روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

مرد باس- بخش جدیدمون +ادامه مطلب


اینم بخش جدید وبلاگمون

دوستای مهربونم بگین این بخش هارو دوس دارین یا نه؟؟



  

اهنگ این روزای من :


این دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد
نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد
نمیدونم چی شد که وجودم لرزید
دله من این حسو از تو زودتر فهمید
تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم؟
چه دلیلی داره از تو دست بردارم؟
بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو؟
هر چی شد از حالا همه چیزش با تو!

دیگه دسته من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نذاری

                                                 دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد
میدونستم خوبی ولی نه تا این حد
انگاری صد ساله که تو رو میشناسم
واسه اینه انگار روی تو حساسم
منه احساساتی به تو عادت کردم
هر جا باشم اخر به تو برمیگردم

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر خاک چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 12:41

چه بامزه

عسل طرز تهیه زندگی چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 13:24 http://torobaloo.blogfa.com

یاس چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 18:18 http://clevergirl69.blogfa.com

موافقم شدید مدید

منمممممممممممم موافقممممم
بوس بوس

سحر چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 20:10

همیشه بخندی عزیزممممممممممم

استقلال پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 12:57

اصلاً قشنگ نبود چند تا مطلب جالب بزار استفاده کنیم

بانو پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 13:59 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی؟

بی پناهم ، خسته ام ، تنها ، به دادم می رسی؟

گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم

ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی؟

من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی؟


شهادت مولا و سرور خوبی ها آقا علی بن موسی الرضا (ع) رو به تو عزیزم و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

التماس دعا

بانو پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:04 http://yebaghalaghushekhoda.blogfa.com/

جوکه دیگه . نه؟؟؟

بشین تا یه مرد بیاد و یه بار از این غلطا بکنه

ولی تصورش هم حال میده

بخش بامزه ایه... ادامه بده گلم

راستی دیشب و امروز تو حرم به یادت بودم عزیزم و دآرزوی بهترین هارو داشتم واست. امیدوارم به ارزوهای قشنگت برسی

یعنی میشه جوک نباشههه

واقعااااا بشین تا بیاد

اوففففففففففففف شدید مخصوصا پیش بندم ببنده

مرسی عشقمممم

مرسی عزیزمممممممممممممممممممم ممنون از اینکه به یادم بودی واسم کلی دعا کن

خانوم میم سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 09:58

آرهههههه خیلی باحاله ادامه بده
خصوصا اون لحن لاتیش خیلی جالب ترش کرده

لحنه لاتیت تو حلقممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد