روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 18 تا 24 فرروردین


طالع رنگی هفته – ۱۸ تا۲۴ فروردین


فروردین
اولویت‌ها رو مشخص کن و خیلی زود شروع به انجام کارهایی بکن که قراره انجام بشن. چیزهایی دارن عقب می افتن و این می تونه دردسر درست کنه. خورشید در تقابل با مارس است و ممکنه عصبانی باشی یا بشی. دینامیک رابطه هم پر تنش به نظر می یاد. انرژی هات رو برای برنده شدن توی یک بحث حروم نکن – حتی اگر بدونی حق با توئه. روز جمعه ممکنه زمان بیشتری رو صرف فکر کردن به آینده بکنی اما مواظب باش که این فکرها باعث جدا شدن دستت از زمین نشن.

اردیبهشت
کاملا می دونی که باید چیکار کنی و بهتره به جای در رفتن و عوض کردن هدف و تلاش کردن برای قایم شدن از دردسر، با تمام قوا بهشون حمله کنی تا در دنیای واقعی پیش برن و تموم بشن و کلا از دستشون راحت بشی. قایم شدن اصلا استراتژی خوبی نیست. آماده شنیدن یک خبر جالب و سورپریز باش چون توی دنیا هر چیزی امکان داره. اگر با یک نفری در محیطی نسبتا رسمی احساس راحتی نمی کنی همین هفته بهش این رو نشون بده و این رو هم بدون که احتمالا کسی هست بهت توجهی خاص داره ولی گفتن این موضوع براش راحت نیست. روز جمعه ساعتی رمانتیک با کسی که در جمع دوستان دیدی می تونه اتفاق بیافته – از بیرون رفتن و حاضر شدن در جمع امتناع نکن.

خرداد
صبر و حوصله چیزی نیست که بهش مشهور باشی ولی توی این هفته حسابی لازمه. به جای راه حل سریع تمرکزت رو بذار روی راه حلی جامع و کامل که باعث بشه مقاومت دیگران کمتر بشه و کارها به سمتی که می خوای جهت بگیرن. بعد از سه شنبه مغزت روی پیش بردن زندگی اجتماعی تمرکز خواهد داشت. شاید از صحبت با دوستانت بیشتر از قبل لذت ببری. اگر در بحثی با کسی روبرو شدی که از قبل نمی‌شناختیش ولی تونستین صحبتی طولانی با هم داشته باشین حتما قرار بعدی رو هم باهاش بذار. هفته شلوغی از نظر کاری است ولی تحمل کن چون به هیچ وجه نباید اجازه بدی از کارها عقب بیافتی.

تیر
کشمکش بر سر قدرت شروع شده و تو رو هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. برنامه ای داری تا به هدفی برسی که نیازمند کمی زیرآبی رفتن است و این تا وقتی باعث صدمه به کس دیگه نشه، خیلی هم اشکال نداره و پذیرفته است. جراتت رو جمع کن و حرفی که قراره زده بشه رو خودت بزن. کمی تفریح هم در برنامه بذار و بدون که یک حمایت سورپریز خوب در راهه. از جمعه به بعد فرصت خوبی داری برای چند گاز لذت بخش به یک کیک رمانتیک زدن؛ از دستش نده!

مرداد
سرویسی که داری به بقیه می دی زیادی است! حواست باشه که زندگی تو مال تو است و اگر قراره در این مورد که چه کاری اولویت داره تصمیم گیری بشه، خودت بهترین آدم و پر اولویت ترین شخص هستی. دامن زدن به تخیلات و فانتزی ها تا وقتی که باعث نشده از کارهای واقعی و زمینی باز بمونی هیچ اشکالی نداره. از بدگویی کردن و پشت آدم ها حرف زدن احتراز کن چون ممکنه دید بقیه رو نصبت به تو تغییر بده و دیگه بهت اعتماد نکنن. چیزی کوچک باعث خوشحالی زیادی می شه. روز جمعه حواست رو جمع کن و در حالی که همه خسته هستن، منتظر یک خبر خوش باش.

شهریور
لازمه که با همکارها یا همدانشگاهی یا چنین کسانی نزدیکتر بشی ولی احتیاط‌هایی داری که اجازه نمی‌دون دوستی به اندازه کافی پیش بره. این هفته هیچ انتقاد تندی از کسی نکن – بخصوص از خودت! برای قضاوت کردن و غصه خوردن و عصبانی شدن همیشه وقت هست. اگر روزی حوصله ات سر رفته بود یا از دست کسی عصبانی بودی، یک فیلم جدید ببین؛ حتی روی لپ تاپ یا کامپیوتر. اگر خودت و شرایط رو طوری که هست قبول کنی می تونی هفته خوبی داشته باشی. اواخر پنجشنبه و روز جمعه برخورد باشکوهی بین ونوس و نپتون هست در بخش دوستی اتفاق می افته که می تونه تاثیرات بسیار مثبتی برات داشته باشه. از خونه بیرون برو و با دوستان ساعت‌های آرومی رو بگذرون.

مهر
حالا که هیجانات عید گذشته وقتشه که کم کم به روال عادی زندگی برگردی. اگر در بحثی یا جایی لازم می دونی که موقعیت خودت رو تثبیت کنی، این هفته بسیار فرصت خوبی است و بهتره از دستش ندی. مریخ در آسمونه و بالای خونه ارتباطات تو پس هر حرفی که بزنی قدرت بیشتری از همیشه پیدا خواهد کرد. این ممکنه دعوا راه بندازه و ممکنه کار تو رو پیش ببره؛ از مریخ در خونه ارتباطات به موقع استفاده کن! اگر با پارتنرت صحبت می کنی از یک طرف صریح باش و از طرف دیگه انعطاف پذیر. قبول کن که باید از چیزهایی بگذری ولی خواسته هات رو بسیار مستقیم مطرح کن. این هفته رو خیلی ها در حال استراحت و رفع کردن خستگی عید هستن پس تو هم تلاش بیش از حد رو کنار بذار و اجازه بده زندگی معمول کم کم سرعت بگیره.

آبان
عملی از شخصی سر می زنه که بسیار آزار دهنده است. این آدم صداقت نداره و کار یا حرفش رو هم دقیقا برای کارشکنی یا دلشکستن انجام داده. در صورت دیدن چنین رفتاری خودت رو نباز و به خودت یادآوری کن که این چیزها فقط بیشتر و بیشتر ذات آدم‌ها رو به همگان نشون می دن. از چیزهای خوب شکرگزار باش و سعی کن با چشم و گوش باز به اطرافت نگاه کنی تا اطلاعات رو جذب کنی ولی دهنت رو تا حدی ببندی و بیخودی با آدم‌ها درگیر نشی. کسی در نهایت برنده است که اطلاعات بیشتری داره. این هفته توان ارتباطی خوبی داری پس حرف بزن – بخصوص با پارتنر یا پارتنر احتمالی. گاهی دو تا لایک پشت سر هم فیسبوک هم جوابگو است اما گاهی لازمه دو نفر آدم بشینن و رو در رو مفصل حرف بزنن. هفته استراحت و رفع کردن خستگی ‌های نوروز است و تو هم از این قاعده مستنثی نیستی. اگر چیزها کند پیش می رن تو هم باهاشون همراه شو و عجله نکن.

آذر
در اطرافت قانونی هست یا به وجود می یاد که بسیار غیر منطقی است و اذیتت می کنه. علیه اش فعالیت کن و باهاش بجنگ ولی زندگی خودت رو هم به خاطرش تلخ نکن. آدم‌های کوتاه‌فکر تو دنیا زیادن و یکهو نمی شه با همه شون درگیر شد؛ به موقع جوابشون رو خواهی داد. به جای تلاش برای تغییر همه چیز روی یک نقطه فشار بیار و بعد برو سراغ جاهای دیگه. این هفته برای اکثر آدم‌ها موقع استراحت و رفع خستگی‌های نوروز است ولی متولد آذر ظاهرا آرامش کافی رو نخواهد داشت و باید با این واقعیت کنار بیای که کارهای عقب افتاده برای کردن بهت خیره شدن. این هفته در عوض در دنیای عشق و عاشقی هم خبرهایی است. در جمع ها شرکت کن و با آدم‌های جدید حرف بزن و بذار از خودشون تعریف کنن. این به هر کسی اعتماد به نفس می ده وعلاقه به دیدار مجدد.

دی
کمی مضطرب هستی بدون اینکه دلیلش رو بدونی (تعریف اضطراب هم همینه!). سعی کن با چیزهایی مثل یوگا یا تمرکز یا موسیقی خوب و ماسک صورت و اینجور چیزها کمی آرامش به خودت تزریق کنی. بدنت زمانی رو لازم داره که با مغزت تنها باشه و نیازهاش رو بهش بگه. این زمان رو با آروم شدن و به هیچ کاری مشغول نبودن بهش بده. نگران روابط هم نباش. اونها خودشون دارن خوب پیش می رن و عجله و فشار تو توشون تغییری ایجاد نمی کنه. این هفته ونوس، خورشید و مریخ با هم در آسمون هستن و تو تقریبا می تونی از دعوا تا عشق تا کار یکنواخت رو انتظار داشته باشی؛ به عبارت دیگه برنامه خاصی نریز چون اصلا معلوم نیست چی پیش می یاد. جمعه نپتون هم به این گروه سه نفره می پیونده و اگر ایمان داشته باشی، اتفاقات خوبی در انتظارته.

بهمن
خیلی ها مشغول استراحت هستن ولی متولد بهمن هفته شلوغی در پیش داره. ممکنه بین کارهای مختلف احساس ناتوانی بکنی ولی نگران نباش؛ چیزها به موقع جمع می شن و پروژه‌ها تکمیل. اگر متوجه شدی که چیزی اشتباهه سریعا خودت رو ازش کنار بکش. چه رابطه و چه کار اگر اشتباه باشن تعهدی به موندن و ادامه دادنشون نیست. یک تضاد عقیده کوچیک بزرگ خواهد شد و باعث ناراحتی. فراموش نکن که توافق هایی که آدم با خودش کرده قابل شکستن است چون انسان همیشه در حال رشده و قرار نیست در این سال بر اساس تصورات و تصمیم‌هایی که سال قبل داشته زندگی کنه.

اسفند
اینکه از کاری که می کنی خوشحال باشی یک بحثه و اینکه بتونی این خوشحالی رو با کس دیگه ای هم تقسیم کنی یک بحث کاملا متفاوت. در این هفته یک موفقیت در انتظارته و این موفقیت باعث شاد شدن یک نفر دیگه هم می شه. نظراتت رو بگو و رودربایستی نکن چون فکری که داره پیروزی به همراه داره و اگر نگی نه فقط خودت که بقیه هم ضرر کردین. روز جمعه ونوس که حالا در خونه تو است با نپتون به هم می رسن و توان نشون دادن عشق و علاقه و محبتت چندین برابر می شه. از این برای یک عصر رمانتیک استفاده کن ولی اگر با کسی در رابطه نیستی حسابی مواظب باش که این تقارن جذاب تو رو به دردسر نندازه!

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:24 http://arshid.blogsky.com

سلام
جالب بود
نمیدونم چرا واقعا بعضی از این طالع نویسی ها درست از آب در میاد . من متولد آذر هستم و دقیقا این اتفاقات برام افتاده .
به هر حال ممنونم .

سلامممم
خیلی خوش امدین آرشید جان
برای منم این طالع بیشتر وقتها درست در میاد و واقعا دوسش دارممم و دنبال میکنم

رسول سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:13

با حال بود

بانو شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:13 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

باشه ..... قول میدم پشت سر کسی حرف نزنم.
اصنم جمعه خبر خوش نشنیدم . راستش من زیاد این چیزارو باور ندارم. فقط محض کنجکاوی میخونم



من این فالو قبولش دارم و دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد