روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

برگرد

   



داره کم کم نفسم می گیره برگرد
داره عطرت از تو خونه میره برگرد
تو که چشمات مهتابو دیوونه می کرد
تا ستاره هاتو گم نکردی برگرد
عشق تو رویاهامو سوزونده برگرد
دیگه جونی به تنم نمونده برگرد
یادته بغضت هوامو ابری می کرد
تا صدات یادم نرفته دیگه برگرد
میون این همه دلتنگی و دیوار
تپش قلب تورو می شنوم انگار
می دونم فاصله ای نمونده دیگه
حس من هیچوقت به من دروغ نمیگه


میون این همه دلتنگی و دیوار
تپش قلب تورو می شنوم انگار
می دونم فاصله ای نمونده دیگه
حس من هیچوقت به من دروغ نمیگه
داره کم کم نفسم می گیره برگرد
داره عطرت از تو خونه میره برگرد
تو که چشمات مهتابو دیوونه می کرد
تا ستاره هاتو گم نکردی برگرد

هنوزم عصرایی که بارون می گیره
نگرانم نکنه دلت بگیره
پشت این پنجره ها چشم انتظارم
تا بیای و سر رو شونه هات بذارم
داره کم کم نفسم…
داره عطرت …میره برگرد
داره کم کم نفسم می گیره برگرد
داره عطرت از تو خونه میره برگرد
تو که چشمات مهتابو دیوونه می کرد
تا ستاره هاتو گم نکردی برگرد
میون این همه دلتنگی و دیوار
تپش قلب تورو می شنوم انگار
می دونم فاصله ای نمونده دیگه
حس من هیچوقت به من دروغ نمیگه
میون این همه دلتنگی و دیوار
تپش قلب تورو می شنوم انگار
می دونم فاصله ای نمونده دیگه
حس من هیچوقت به من دروغ نمیگه
داره کم کم نفسم می گیره برگرد
داره عطرت از تو خونه میره برگرد
تو که چشمات مهتابو دیوونه می کرد
تا ستاره هاتو گم نکردی برگرد

نظرات 6 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 17:47

یادمه قبلنا خیلی دوستش داشتم ولی الان خودشو شبیه هیولاها کرده نه...
اهنگاش قشنگه؟

هیولا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا بگم چکارت نکنه اون که هیولا رو هم رد کرده

اولین بار خوشم میاد از اهنگش

کامی دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:18

ghashang buud

مرسی کامی جونمممممممممم

دختر خاک سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 09:32

اهنگش زیباست

بهله بهلهههه

میشه باهاش کلی قر داد

جلبکی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 12:04 http://jolbak2.blogfa.com

اصن الی بود

واسه منم عالی بود

ایشالا همیشه روزای خوبی رو پیش رو داشته باشی

بانو چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 08:00 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

شعرش خیلی قشنگه ولی مطمئنم اگه با صدای این بشنوم حتما بدم میاد واسه همین فقط شعرشو میخونم . نمیدونم چرا به صدای خانوما حساسیت دارم

دخیخا اما اندفعه خوب خونده باید صوتی گوش بدیش

خانوم میم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:07

تا حالا گوش ندادم این آهنگو ولی متنش قشنگه

میشه گفت نسبت به اهنگای دیگش خیلی بهتره

من متنفرم ازش اما این اهنگشو خوشم امد هم متن قشنگی داره هم شاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد