روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی هفته 4 تا 10 فروردین


 



مهر
فکر مهمی هی توی مغزت می چرخه ولی به اشتراک گذاشتنش با بقیه کار راحتی نیست. هر بار که سعی می کنی در موردش شجاع باشی و بهش عمل کنی به نظر می رسه که بقیه سطح استرسشون می ره بالا و اجازه مطرح شدنش رو نمی دن. یادت باشه که اگر تو کسی هستی که متوجه خطر شده به هرحال وظیفه داری اینو به دوستت هم بگی؛ حتی اگر ناراحتش کنه. در سال ۹۳ کمی جدی تر باش و وقت کمتری برای چیزهای کم اهمیت بذار. وقتی آدم می خواد از یک نردبان بالا بره، باید از هر پله که گذشت دیگه فکرش فقط دنبال پله بعدی باشه. کسی که همه پله ها رو جمع می کنه و با خودش بالا می بره خیلی زود خسته خواهد شد. در بحث عشق هم حواست باشه که خودت رو دست کم نگیری و سراغ آدم‌هایی که از خودت پایینتر هستن نری. با نگاه کردن در آینه اعتماد به نفست رو بالا ببر و سال ۹۳ برات اتفاقات خوبی خواهد داشت.



فروردین
اگر زندگی ات تغییری داشته سعی کن باهاشون هماهنگ بشی. سال پیش رو سالی است پر کار پس عید رو خوب استراحت کن و سه تا کاری اصلی که در این سال باید انجام بشن رو توی فکرت مرور کن و ببین هر کدوم به چقدر تلاش نیاز دارن. اگر در طول تعطیلات اتفاق رمانتیکی در پیشه بدون که اگر می خوای به سمتی که تو می خوای جهت گیری کنه، لازمه شخصا مداخله کنی و تلاش. مستقل از جمع شدن های فامیلی یا دوستانه، یک گردهمایی دیگه هم هست که اگر توش شرکت کنی به نفعت تموم می شه. کاری رو اگر تا یکشنبه کردی کردی، در غیراینصورت ممکنه خیلی دیر شده باشه. اینکه سال ۹۳ خوب می شه یا نه وابسته به انتخاب سه هدف و فکر کردن به مسیر رسیدن به اونهاست.

اردیبهشت
قدرتی قوی هستی! نیرویی که می تونه هر ایده ای رو به عمل تبدیل کنه و آدمی که مثل یک کشتی جنگی می تونه هرجا که اراده کنه بره و راهش رو باز کنه. این هفته از این انرژی پر تلاطم به نفع خودت استفاده کن و مواظب باش این توان بیش از اندازه در تضاد با منافع کس دیگه قرار نگیره. اگر احساسات عشقی کم بود غصه نخور چون این هفته زمان چیزهای سفت و محکم است و عشق و عاشقی معمولا قرار نیست اینقدر سفت زمخت باشه. سال ۹۳ سالی متفاوت خواهد بود برات و اگر لازم می دونی که بخشی از شخصیتت رو تغییر بده یا اصلا یک نفر دیگه باشی، امسال به راحتی می تونی موفق بشی؛ تنها نکته موفقت اینه که آدم برنامه بریزه و به برنامه هاش عمل کنه. در گردهمایی ها خوب بخند و بدون که راز تحمل چیزهایی که دوست نداری ولی تغییرشون هم نمی تونی بدی، خوشرویی است.

خرداد
از اطرافیان چیزی می بینی که حسابی باعث تعجب می شه. انتظارش رو نداری ولی ظاهرا واقعی است. به قدرت حرف هات اعتماد داشته باش و بدون که این هفته می تونی با کلمات تقریبا هر چیزی که می خوای رو بسازی – حتی اگر از واقعیت فاصله داشته باشه. یادت باشه که قرار نیست همه تمام کارهایی که می کنی رو بدونن. گاهی کمی فاصله گذاشتن بین چیزها راز موفقیت و شادی و سلامت عقل است. اگر خاطره ای از سال ۹۲ باهاته که نباید در سال ۹۳ امتداد پیدا کنه، با حضور ژوپیتر در گوشه آسمون بهتره از طریق یک تلفن یا ایمیل یا چنین چیزی حلش کنی. شنبه تا یکشنبه همه چیز درخشانه و حلقه دوستی حسابی قوی. آستین بالا بزن.

تیر
یک نفر قراره هیجان زده ات کنه. کاری رو می کنی که به نظرت خیلی درست نیست ولی چون اون موقع داره بهت خوش می گذره به کل جریان و مشکلاتی که ممکنه درست کنه بی توجهی می کنی. باید فکرت رو باز نگه داری تا به خاطر یک مساله جزیی، از یک کل خوب نگذره و حواست باشه در یک مذاکره یا یک عمل جمعی، ارزش های بنیادی ات رو زیر پا نذاری. جمعه روزی فوق العاده است که یک لینک ارتباطی قوی توش شکل می گیره. اگر دنبال دیدن کسی هستی حتما یکبار تنهایی بیرون برو. خودت رو از جمع همیشگی برای چند ساعتی جدا کن و ببین چه اتفاقی می افته. عجله نداشته باش چون بدترین چیز است برای رسیدن به مقصد. بدون که در این سال می خوای به کجا برسی و آروم به سمتش حرکت کن؛ جوری باشه که هر روز بتونی بگی چه قدمی برای رسیدن به مقصد برداشتی.

مرداد
کسی که دوستت داره بالاخره داره جراتش رو جمع می کنه تا کاری که باید رو بکنه. برای کمک کردن بهش باید کمی راحت گیر باشی. در محیط عمومی بحثی پیش می یاد که اگر بخوای می تونی کاملا ازش جدا بمونی و قاطی بحث نشی ولی ظاهرا انگیزه‌هایی داری برای مداخله. دقت کردن به محیط اطراف چیزهایی رو بهت نشون می ده که با دیدنشون می تونی تصمیم صحیح تری بگیری و شرایط رو به نفع خودت تغییر بدی. ونوس هنوز در حال حرکت در بخش رابطه است و شاید در فازی قرار بگیری که بتونی از همراهی یک نفر لذتی حتی بیشتر از قبل ببره. به چیزهای جدید «بله» بگو به شرطی که عقلت قبلا «بله» رو گفته باشه.

شهریور
در این هفته دیدن همه جزییات و عمل کردن بر اساس اونها تقریبا غیر ممکن است. واقعیت به شکل پازل های مجزا در روی زمین پخش شده و اگر می خوای واقعا ببینی چه خبره باید خم بشی و قطعه قطعه ها رو جمع کنی و کنار هم بذاریشون. اما! اما کی گفته تو همیشه باید مسوول کشف واقعیت و حقیقت و اینها باشی؟ عید رو خوش بگذرون چون پلوتو که سیاه تغییرات بزرگ است در آسمونه و هر چقدر هم که تو تلاش کنی برنامه هایی رو پیش ببری یا محیط اطراف رو کشف کنی، پلوتو یکهو بازی رو به هم خواهد زد. در این شرایط انتخاب خوب لذت بردن از دنیا است و منتظر هفته بعدی موندن. سال ۹۳ برات چیزی جدید داره! فقط متولد شهریور است که سالش رو با پلوتو در بالای سرش شروع کرده پس علی رغم اینکه برنامه هات رو می ریزی و دنبالشون می کنی، بدون که نتیجه اتفاقات هیجان انگیز از چیزی خواهد بود که فکرش رو می کنی.

 

مهر
فکر مهمی هی توی مغزت می چرخه ولی به اشتراک گذاشتنش با بقیه کار راحتی نیست. هر بار که سعی می کنی در موردش شجاع باشی و بهش عمل کنی به نظر می رسه که بقیه سطح استرسشون می ره بالا و اجازه مطرح شدنش رو نمی دن. یادت باشه که اگر تو کسی هستی که متوجه خطر شده به هرحال وظیفه داری اینو به دوستت هم بگی؛ حتی اگر ناراحتش کنه. در سال ۹۳ کمی جدی تر باش و وقت کمتری برای چیزهای کم اهمیت بذار. وقتی آدم می خواد از یک نردبان بالا بره، باید از هر پله که گذشت دیگه فکرش فقط دنبال پله بعدی باشه. کسی که همه پله ها رو جمع می کنه و با خودش بالا می بره خیلی زود خسته خواهد شد. در بحث عشق هم حواست باشه که خودت رو دست کم نگیری و سراغ آدم‌هایی که از خودت پایینتر هستن نری. با نگاه کردن در آینه اعتماد به نفست رو بالا ببر و سال ۹۳ برات اتفاقات خوبی خواهد داشت.

آبان
دوستای نزدیکت مدتی است توجه شون بهت کم شده. حالا که پلوتوی هیجان انگیز احساساتت رو تحریک کرده این مساله بیشتر هم دیده می شه. یادت باشه که کلماتی که میگی بیشتر از چیزی که فکر می کنی روی مردم اثر خواهند گذاشت پس در موردشون مواظب باش. سال ۹۳ یک سختی در پیشه و پیشنهاد می کنم تا جایی که در توانت است چیزهای شاد توش قاطی کن تا اصولا متوجه سختی نشی. درست مثل دوای تلخی که با شربت شیرین قاطی اش می کنن. در عشق اما سال بسیار خوبی در پیشه و اگر می خوای چیزی به شکلی جدی تغییر کنه امسال وقتشه. در صورتی که چیزی که نباید از سال ۹۲ داره تا ۹۳ کش پیدا می کنه قبل از تموم شدن نوروز تمومش کن چون بعدا تا دو سه هفته هیچکس انرژی کافی برای صحبتی جدی نداره.

آذر
اینقدر به یک چیز مثبت فکر کردی و در موردش نقشه کشیدی که فکت های منفی مرتبط با اون موضوع دارن فراموش می شن. به جای دفاع کردن محض از یک چیز سعی کن چند چیز منفی هم توش پیدا کنی تا دیدگاه پخته تری داشته باشی. در صورتی که رابطه ای جدی در جریانه ازش حفاظت کن چون بدون حفاظت واقعی هیچ چیز دوام نمی یاره و این رو هم بدون که ممکنه طرفت گاهی نیاز به کمی فاصله و فضای تنفس داشته باشه. اگر در رابطه نیستی عید رو جدی بگیر! همینطور کل سال ۹۳ رو. ماه جدید از یکشنبه در بخش عشق قرار می گیره و همه می دونن که نور ماه برای عاشق شدن خوبه. آدم‌ها در عمل از آدم های واقعی خوششون می یاد پس خودت باش و راحت تا زیبایی های درونی ات اونی که باید رو جذب کنه! خیلی هم آجیل نخور (:

دی
این هفته پیچیده‌ترین شرایط ستاره ها مال تو است. ماه جدید پلوتو رو به خونه شخصیت تو وصل کرده و این سوءتفاهم برانگیزه. اگر در یک بحث سعی می کنی به همه بفهمونی موضع‌ات چیه، ناموفق خواهی بود. بهترین کار اینه که یکبار واضح و روشن نظرت رو توضیح بدی و بعد از مشاجره یا جدل کنار بکشی و کار مثبت خودت رو بکنی تا عملت بقیه رو متوجه ایده ات کنه. به زدن یک حرف فکر می کنی و هی عقبش می ندازی و این خطرناکه . ممکنه دردسر بزرگی پیش بیاد و تو فقط بتونی بگی «می خواستم بهت بگم ها.. ولی نشد!» و این اصلا خوب نیست. سال ۹۳ برای تو سال رسیدن به چیزهای جدید است. قراره کارهایی رو بکنی و با شرایطی روبرو بشی که قبلا تجربه شون نکرده بودی. شجاع باش و قدم به قدم به سمتشون حرکت کن که سال خوبی در پیشه.

بهمن
هوم.. به نظر می رسه متهم به چیزی می شی که نیستی. افراد جمع می شن و ازت ناراحت هستن که چرا فلان کار رو کردی در حالی که روحت هم خبر نداره. بسیار عجیبه. برای پیش گیری شفاف باش و کارهات رو به بقیه بگو و نظر بخواد و اگر این شرایط احمقانه پیش اومد احساس نکن دارن به شخصیتت حمله می کنن و بدون که فقط از فکر اینکه فلان کار رو کردی ناراحت شدن و اگر بهشون توضیح بدی که این کار رو نکردی مساله حل می شه. برای یک پروژه مسیر سختی رو انتخاب کردی! پیش برو و ببین کی پشت سرت میاد. سال ۹۳ سال راحتی نیست و این مژده خوبیه. سال های راحت یکی یکی می یان و می رن بدون اینکه تو رو به هیچ جایی برسونن ولی سال ۹۳ قراره به یاد موندنی باشه و بگی «این سالی بود که توش فلان کار رو کردم». پیش برو و کسی که دوستت داره کنارت خواهد ایستاد و سال بعد همین موقع هیجان زده خواهی بود.

اسفند
به تنهایی نمی تونی به اهدافی که گذاشتی برسی و باید کمی کمک بگیری. اگر دقیق می دونی از چه کسی چه چیزی می خوای سراغش برو و کمک بگیر و اگر نمی دونی فضا رو جوری مدیریت کن که بقیه کارها و نیازهات رو ببینن و اگر لازمه بهت کمک کنن. راه دیگه برای سال ۹۳ اینه که به جای تلاش برای آوردن آدم ها در کارهای خودت، خودت به یک پروژه خوب بپیوندی. چه از نظر شغلی چه در کارهای اجتماعی و چه حتی حلقه های دوستی. سیاره ارتباطات یعنی مرکوری توی خونه تو است و حتی ممکنه با تله‌پاتی هم بتونی خواسته‌هات رو به طرف مقابل بفهمونی. از مهمونی ها فرار نکن ولی کل زندگی ات رو هم بهشون اختصاص نده و بدون که اگر قراره در این هفته اتفاق خیلی خوبی بیافته، این اتفاق در جمع بزرگ نیست. اگر با کسی در رابطه هستی از فضای رمانتیک چهارشنبه و پنجشنبه استفاده کن. چیزی در آسمانها برای کل سال دیده نمی شه پس شخصا امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی


نظرات 3 + ارسال نظر
زویا چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 19:07

کلا من فال دوس دارم همممه مدل...چه قهوه و چه فال وب تو حتی اگه درست در نیان

من به این فال خیلی اعتقاد دارم نمیدونم چرا

حتما با عکسا میام عزیزمممم

منتظریم عزیزمممممممم بوس بوس
الان میام رمزم بهت میدم

بانو دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 12:58 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

نمیدونم درست برام چی اتفاق افتاد اون چندروز ...... چشم سعی میکنم عاقلانه بگم بله ولی در کل از عاقل بودنم گذشته دیگه و آب از سرم گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد