روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

.:..:...:..."...:...


تو روزهاى یوم الحسرت هستم!

منظورم اتمام فرجه هاى دانشگاهیست. 


http://wall.rangirangi.com/wp-content/uploads/2013/08/21463_484163108338974_2052615574_n.jpg


انقدر دوس داشتم الان اونجا روی شن های ساحل بشینم

هی مـــــــــــــوج بیاد بخوره به پاهام

منم هی فکر فکر فکر و نگاه

به اون دور دورا

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو شنبه 14 دی 1392 ساعت 09:30 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

روزهای یوم الحسرت ررو خوب اومدی ...... اما واسه تو که اینجوری نیست ان شاءالله عزیزم

عکسش خیلی قشنگه..... دلم هوس دریا کرد یهوووووووو .... خوش بحالت حداقل تو نزدیک تری

واقعاااا . ای بگی نگیییییییییییی همینجوریه

اوهوممم خیلی دوسش دارم این عکسو یه حس خوبی بهت القا میکنه

نه بابا باورت میشه 3 یا 4 ساله دریا نرفتم

عکسِت خیلی بی نظیررررررررررره

این دیگه حسرت داره شما که نزدیک به دریایییییی حالا مارو بگی یه چیزی

مرسی عزیزممممممممممم

توام بی نطیری مهربونممممممم

والا چند ساله من دریا ندیدم

ایول واسه پایینی:))



الان میام بهت رمزمو میدمو میدم

خانوم میم سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 10:00

تو این مورد همدردیم عزیزم

این ساحلو اینارو دوس دارم اما به شرط اینکه هوا گرم باشه نه مث الان که همش درحال لرزیدنیم

اووووووف نگوووووووو نگووووووووووو

ارههه منم توی افتاب بیشتر دوس دارم فازش خیلی بیشتره
الان حال نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد