساچلی سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 16:59

من مرداد هستم ;)

میسی عسیسمممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد