روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

خداحافظ عزیزم


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم


یه روز به هم میگفتیم که ما عاشق ترینیم

تا وقتی زنده هستیم کنار هم میمونیم

نمیدونم که چی شد یهو از هم گذشتیم

زدیم به زیر حرفا همو تنها گذاشتیم

برای من تو دنیا  هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیــــــــــــــــــــــزم

*****************************


اما حالا گذشته بازم تنهای تنهام

به یاد خاطراتت شب و روز توی رویام

غصه نخور عزیزم گذشته ها گذشته

جدایی منو تو، تقدیر و سرنوشته

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

برای من تو دنیا  هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیــــــــــــــــــــــزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم


لینک دانلود


نظرات 3 + ارسال نظر
talaye سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 13:43 http://talaye912.blogfa.com

عزیزم به من رمز میدی

فرستادم عزیزمم

وای ناعمه دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من عاشقش شدم
ممنونم عزیزم منم دوست دارم....شرمنده که کم میام پیشت دوست خوبم
جبران میکنم

اوهوممم خیلی قشنگه فیلمش عزیزممم

اکشال نداره میدرکمت که نت نداری اما هرچند وقت بیا گیشم خوشحال میشم

بانو شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 09:51 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد