روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی هفته 11 تا 17 فروردین


طالع رنگی هفته – ۱۱ تا ۱۷ فروردین



فروردین
جلوی آدم های دیگه هستی. یا داری جمعشون می کنی برای کاری جمعی یا ازشون پیش افتادی یا نگاه اونها برای کاری به تو است. ماه حمل در تقابل با مارس اهل رقابت است و اونهم در خونه هفتم دیگران. انتظار رقابت در حوزه خصوصی ات رو داشته باش و اگر می خوای چیزی رو برای خودت نگه داری براش بجنگ چون ارزشش رو داره. یادت باشه که ممکنه بعضی ها حوصله و تحملی که تو داری به خرج می دی رو مدت ها پیش از دست داده باشن. حتی اگر با دوستت خوشحالی در این هفته باید به همدیگه فرصت تنفس بدین و کمی دور و بر همدیگه رو خالی بذارین. احساس خفگی بدترین چیز در رابطه است. اگر به دنبال شروع یک رابطه ای سعی کن اولش آروم باشه چون چیزهایی که سریع شروع بشن سریع هم به پایان می رسن.

اردیبهشت
تعطیلات برات فرصت کافی استراحت نبوده. یعنی اونطوری که باید پر انرژی و قوی برای شروع یک سال کامل نیستی. از فرصت باقی مونده برای استراحت استفاده کن و سعی کن به ذهنت هم آرامش بدی. راحتتره آدم خشمش رو مخفی کنه تا اینکه اونو با کسی که باید مطرح کنه و سراغ حل کردنش بره. کار راحتتر رو انتخاب نکن و اگر عصبانی شدی حتما سعی کن با کسی که باید مطرحش کنی و حلش کنی. ونوس این هفته در برج حوت است و دیدگاه عاطفی ات تحت تاثیر این اتفاق. برج حوت مشهوره به آرامش و ونوس الهه عشق و ترکیب این دو تا فرصتی است برای یک آرامش عمیق عاطفی. اگر با کسی هستی کمی از هیجان دوری بگیرین و سعی کن عمیق و با حوصله ماجرا رو پیش ببری. از شنبه تا چهارشنبه که هفته اول سال شروع می شه فرصت شروع یک چیز دیگه رو هم داری. با شاد و پر انرژی بودن و لبخند زدن سعی کن چیزی که باید رو پیش بیاری.

خرداد
مواظب شکل برخوردت با آدم ها باش! ممکنه کسی که نباید رو ناراحت کنی یا به کسی روی زیادی بدی. مساله اینه که باید سطح برخوردت با آدم ها در مورد چیزهای مختلف رو کمی حساب شده تر تنظیم کنی. در تعطیلات وسط و آخر هفته اگر چیزی رو دوست نداشتی جوری باهاش برخورد کن که دلی رو نشکسته باشی و شب هم قبل از خواب هی با خودت فکر نکنی چرا فلان چیز رو نگفتی. اگر به اندازه کافی استراحت نکردی هنوز وقت هست و سعی کن چندین ساعت از روزهای باقی مونده رو به خودت اختصاص بدی. با کسی برخورد خواهی کرد که باهات اهداف و ایده‌های مشترک داره و حتی پتانسیل مسایل رمانتیک هم می ره. نکته حساس اینه که مریخ که سیاره ای مرتبط با رابطه فیزیکی است داره مسیر معکوس می ره و رسیدنش به ونوس عاشق رو باید عقب انداخت. ماجراها رو فیزیکی نکن و شادتر خواهی بود.

تیر
با دفاعت از ایده‌ای که مطرح کردی یا می کنی آدم‌ها رو شگفت زده خواهی کرد. حتما نظرت رو بگو و روش بایست و سعی کن بهشون ثابت کنی چرا نظرت قابل اجرا و حتی بهتر است – اگر بتونی به فیدبک ها درست گوش بدی و در مقابلشون استدلال کنی، حق با تو خواهد بود. مردم از دیدن اینکه یک نفر رو اعتقادش می ایسته لذت می برن ؛ اون یک نفر باش. در یک کشمکش یا قدرت آزمایی با کسی که دوستت داره اما بهتره عقب بکشی و بذاری برنده بشه. روز پنجشنبه پارتنر یا دوستی نزدیک سعی می کنه از چیزی به نفع خودش بهره برداری کنه و لازم نیست تو جلوش رو بگیری. زمان خالی چیزی ارزشمند است و با در این هفته اصلا با جنگ از دستش نده.

مرداد
اینکه ایده های خوبت رو به بقیه هم بگی و سعی کنی توی کارهات شریکشون کنی برات بسیار طبیعی است اما این هفته اینکار رو نکن. اگر فکر خوبی داری از اون به نفع خودت استفاده کن و اگر قراره مشارکتی رو شروع کنی بذارش برای فرصتی دیگه که ونوس از آسمون کنار رفته باشه. بین دادن و گرفتن باید تناسب باشه. اعتماد به نفست رو بالا ببر چون در این هفته پر از چیزهای خوبی. اگر طلاق یا شکلی از جدایی در اطرافت در جریانه ازش نگران نباش. به نفع همه است در نهایت. خوشبختانه از شنبه ونوس از منطقه منابع مشترک کنار می ره و یکبار دیگه می تونی به چیزهایی که در ذهنت می گذره اعتماد کنی و بر اساسشون عمل کنی. این هفته رو استراحت کن و بذار انرژیهات ذخیره بشن چون هفته آینده با دیدن یک نفر جدید به انرژی های بیشتری نیاز خواهی داشت.

شهریور
ماجراهای پیچیده یا غمناک یا افسوس آور دارن زیاد می شن! اگر یک رابطه عاطفی در حال تغییر وضع است به این نگاه کن که آیا واقعا امکان داره رابطه به سمتی بره که تو دوست داری و اگر جواب منفی است زور زیادی نزن. اگر مشکلی هست بدون که مقصر تو نیستی و اگر کسی سعی کرد تو رو مقصر جلوه بده اصلا قبول نکن. همه این چیزهای منفی به خاطر مربع خبیثی است بین خورشید و پلوتو و خونه شخصیت تو و ونوس. این ماجرا تا شنبه ادامه داره ولی اجازه نده تعطیلاتت رو خراب کنه. هر چقدر بتونی خودت رو سرگرم چیزهای بی آزار (از مهمونی تا کتاب تا تلویزیون تا اینترنت) بکنی و ساعت ها رو بگذرونی به نفعت است. از شنبه اما ونوس از این مربع جدا می شه و خودش رو به خونه رابطه و دوستی می رسونه و همه می دونن که ونوس در خونه رابطه و دوستی شرایط بسیار خوبیه! این هفته رو با انرژی سپری کن چون هفته بعد هفته شلوغیه!

مهر
مهارت خوبی در سرگرم کردن مردم داری. اگر از این استعدادت استفاده می کنی آخر هفته خوبی خواهی داشت و اگر نمی کنی سعی کن در تعطیلات کمی محکش بزنی و اگر جالب بود به شکلی فعالتر استفاده اش کنی تا جادوی هیجان انگیزش رو ببینی. اصلا خودت رو نگران یک حرف تلخ در خونه ای نسبتا غریبه نکن و یادت باشه تا ونوس در آسمونه همه چیز به نفع توئه (تا یکشنبه بعد). داشتن یک برنامه خوب برای سال ضروری است پس ببین قراره به چی برسی و هر روز براش قدمی بردار. تغییر سریع در رفاقت اتفاق می افته. ماه جدید در خونه دوستی طلوع کرده و فرصت ایجاد تغییر بهت می ده. چهارشنبه که خورشید و اورانوس در یک خط قرار می گیرن این سوال برات پیش خواهد اومد که آیا دوستات واقعا اونهایی هستن که باید باشن؟ جواب با خودته اما اگر مجرد هستی و دنبال عشق به این فکر کن که قهرمان داستان شاید در جمعی دیگه منتظرت باشه.

آبان
این هفته با اینکه اکثرا مشغول استراحت هستن تو داری به شروع یک چیز جدید فکر می کنی. متاسفانه حداقل در این هفته فرصت کافی برای پیش بردن هیچ کاری نیست پس اگر عملا چیزی زیاد پیش نرفت غصه نخور و یادت باشه موفقیت در اینه که کشف کنی چی می خوای و براش قدم های مثبت برداری و زمانی که زمان مناسب تری است واقعا بهش حمله کنی. با این روش تعجب خواهی کرد از حجم کاری که می تونی انجام بدی. در دفتر یا مدرسه یا شرکت یا چنین چیزی تنش‌هایی در جریانه ولی شنبه که هفته رو شروع کنی همه چیز بیشتر از قبل روی روال خواهد افتاد. اون موقع است که ونوس وارد بخش عشق می شه و این اتفاق سالانه یکی از حمایت کننده ترین شرایط عاطفی زندگی تو است. اگر می خوای با کسی دوست بشی آستین بالا بزن چون ونوس مدت کوتاهی توی برج حوت می مونه.

آذر
عجله در فضا است. انگار چیزی قراره بوده اتفاق بیافته و نیافتاده یا دوست داریم چیزی زود پیش بیاد و پیش نمی یاد. یک دوست علاقمند است در چیزی بهت کمک کنه ولی مواظب باش با اینکار تو رو به خودش وابسته نکنه یا چیزی که نمی خوای بدی رو ازت نگیره. این هفته عشق ممکنه مورد مجادله قرار بگیره. حتی مثلث عشقی هم ممکنه دیده بشه! نترس و در بخش خودت فعال و شاد بجنگ. شاد بودن بهترین اسلحه است در چیزی که می خوای پیشش ببری. ماه جدید از دیروز این احتمال رو درست کرده که یک نفر جدید رو ببینی پس اگر با کسی در رابطه ای هستی که به نظرت خوب نیست اول اون رو حل کن تا این احتمال رو از دست ندی.

دی
زدن یک حرف باعث پشیمونی می شه. اگر تونستی جلوش رو بگیر و اگر مجبور شدی بزنی و پشیمون شدی دیگه ماجرا رو کش نده و بذار تموم بشه بره پی کارش. چند نفر هستن که در یک توهم غرق شدن و تو هر کاری هم که بکنی نمی تونی بیرونشون بیاری پس بذار جایی که دوست دارن باشن. در صورتی که لازم داری حرف مهمی رو بزنی حتما قبل از غروب آفتاب شروع کن تا انرژی خورشید تاثیرات منفی پلوتو رو بگیره و با حداقل کلمات لازم بحث رو پیش ببر تا سوء تفاهم‌ها رو کم کنی. شرایط توی خونه تغییر پیش بینی نشده‌ای می کنن و بهتره باهاش هماهنگ بشی. بهترین خبر اینه که از شنبه توان ارتباطی ات افزایش پیدا خواهد کرد و این می تونه نوید بخش شروع یک سال موفق باشه؛ تا اون موقع از گرفتن تصمیم های بزرگ و مهم اجتناب کن.

بهمن
قدرت تفکر و انرژی مثبتت می تونه خیلی چیزها رو تغییر بده. جایی دعوتت می کنن که اگر بری بسیار بهتر است چون باعث می شی فضا عوض بشه. اما این رو بدون که خوش بینی کور در نهایت ممکنه دردسر درست کنه. باید واقع بین باشیم و شانس رو برای جاهایی بذاریم که واقعا بهش نیازه. اگر می خوای به چیزی برسی و هنوز براش قدمی برنداشتی این هفته حتما قدم جدی اول رو بردار؛ حتی اگر قدم کوتاهی است محکم بردار تا طول سال رو بتونی بهش اتکا کنی. اگر با کسی در رابطه هستی سعی کن سورپریزش کنی. به هرحال تلاقی پلوتو و خورشید «تغییر» می یارن و چه بهتره که این تغییر رو خودت به شکل یک سورپرایز خوب مدیریت کنی.

اسفند
استراتژی‌های جدیدی برای رسیدن به پول بیشتر توصیه می شه. چیزی که می خواستی پارسال بخری رو امسال حتما می تونی داشته باشی! خورشید و ماه و اورانوس سه نفری در خونه دارایی‌ها هستن و شک نکن که تا پایان ماه یک خرید کوچیک و تا پایان سال یک خرید بزرگ در انتظارته. بعد از هفته خسته کننده ای که داشتی این هفته رو بهتر خواهی گذراند. ونوس که نوید بخش هماهنگی و عشق است از شنبه تو خونه تو است و بهت می گه باید منتظر فضایی رمانتیک باشی. تنها چیزی که برای تبدیل این شرایط به بهترین شرایط ممکن داری کمی هوش عاطفی است و یک تصمیم کمی غیرمعمول. اگر کسی الان عاشقته مطمئن باش که کلی کلی کلی عاشقترت خواهد شد و اگر کسی هنوز شانس عاشق بودن رو نداشته، حتما سعی کن در این هفته بهش فرصت رو بدی. به جاهای شلوغ برو و چرخی بزن.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیس دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 02:08 http://meslemaah.persianblog.ir

دختر خوب رمزت عوض شده؟

اره عزیزممم خیلی وقته الان میام بهت میدم

بانو شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:05 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

اون هفته هم که گذشت و من چیزی ازش یادم نمونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد