روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 8 تا 14 اردیبهشت


طالع رنگی هفته – ۸ تا ۱۴ اردیبهشت

 

فروردین
پر از انرژی و خواستن هستی و این حواست رو از کاری که دوست داری انجام بدی پرت می کنه. خوشبختانه ماه برج حمل بالا سرت است و درخشان و بهت کمک می کنه که عکس العمل سریعی در مقابل یک مشکل نشون بدی و نذاری به مرحله بحرانی برسه. اگر نقشه ای داری توش پیش برو و سعی کن از نگاهت خارجش نکنی چون در این هفته اگر برنامه ای رو عقب بندازی احتمالا هیچ وقت سراغش نخواهی رفت. عشق این روزها ساده نیست و اگر چشم هات رو خوب باز کنی و به اطرافت نگاه کنی،‌ می بینی که چیزهایی نیازمند تغییرن. آدم ها همیشه اونطوری که به نظر می رسه نیستن و برای متولد صادق فروردین، دیدن بدجنسی و نقشه کشیدن آدم‌ها راحت نیست.

اردیبهشت
رازهایی هستن که هنوز فقط پیش خودت موندن. حرف هایی داری که به کسی نزدی و بارهایی هستن که فقط رو دوش تو افتادن. روز چهارشنبه به بعد فرصت داری این بار رو با یکی تقسیم کنی اما یادت باشه اگر اعتماد کافی به کسی نداری، تحمل بار بهتر از به زمین افتادنش توسط یکی دیگه است. گرما و محبتی که به اطرافت ساطع می کنی هیجان انگیز می شه و آدمی که برات مهمه رو به طرفت جذب می کنه. مسایل اخلاقی رو حسابی در نظر بگیر تا پیشمون نشی. این هفته شرایط عاطفی برای تو بهتر از بقیه است و اصلا بعید نیست آخر هفته با خودت بگه «واو! اصلا فکرش رو هم نمی کردم». اگر لازمه روز جمعه می تونی بگی «بله».

خرداد
خیلی مواظب حرفهایی که می زنی باش چون در غیر اینصورت بقیه حرفهات رو تفسیر بدی خواهند کرد و دردسر درست خواهد شد. تخیلات رنگی خوبن و توشون غرق بشو و نترس – این هفته هفته استراحته. در زندگی عشقی خبر خاصی در این هفته دیده نمی شه اما هفته بعد تحولاتی در راهه. روز سه شنبه و چهارشنبه در حوزه عاطفی کمی تنش دیده می شه ولی چه بهش توجه کنی چه نکنی، خودش می گذره و می ره. برای متولد خرداد،‌ این هفته کلا ملو است و آروم و بی دردسر. لم بده و خوش بگذرون و بذار بگذره و اگر کسی مزاحمت شد، با یک غرش کوچیک بهش بگو الان وقت شوخی نیست.

تیر
با اینکه رابطه مهمه ولی در این هفته باید اولویت اصلی رو به اهداف بلند مدت بدی و قبول کنی که آدم گاهی باید صبر کنه و با حوصله باشه. یادت باشه که تلاش زیاد برای رسیدن به یک رابطه عشقی، بدترین چیز برای اون رابطه عشقی است. این چیزها باید با سرعت معقول خودشون و به موقع خودشون اتفاق بیافتن و پیش برن. تو همونقدر که نباید جلوش رو بگیری، نباید هم زیاد هلش بدی. سه شنبه و چهارشنبه برات روزهای اصلی این هفته هستن که ممکنه توشون اتفاق خوبی بیافته. اگر دنبال تصمیمی هستی یا لازمه جایی پولی خرج کنی یا به کسی جواب بدی، تا یکشنبه صبر کن چون از عصر شنبه به بعد تا شب یکشنبه بهترین توان استدلال منطقی و آینده بینی رو داری. تصمیم گرفتن باید درست در زمان مناسب اتفاق بیافته وگرنه ضرر خواهی کرد.

مرداد
اصلی ترین چیزی که در آسمون متولد مرداد دیده می شه یک مانع است. یا کسی می خواد بهت بگه که نباید کاری رو بکنی یا واقعا برای پیش برد یک کار، نیاز به انرژی و انگیزه زیادی داری. اگر کسی یا چیزی در سر راه رسیدن به چیزی مقاومت می کنه سعی کن بفهمی حرفشون چیه چون شاید واقعا دشمنت نباشن و حرفشون به نفعت تموم بشه. اگر تا چهارشنبه نتونستی از مانع رد بشی بهتره دیگه خیلی تلاش نکنی و آخر هفته رو آروم بگذرونی. نگاه عمیق به دنیا و دقت به جزییات چیز جالبی رو نشونت خواهد داد و اینم بدون که در زندگی عشقی شرایط خوب نخواهد بود. حرص نخور چون کسی که عصبانی می شه یا حرص می خوره معمولا از نظر بقیه آدم مورد اطمینانی نیست. مهمه که اعتمادها رو جلب کنی پس هیچ کاری نکن که این جریان رو به خطر بندازه. از یک بوسه خیلی کارها بر می‌یاد.

شهریور
باید وقت زیادی رو صرف جمع کردن کارهای نصفه نیمه بکنی ولی ظاهرا حجم زیادی از وقتت صرف چیزی می شه که به نظر خودت هم اهمیت زیادی نداره. یک نفر سعی می کنه با اشاره حرفی رو بهت برسونه – به حرفش گوش بده و عمل کن چون به نفعت است. روز سه شنبه یا چهارشنبه یک ناراحتی کوچیک در پیشه که می تونی با کمی هوشمندی کلا جلوش رو بگیری یا اگر اتفاق افتاد به سادگی از کنارش بگذری و کشش ندی. زندگی عاطفی بدون تغییر پیش خواهد رفت و در این هفته انتظار تغییر خاصی نداشته باش چون توی آسمون هم خبری نیست. روز جمعه ونوس و ساترن کنار هم می افتن اما ماجرا از تو دوره. اگر کسی از اطرافیانت احساس عشق کرد، تو هم سعی کن کمی با حرارتش گرم بشی. باهاش حرف بزن و بذار هیجانش رو تخلیه کنه.

مهر
یک مشکل قدیمی قراره دوباره رو بیاد و زمان تو رو حروم کنه. مواظب باش تا زیاد درگیرش نشی چون چیزهایی هستن که هیچ وقت بسته نمی شن و هوشمندانه ترین کار در مقابلشون اینه که آدم برخوردش رو باهاشون کم کنه و مواظب باشه روزهاش به خاطر چیزهای خارج از کنترل، خراب نشن. در زندگی عشقی ماه سختی پشت سرت بوده اما آخر این هفته و آخر هفته بعد قراره خوش بگذره. این هفته و بخصوص شنبه و سه شنبه که اورانوس و پلوتو به هم رسیدن، چیزهای ریز می تونن باعث خوشحالی ات باشن – به شکلی که باورشون هم نمی کنی و انگار خبرهای خوب مثل مهره‌های نخ شده، بهت می رسن. با تغییرات همراه باش چون شانس باهات همراهه.

آبان
ساکت موندن سخته. چیزی هست که باید بگی یا کاری هست که باید بکنی ولی بدون که حرکت مستقیم به سمت هدف، در این هفته به نفع متولد آبان نیست. اگر هدفی طولانی مدت داری حواست باشه که باید با حوصله و قدم به قدم به سمتش بری و یک جهش بزرگ کارا نیست و اگر می خوای چیزی رو به کسی بگی بهتره اول خوب مقدمه چینی کنی و حتی در اون صورت هم شرایط و موضوعات دیگه ای ممکنه بحث رو از اصل جریان منحرف کنن. پول در این هفته دیده می شه. اگر قراره کار جدیدی رو شروع کنی حتما سراغش برو یا اگر قراره خریدی بکنی حتما بخر. نقل قولی قدیمی می گه اگر می خواین چیزی رو بخرین فقط وقتی اقدام کنین که دو برابر اون چیز پول داشته باشین اما در این هفته خاص، اگر لازمه خودت رو تا آخرین قطره بچلون و خرید کن. روز جمعه ونوس و ساترن روبروی هم هستن و می تونی جواب محکمی به یک نفر بدی و بدونی که روی حرفت خواهی ایستاد و چیزی که می خوای خواهد شد.

آذر
اعتماد به نفست افزایش پیدا خواهد کرد. تعریفی از خودت می شنوی یا چیزی از بقیه می بینی که می فهمی باید خودت رو بیشتر و بیشتر قبول داشته باشی. سه شنبه و چهارشنبه قدرت اقناع خیلی زیادی داری و در صورت یک صحبت جدی، طرف احتمالا نظرت رو قبول می کنه. اصرار نکن آدم ها به تو بپوندن. کارت رو بکن و اونها خواهند اومد. این هفته حوصله سر بری نیست! اورانوس که سیاره خودته در شرایطی انقلابی است و انتظار داریم هیجانی در پیش باشه. اگر با کسی هستی ولی «عشق رو حس نمی کنی» به این فکر کن که این دنیا پر از آدم های دیگه است که شناختنشون ممکنه حتی به نفع رابطه فعلی ات تموم بشه. سرت رو بالاتر بگیر چون عالی هستی و به اطرافت نگاه کن. افق دید بازتر چیزی است که متولد آذر رو با هیجان خیلی زیادی روبرو خواهد کرد. برای خودت حتما یک شاخه گل بخر و بذارش توی اتاقت تا هفته رو تبدیل به چیزی کنی که دوستش داری.

دی
کل آسمون داره بهت می گه «بیخیالش شو. بذار بره. فدای سرت» ولی انجام این کار اصلا به راحتی گفتنش نیست. روز سه شنبه یا چهارشنبه با مشکلی مواجه می شی. قوی هستی و می تونی از عهده اش بر بیای ولی اصلا توصیه نمی شه. چه کاریه انرژی ات رو صرف چیزی کنی که ارزشش رو نداره. حتی اگر به نظر بد برسه، این هفته رو شل باش،‌ خوش بگذرون و لم بده و از هر چیزی که دوست داری لذت ببر. عصبانیت هم در این هفته دیده می شه و متاسفانه به سمت کسی که دوستش داری. خودت رو کنترل کن تا پیش نیاد. به این فکر کن که حرفهات چه تاثیری روی دیگران می ذارن و کشف می کنی که بهتره همیشه هم همه حرفهات رو نزنی چون تاثیرشون در این هفته اصلا چیزی نیست که منطقا باید باشن. برای خودت وقت خالی بذار و با خودت تنها باش و یک کتاب جدید رو شروع کن.

بهمن
مطمئنا بی حوصله نخواهی شد و از اونی که درسته، کار بیشتری برای کردن داری. انتقامی توی فکرت می چرخه ولی این هفته سراغش نرو. مانعی در روز سه شنبه و چهارشنبه هست که باعث می شه کارها از حد معقولشون سخت تر باشن و در این شرایط بهتره آدم سراغ چیزهایی مثل انتقام گرفتن یا رنجوندن کسی نباشه. هفته بعد هفته راحتتری است. یک نفر آدم خاص رو بسیار خوشحال خواهی کرد – با ایمیل، تلفن یا ملاقات حضوری در جمعی خیلی کوچیک. اگر دنبال جوابی هستی، «به عواقبش فکر کن» دقیقترین جوابه و این رو هم یادت باشه که متولد بهمن آدمی نیست که راحت شکست رو تحمل کنه پس جوری برنامه بریز که در هدف اصلی ات تا حد ممکن موفق بشی. سفری در پیش است که بهتره توش اصلا و ابدا تنها نمونی.

اسفند
هفته ای جادویی! به هر چیزی که دست بزنی به خوبی پیش می ره پس حتما استفاده اش کن! آرزوهای بزرگی داری. مهمه که بهشون باور داشته باشی و مهمه که راه رسیدن بهشون رو شروع کنی. این ماه اورانوس در خونه ششم تصمیم است و همه چیز بسیار مستعد برای خوب پیش رفتن. رابطه ای با یک نفر داره تعمیق می شه ولی ظاهرا حواست به جریان نیست. اگر اخیرا کسی سعی کرده باهات قراری بذاره و رد کردی بد نیست بهش مسیجی بدی و بهش فرصت مجددی بدی. متاسفانه یک خیانت هم دیده می شه که احتمالا در مورد موضوعی فیزیکی یا مادی است. هر کدوم که هست اول واقعیت رو کشف کن و بعد اگر امکانش هست گذشت کن که خودت راحتتر باشی.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 23:47

آذر ماه....

ممنون... واقعا اعتماد به نفسم رفت بالا...

زویا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 01:38

وای خدا ناعمه من عااااشق این فالهای توام...تولدم پنجشنبه اس و هی دعا میکردم یه چیز خوب نوشته شده باشه که گویا همینجوره....جمعه یعنی به کی میخوام بلللله بگم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد