روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 1 تا 7 اردیبهشت


طالع رنگی هفته – ۱ تا ۷ اردیبهشت


  

فروردین
نقشه ای که کشیدی به نظرت خوب می یاد و فکر می کنی کار می کنه اما یک چیز ریز هست که هنوز دیده نشده. حتی اگر هیچ چیزی در برنامه مشکل نداشته باشه یک عامل خارجی هست که برنامه ها رو به هم می زنه. نگران تک تک کارهات نباش و کلیت چیزی که به نظرت درسته رو پیش ببر بدون ترس از خراب شدن جزییات. خوشبختانه این هفته برنامه سنگینی روی دوش توی تنها نیست و می تونی رو کمک بقیه حساب کنی. عشق در شرایط مناسبی نیست و داری تصمیم می گیری که چه چیزی ارزش جنگیدن داره و چه چیزی نه. با کسی و بخصوص پارتنرت درگیر نشو. آروم باش و ببین چی پیش می یاد.

اردیبهشت
این هفته می تونی مثل اشعه ایکس توی چیزها رو ببینی اما دیدن عمق ماجرا گاهی چیزها رو سخت و غمگین می کنه. روبرو شدن با یک واقعیت حتی اگر ناراحت کنه بهتر از ندیدن اون است. اولویت دادن به چیزها باعث می شه از زندگی ات لذت بیشتری ببری و کار خوبی که این هفته می کنه تا مدت ها شاد نگهت خواهد داشت. تنبل نباش و سخت کار کن و هر کاری که تموم می شه رو با شادی کوچیکی جشن بگیر. این هفته رابطه تقویت کننده بین ونوس و ساترن ، قدرت بیشتری به عواطف یا رابطه عشقی ات می ده پس اگر در رابطه ای هستی تقویتش کن و اگر در رابطه نیستی در این هفته فرصت خوبی برای شروع است. اگر در مورد گفتن یک «بله» فکر میکنی، جمعه فکرت پاک است تا تصمیم بگیری.

خرداد
حس می کنی از تعادل خارج شدی و دیگه نمی تونی چیزهایی که اطرافت هست رو کنترل کنی یا به سمتی که دوست داری سوقشون بدی. خبر خوب اینه که همه اینطوری هستن و هنوز سردرگم عبور خورشید از نقطه تحویل سال و لازم نیست تو نگرانی خاصی داشته باشی. متولد خرداد انرژی زیادی داره و با استارت زدن می تونی خودت رو به هر کسی برسونی و ازش جلو بیافتی. در زندگی عشقی شجاع باش و رابطه ات رو شروع یا تقویت کن. آفتاب در حال گرم شدن است و سه شنبه تا جمعه فرصت خوبیه برای روحیه دادن به یک نفر و روحیه گرفتن ازش. اگر با کسی که قطع رابطه کردی روبرو شدی سعی کن مهربون باشی و مودب اما نشون بدی که رابطه تموم شده، تموم شده.

تیر
تصمیم گرفته ای در طولانی مدت به اهدافی برسی و موفق هم خواهی شد؛ به شرطی که تصمیمت رو به عمل روزانه تبدیل کنی. یک دوست یا عضوی از خانواده ممکنه ازت راهنمایی یا کمک بخواد یا حتی پیشنهاد مهمی رو برات مطرح کنه. گفتن «بله» حتی اگر برنامه‌هات رو عقب بندازه به نفعته. کمک به کسانی که دوستشون داری به سلامت روحی ات کمک می کنه. اگر مجرد هستی یا تازه دوست شدی این هفته می تونه هفته شادی در داستان‌های عاطفی باشه. درگیری توی خونه توان جدی شدن داره پس ازش دوری کن. اگر ازدواج کردی مواظب باش یک بحث خونگی رو تبدیل به نقطه ای منفی در رابطه نکنی چون از هفته بعد، کل بحث فراموش خواهد شد.

مرداد
وسوسه می شی که با هیجان وارد یک کار غیرمعمول بشی. اینکار خوبه به شرطی که حساب شده باشه و منطقی. هر کسی نیاز به هیجان داره و اگر جای امنی این حس رو تخلیه کنه، سلامتش رو تضمین کرده. نگرانی‌های زیادی در اطرافیانت موج می زنه که من نمی دونم دلیلش چیه ولی روی زندگی تو هم تاثیر می ذاره. حواست باشه که تحمل فشار و استرس یک مسابقه نیست که هر چقدر بیشتر تحملش کردی قهرمان‌تر باشی. منابع استرست رو شناسایی کن و حلشون کن. هر چقدر هم که سرت شلوغ شد، خنده و ساطع کردن اشعه‌های انرژی بخشت رو فراموش نکن. خرج کردن یک پول در آسمونه و چه خوبه اگر این خرج کردن رو دو نفره کنی.

شهریور
بدون اینکه مقصر باشی، درگیر یک مشکل می شی. برای بیرون اومدن ازش سعی کن نقطه نظرت رو توضیح بدی و با وسیع کردن نگاهت به دنیا از دریچه جدیدی به همه چیز نگاه کنی. متاسفانه روند چیزها تندتر از چیزی شده که تو عادت داری و این باعث می شه بعضی اطلاعات رو از دست بدی. تصمیم گیری با اطلاعات کم کار اشتباهی است پس این هفته خودت رو مجبور به دادن هیچ جوابی نکن. این رو هم بدون که گاهی برداشتن قسمتی از یک چیز بهتر از تلاش مذبوحانه برای رسیدن به همه اون چیزه. زندگی عاطفی ات با وجود آسمون شلوغ، بدون تغییر پیش خواهد رفت و رسیدن ساترن به ونوس روی تنها کسی که تاثیری نمی ذاره ، متولد شهریور است. عشق مثل قبل خواهد بود و بهتره در طول این هفته تو خودت رو درگیر چیزهای دیگه کرده باشی.

مهر
با اینهمه کاری که جمع شده نمی تونی به اندازه کافی تفریح در برنامه بذاری! اما لازمه!!! مطمئن باش که اگر زندگی متعادل نباشه، پیش بردن هر چیزی بسیار سخته. اگر خیلی تفریح کنی، حوصله ات ازش سر می ره و اگر همیشه مجبور باشی بخوابی، دوست داری بیدار باشی و کار کنی. نگاهی به هفته بنداز و اگر توش هیچ تفریحی نیست، یک نصفه روز کامل رو برای تفریح بذار. کل ماه گذشته برای تو سخت بوده – چه در مباحث رابطه و چه در کار و چه در خانواده. از همین امروز اورانوس در تربیع پلوتو است و یک ماجرای دیگه هم در زندگی ات قراره اضافه بشه. این حوادث در یک دوره سه ماهه باعث تقویت تو خواهند شد اما قبول دارم که حالا سخته و حوصله سر بر. امیدوار بمون چون چیزها رو به راه خواهند شد.

آبان
بعضی اوقات همراه شدن با ماجراها راحتترین کار است ولی گاهی باید مخالف جهت حرکت کرد و جنگید. این هفته درگیر یک ماجرای نامناسب خواهی بود. اتفاقی که دوست داشتی پیش نمی اومد ولی حالا که اومده چاره ای نیست و بهتره باهاش مقابله کنی. یک گردهمایی کوچیک برات یک نکته آموزشی بزرگ داره و بر خلاف همیشه که خوب همه رو می خوای، ممکنه حتی دوست داشته باشی یکی از رو زمین محو بشه! جابجایی فیزیکی سخته ولی مقاومت نکن و اگر به جای دوری دعوت شدی برو. یک ماه گذشته برای همه آروم بوده و الان وقت سرعت گرفتنه. اگر به مسایل عاطفی رسیدگی کافی نکردی سریعا تجدید نظر کن و برای نگه داشتن یک رابطه، قدم جلو بذار.

آذر
درگیر شدن با یک مساله مالی چیزی است که آسمون داره فریاد می زنه. اگر مشکل مالی داری مواظب خرج کردنت باش و اگر مساله ای نداری، میزان ذخیره پولت رو بیشتر کن چون به زودی بهش احتیاج پیدا می کنی. البته شاید هم پلوتو نشونه چیز کوچیکتری باشه.. فراموش شدن یک صورتحساب یا قرض کوچیک. در زمینه عشقی اما این هفته حوصله سر بر نیست! کمی ماجرا جو باش و از اورانوس دوشنبه که سیاره انقلاب است استفاده کن. چیزها رو تغییر بده و ابتکار بزن و مسایل جدیدی رو مطرح کن. چیزی اگر توی فهرست «می خوام تجربه کنم» مونده، سراغش برو و اگر لازمه با پارتنرت حرف بزن. هفته پر هیجانی است و اگر در مد «می خوام» هستی، نذار با زندگی روزمره حروم بشه.

دی
حالا که ماه با همه قوا در خونه هشتم محبت تو می تابه شدیدا پتانسیل عاشق شدن و محبت کردن داری. نفی کردن این حس بد است و غرق شدن کامل توش هم خطرناک. حواست باشه که این حس فقط یک هفته دوام داره پس اگر قلبت لرزید با عشق واقعی اشتباهش نگیر. در کاری که شروع کردی یا پیش روته، دنبال خروجی خیلی خاصی نباش. مسیر رو خوب برو و مطمئن باش به جای خوبی خواهی رسید. نیاز به یاد گرفتن یک چیز جدید هست و اینکار باید قدم به قدم و هر روز اتفاق بیافته. تلاش برای تغییر دادن کسی که دوستش داری کاری اشتباهه و اگر به این فکر هستی حتما تجدید نظر کن. آدم‌ها وقتی کسی رو دوست دارن خود به خود به افکار و رفتارش نزدیک می شن و نیازی به زور نیست.

بهمن
فکر می کنی چیز بخصوصی رو باید فقط برای خودت نگه داری. ماه در خونه دوازدهم رازها است و اگر حرفی رو بزنی احتمالا توسط دیگران به شکلی درست برداشت نخواهد شد. ولی بازم صداقت مهمتره و در طولانی مدت کم استرس تر و راحت تر. هوشمندانه است اگر سعی کنی نگه داشتن هیچ رازی رو قبول نکنی اما از مشورت دوستانه هم فرار نکن. یک نفر شدیدا با یک حرکت کوچیک تو ذوق زده خواهد شد. زنگ یا ایمیل راحت است ولی دیدن رو در رو بهتر. اگر از ورزش غافل شده ای، حتما بازم شروعش کن چون بهت نشاط و سلامتی می ده. آدم مهمی بهت فکر می کنه و اگر بفهمی کلی خوشحال خواهی شدی. هفته پر رازی است ولی اکثر این رازها به نفع تو. خیلی ها بهت باور دارن پس ناامیدشون نکن.

اسفند
دوستات در راهن! بعضی هاشون می خوان بهت کمک کنن، بعضی هاشون می خوان ازت کمک بگیرن، بعضی هاشون می خوان پیشت باشن و دو سه تاشون هم می خوان باهات صمیمی تر بشن! ماه جدی در حال گذر از خونه ات است و کلی آدم رو به سمتت می کشه. حواست باشه برای خودت هم وقت کافی بمونه چون در این ماه متولد اسفند باید مدتی رو با خودش تنها بگذرونه و به زندگی اش فکر کنه. یک توصیه معنوی می تونه باعث تغییری توی زندگی اجتماعی ات بشه. در این هفته اصلا سمت چیزهایی که روح رو آلوده می کنن نرو. دروغ و غیبت بدترین چیزی است که می تونی وقتت رو باهاش بگذرونی. در هفته ای با اینهمه دوست، شاد باش و اگر لازمه به بعضی هاشون اجازه بده باهات صمیمی تر بشن. اگر قراره دو نفر در جایی ملاقات کنن، بهتره این جا تقریبا وسط خطی باشه که اونها رو به همدیگه متصل کرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
بسامه جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 10:45

ممنون ناعمه جون...
ببخشید این چند وقته اصلا در حس کامنت گذاشتن نیستم وگرنه پستات رو می خونم..

خانوم میم دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:16

مقسی عزیزم واسه این طالع رنگی رنگی

یه پست بذار که ما این آقای مهربونو بیشتر بشناسیم

یواش یواش تو پستام میشناسینش دیگهههه

فداییی داریییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد